Sorry, wat zal je nooit meer zeggen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Sorry hoor. Zal t noooooooit meer zeggen
Was ie 'on tour'?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:26 schreef Borga het volgende:
Dat wij Bart in Amsterdam hebben gezien
en heb je ook met hem gesproken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Sorry hoor. Zal t noooooooit meer zeggen
zou leuk zijn als na afloop de kok zegt van Huub en Claire hebben goed mee gewerkt en krijgen daardoor extra voorsprong in de finalequote:Op donderdag 20 maart 2008 18:45 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian komen wrs boven als al het eten klaar is? Stelletje aso's . Wekenlang zeuren dat ze nooit meer een workshop krijgen, komt een een workshop koken en die 2 schitteren door afwezigheid.
Edit: Amanda is van de streams verdwenen, Brian vindt het nodig een andere stropdas om te doen. Enfin, weern een half uur verder.
Dan hebben ze aardig op zitten sparen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:35 schreef mootie het volgende:
Wow, kaart 3 van Alex.
ben jij echt de alex van de echte liefde is Brian en Amandaquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan hebben ze aardig op zitten sparen...
Had verdeeld over 4 dagen 3 kaartjes gestuurd volgens mij.![]()
On topic: Brian en Huub moeten weer samen naar achter. Nog meer kopers?
Claire, Huub en Ricardo hebben het meeste werk verzet. De kindjes van God mochten badderen. Het eerste wat Amanda doet als ze bovenkomt is alles proeven, helpen ho maar.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:54 schreef Copycat het volgende:
Ik snap trouwens niet dat achter het pikt dat er amper iemand deelneemt aan die workshop.
hallo, ze zet wel de selderij en worteltjes in een kopje.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire, Huub en Ricardo hebben het meeste werk verzet. De kindjes van God mochten badderen. Het eerste wat Amanda doet als ze bovenkomt is alles proeven, helpen ho maar.
Ik weet dat het kinderachtig klinkt maar ik erger me kapot.![]()
gooi het eruitquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat het kinderachtig klinkt maar ik erger me kapot.![]()
En klokt in 2 minuten een glas wijn achterover.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:01 schreef blomst het volgende:
hallo, ze zet wel de selderij en worteltjes in een kopje.
Heb je even?quote:
He gelukkig. Dat ze daar haar geluk mag vinden en nooit meer terug zal komen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:02 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke gaat Tunesie (zegt Amanda)
Toe maarquote:
Echt waar, sinds dat kind in de kooi zit heb ik haar nooit anders zien doen. Het rare is dat ik nooit iemand er iets over hoor zeggen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
Dit bedoel ik dus. Caps van VOL.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hernieuwde Rachel, zoiets?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:11 schreef blomst het volgende:
staat er nog wat te gebeuren vanavond?
ik las op nowlive dat er een nieuwe gastspeelster met lang zwart haar gaat komen.
Lang niet genoeg kotsbakken, wel lief van je.quote:
En Tommy zien we denk ook niet terug.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lang niet genoeg kotsbakken, wel lief van je.
Ik lees op VOL dat er vanavond een videoboodschap van José komt. Arme José, een jaarlang steun en toeverlaat van dat stelletje aso's (zelf ook een grote bek, dat weet ik wel) en nu bij het grofvuil gezet omdat ze een grote bek heeft gehad tegen het prinsesje en een Huubfan is.![]()
Erger me daar kapot aan,fatsoen kennen ze daar nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:34 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft straks al genoeg gehad, als iedereen aan tafel zit.
Bwian en Held Huub zijn vrienden voor het levenquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:39 schreef blomst het volgende:
Brian en Huub met z'n tweeen achter, Jaap baalt er van, dan gaan wij niet winnen zegt Jaap.
Claire zegt die moeten intervieuws geven aan het buitenland.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:39 schreef blomst het volgende:
Brian en Huub met z'n tweeen achter, Jaap baalt er van, dan gaan wij niet winnen zegt Jaap.
Ja doei, onder dwang van het hokje . Die 2 hebben een bloedhekel aan elkaar maar alles voor het spel hè?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:40 schreef Borga het volgende:
Bwian en Held Huub zijn vrienden voor het leven
Dan spelen ze dat heel erg goed, want tijdens de avonden dat ze 'optreden' doen ze echt heel erg vriendelijk tegen elkaar. En dan bedoel ik niet alleen op het podium.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, onder dwang van het hokje . Die 2 hebben een bloedhekel aan elkaar maar alles voor het spel hè?
Van Huub kan ik het me nog een beetje voorstellen, die is niet wraakzuchtig, maar die rat zou Huub het liefst zijn kop afhakken.
Beetje late reactie, maar wat weet jij van die kopers en wat hebben Huub en die rat daarmee te maken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:56 schreef T-lex het volgende:
On topic: Brian en Huub moeten weer samen naar achter. Nog meer kopers?
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef Borga het volgende:
Dan spelen ze dat heel erg goed, want tijdens de avonden dat ze 'optreden' doen ze echt heel erg vriendelijk tegen elkaar. En dan bedoel ik niet alleen op het podium.
Omdat ik iemand ken die soms de hele avond mee gaat met dat circus.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Ik ben nogal recalcitrant maar dat heb je wel in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |