Sorry, wat zal je nooit meer zeggen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Sorry hoor. Zal t noooooooit meer zeggen
Was ie 'on tour'?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:26 schreef Borga het volgende:
Dat wij Bart in Amsterdam hebben gezien
en heb je ook met hem gesproken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Sorry hoor. Zal t noooooooit meer zeggen
zou leuk zijn als na afloop de kok zegt van Huub en Claire hebben goed mee gewerkt en krijgen daardoor extra voorsprong in de finalequote:Op donderdag 20 maart 2008 18:45 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian komen wrs boven als al het eten klaar is? Stelletje aso's . Wekenlang zeuren dat ze nooit meer een workshop krijgen, komt een een workshop koken en die 2 schitteren door afwezigheid.
Edit: Amanda is van de streams verdwenen, Brian vindt het nodig een andere stropdas om te doen. Enfin, weern een half uur verder.
Dan hebben ze aardig op zitten sparen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:35 schreef mootie het volgende:
Wow, kaart 3 van Alex.
ben jij echt de alex van de echte liefde is Brian en Amandaquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dan hebben ze aardig op zitten sparen...
Had verdeeld over 4 dagen 3 kaartjes gestuurd volgens mij.![]()
On topic: Brian en Huub moeten weer samen naar achter. Nog meer kopers?
Claire, Huub en Ricardo hebben het meeste werk verzet. De kindjes van God mochten badderen. Het eerste wat Amanda doet als ze bovenkomt is alles proeven, helpen ho maar.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:54 schreef Copycat het volgende:
Ik snap trouwens niet dat achter het pikt dat er amper iemand deelneemt aan die workshop.
hallo, ze zet wel de selderij en worteltjes in een kopje.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire, Huub en Ricardo hebben het meeste werk verzet. De kindjes van God mochten badderen. Het eerste wat Amanda doet als ze bovenkomt is alles proeven, helpen ho maar.
Ik weet dat het kinderachtig klinkt maar ik erger me kapot.![]()
gooi het eruitquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat het kinderachtig klinkt maar ik erger me kapot.![]()
En klokt in 2 minuten een glas wijn achterover.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:01 schreef blomst het volgende:
hallo, ze zet wel de selderij en worteltjes in een kopje.
Heb je even?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |