quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Euh, nee.
Het was ooit patat, en toen kregen de brabanders in 1998 ook treinen, kwamen in de bewoonde wereld, en liepen een heuze cultuurshock op; in de rest nederland noemen ze het patat.
gelukkig woon ik daar al een tijd. in dit patarijke gebied. oja bij de mcdonalds zeg ik ook gewoon patat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ga heen en plant u voort boven die rivieren.
Bij McDonalds verkopen ze gebakken aardappelpuree in franse frites vorm.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
gelukkig woon ik daar al een tijd. in dit patarijke gebied. oja bij de mcdonalds zeg ik ook gewoon patat.
Maar in Friesland spreken ze ook heul geen Nederlands.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:06 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
In Friesland zeggen ze ook 'patat', en als er ergens een hoge concentratie boeren is... Weg argument
is niet alleen met taalquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:21 schreef Nobu het volgende:
Het is patat, punt uit. Kan iemand me trouwens uitleggen waarom we onze eigen taal moeten verdedigen tegen een stel buitenlanders?
Goed punt, daar kom je verder mee.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
Het is patat.
Alleen Limburgers en Belgen noemen het friet en die zijn minderwaardig dus...
Het is KLB daar post je gewoon oneliners die waarheden bevattenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Goed punt, daar kom je verder mee.
Soms is het zo simpelquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Goed punt, daar kom je verder mee.
Dank je, hij was wel erg makkelijk hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die inkopper is je graag gegunt.
Ik heb in heul m'n leven nog nooit iemand 'patat' horen zeggen, en ik woon al 20 jaar in Brabant.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
Het is patat.
Alleen Limburgers en Belgen noemen het friet en die zijn minderwaardig dus...
Gewoon afscheiden en met Vlaanderen verder.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik heb in heul m'n leven nog nooit iemand 'patat' horen zeggen, en ik woon al 20 jaar in Brabant.![]()
Omdat een paar randstadkakkewrs, die totaal geen verstand van aardappels hebben, het patat noemen moet iedereen maar aannemen dat dat de juiste benaming is?
Goed idee, wanneer maken jullie er nou eens werk van?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gewoon afscheiden en met Vlaanderen verder.
tijd voor een patat oorlogquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gewoon afscheiden en met Vlaanderen verder.
Eensch!!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:17 schreef Rosbief het volgende:
Het is FRIET!!!!!!
Wiki zegt het, boeren/Belgen zeggen het (dus zeg maar alle frituur/aardappel-kenners).![]()
Alleen randstadkakkewrs zeggen 'patat'.![]()
Als het aan mij ligt waren wij allang weg, alle problemen beginnen in den haag!, weg ermee dus!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:53 schreef Nobu het volgende:
[..]
Goed idee, wanneer maken jullie er nou eens werk van?
whehe, jij bent wel een heel triest gevalquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef invisable het volgende:
limburger : Patat
Maar jij hebt vast ook al stromend water, dus je bent niet representatiefquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:58 schreef invisable het volgende:
limburger : Patat
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
Een topic 2 over dit onderwerp![]()
Maar ja, het blijft toch PATAT FRIET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |