quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:44 schreef dieenebart het volgende:
is iedereen dood en begraven in de kooi?
werd tijd...
Zal best wel. Leef je in in de redactie, en stel jezelf voor hoe zij het liefst de finale zouden zien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef Boxkeeper het volgende:
[..]
![]()
Het enige dat ik me afvraag is zal er nou zo'n eindshow a la BigBrother komen?
Dus met familie ensow in de studio...
Mijn mamaquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zal best wel. Leef je in in de redactie, en stel jezelf voor hoe zij het liefst de finale zouden zien.
Nou, dat dus, maar dan slechter uitgevoerd...
Familie... drie keer raden welke mama niet komt...
Van Japio !quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:59 schreef dieenebart het volgende:
[..]
<knip>
Familie... drie keer raden welke mama niet komt...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
Wat een stumpers ook achter.Er is weer eens een joekel van een kaart voor Huub. B en A krijgen ook een enorme envelop en wat zit erin, een gewone brief. De rest moet dus denken dat B en A ook een grote kaart hebben ontvangen, how pathetic.
Het wordt met de minuut zieliger daar.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:58 schreef mootie het volgende:
Oma Toni schrijft Huub omdat hij kleding van Mikey draagt? En dat trekt ze niet?
Tsja, ik kan er niks anders van maken.quote:
Brian en Amanda in bad, Jaap heeft geen zin. Wie gaan er dus koken.....Huub en Claire. Wie zit er straks als eerste aan tafel, die dweil.quote:
Ze zijn verkouden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:11 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zat Amanda te snuffen bij een brief.... en streams gaan er af.
Heb je dit wel goed verstaan???quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Prospera het volgende:
Huub: als geld mijn hoofmotivatie was, dan had ik hier niet gezeten. Deze ongein is geen 6 ton waard.
Claire: Ja
Huub: je haalt je motivatie niet uit het geld dat je verdient.
dan vraag ik me toch sterk af waar hij zijn motivatie dan vandaan haaltquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Prospera het volgende:
Huub: als geld mijn hoofmotivatie was, dan had ik hier niet gezeten. Deze ongein is geen 6 ton waard.
Claire: Ja
Huub: je haalt je motivatie niet uit het geld dat je verdient.
Dat zal wel lachen zijn geweestquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:24 schreef mazaru het volgende:
Claire heeft commentaar van de redactie gehad over het "Ik snap het" gezegde van haar.
Ze maakt er net een grapje over
Ja hoor, kennelijk doet hij het dus meer voor de roem en de eer dan voor het geld.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je dit wel goed verstaan???Huub doet alles voor geld, zelfs trouwen in dat hok.
Ligt allemaal aan Claire toch?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom waarom waarom moet er in godsnaam zo per se getrouwd worden in DGK?!
Hoe nep moet dat worden?
Heel Nederland heeft door dat daat niks van klopt en nep en gespeeld is.
Moet DGK dan echt voor iedereen een farce worden ?
Streamers wisten dit al maar nu ook de tv kijkers...
Trouwerij in DGK zal wel weer de zoveelste fout van redactie zijn.
Het was toch een spel om te winnen en snel mogelijk weg te spelen......en nu gaan ze trouwen?
Ongeloofwaardig kan het niet.
Ze zal het vast wel begrijpen.quote:
De viezerik!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
OT
Ik zag Bart vandaag in t American Hotel in Amsterdam
wat fijn voor youquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
OT
Ik zag Bart vandaag in t American Hotel in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |