Ik geloof je onmiddellijk. Dat onderschrijft nog maar eens dit gescripte kutprogramma.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:59 schreef Borga het volgende:
Omdat ik iemand ken die soms de hele avond mee gaat met dat circus.
Echt waar
Ligt het nou aan mij of gaat Amanda er steeds vreemder uitzien? Vooral haar ogen (en dan heb ik het niet over de make-up die er vreselijk uitziet) lijkt wel of ze steeds dikker worden en soms is de ene kleiner dan de andere.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
En maar krabben, eet smakelijk.![]()
[ afbeelding ]
Cap van VOL.
Het is maar een (tv) spelletjequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof je onmiddellijk. Dat onderschrijft nog maar eens dit gescripte kutprogramma.
Nu ook weer, een gescript gesprek over José. Huub zegt dat Brian echt fout zat maar hij begrijpt het wel. Amanda gooit haar slabek weer open, as usual.
Ik ben er zo klaar mee en laat de verslaggeving voor vanavond aan andere FOKkers over. Ik ben er weg van![]()
om wat te doen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
staat er nog wat te gebeuren vanavond?
ik las op nowlive dat er een nieuwe gastspeelster met lang zwart haar gaat komen.
Als BQ er klaar mee is, dan is DGK echt doodquote:
Ik had ze bijna alle 7 op een rij (van 8)quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gelijk weer zo'n mooi rondje bewoners
Gokje: dit is een inleiding naar de terugkeer van Karima als hoofd huishouding...quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Verhaal Karima bij lepels weer..... Nostalgie
Gelukkig was ik niet schuldig aan het breken van je seriequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ze bijna alle 7 op een rij (van 8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |