quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Euh, nee.
Het was ooit patat, en toen kregen de brabanders in 1998 ook treinen, kwamen in de bewoonde wereld, en liepen een heuze cultuurshock op; in de rest nederland noemen ze het patat.
gelukkig woon ik daar al een tijd. in dit patarijke gebied. oja bij de mcdonalds zeg ik ook gewoon patat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga heen en plant u voort boven die rivieren.
Bij McDonalds verkopen ze gebakken aardappelpuree in franse frites vorm.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
gelukkig woon ik daar al een tijd. in dit patarijke gebied. oja bij de mcdonalds zeg ik ook gewoon patat.
Maar in Friesland spreken ze ook heul geen Nederlands.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
In Friesland zeggen ze ook 'patat', en als er ergens een hoge concentratie boeren is... Weg argument
is niet alleen met taalquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:21 schreef Nobu het volgende:
Het is patat, punt uit. Kan iemand me trouwens uitleggen waarom we onze eigen taal moeten verdedigen tegen een stel buitenlanders?
Goed punt, daar kom je verder mee.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
Het is patat.
Alleen Limburgers en Belgen noemen het friet en die zijn minderwaardig dus...
Het is KLB daar post je gewoon oneliners die waarheden bevattenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Goed punt, daar kom je verder mee.
Soms is het zo simpelquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Goed punt, daar kom je verder mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |