Ben ik al geweestquote:Op maandag 24 maart 2008 14:36 schreef warrel het volgende:
[..]
Eerst even langs de huisarts weer BB, misschien is een scannetje wel de moeite waard
Nee, niet gescandquote:
Was het dat maarquote:Op maandag 24 maart 2008 15:26 schreef mcDavid het volgende:
En dat allemaal omdat je teveel gezopen had
Damn! Maar aan je reuk kan je niets meer doen..quote:Op maandag 24 maart 2008 14:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, niet gescand
Het is opzich normaal dat je bij een hersenschudding (tijdelijke) schade hebt aan je gezichtsvermogen, tast, reuk en gehoor. In sommige gevallen kan dat blijvend zijnDe termijn daarvoor is globaal 2 weken, dus nu ongeveer
Mijn reuk is weer (bijna) helemaal terug en mn gezichtsvermogen voor dichtbij ook, alleen veraf niet
En dat zal ook niet meer beter worden, dus dat wordt een bril/lenzen voor veraf
Klopt, daarom ben ik ook zo blij dat het eigenlijk alleen mn ogen zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 15:45 schreef warrel het volgende:
[..]
Damn! Maar aan je reuk kan je niets meer doen..Verder staat een brilletje je vast wel tof, maar toch..
Hihi, ik heb ook een antibrillenhoofd. Komt vast door onze genetisch gedeelde achtergrond zo als broertje en zus.. Maar lenzen prikken, en daar komt zand onder en dan moet je huilenquote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook zo blij dat het eigenlijk alleen mn ogen zijnEn nee, een bril staat me echt niet tof
![]()
Hehe, moet het zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 15:49 schreef warrel het volgende:
[..]
Hihi, ik heb ook een antibrillenhoofd. Komt vast door onze genetisch gedeelde achtergrond zo als broertje en zus.. Maar lenzen prikken, en daar komt zand onder en dan moet je huilenDus ik zou toch gaan voor de bril
Ze hebben vast wel een lief retart.nl brilletjequote:Op maandag 24 maart 2008 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hehe, moet het zijn
Ja doe ik ook, ik heb het toch alleen maar nodig voor college en later autorijdenDaar ga ik geen lenzen voor nemen
Retardquote:Op maandag 24 maart 2008 15:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel een lief retart.nl brilletje
quote:Op maandag 24 maart 2008 15:59 schreef warrel het volgende:
[..]
Whihihihi, met een t is het extra retart![]()
Hoihoiquote:Op maandag 24 maart 2008 17:54 schreef seekfaM het volgende:
Droogkloot
LEREN JIJ!quote:Op maandag 24 maart 2008 18:42 schreef warrel het volgende:
So man! Ik zit echt knettervol van Kobi's turkse pizza en Cockies patatjes
Liften zijn voor homo'squote:Op maandag 24 maart 2008 20:26 schreef mcDavid het volgende:
Zoh, heb ik mooi een lift richting delft bedongen
quote:
Daar gaat het foutquote:
Take the bieboebussssquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:42 schreef m-kay het volgende:
Wat een kutweer! En ik moet naar de TU!.
.
Puik plan!quote:
Duurt lang, hallo, de bus is al weg hoor, je gaat hem niet meer halenquote:
Gelukkig gaan ze 19 keer per uurquote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duurt lang, hallo, de bus is al weg hoor, je gaat hem niet meer halen
Nou, je weet het niet met dit weerquote:
Goeie reden om uberhaupt niet te gaan!quote:Op dinsdag 25 maart 200812:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, je weet het niet met dit weerHet hele OV ligt overhoop
Is dat de beste? Dan ga ik dat doen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:30 schreef Nachtdier het volgende:
[Hoi
Warrel, sta je al ingeschreven bij woonnet-haaglanden?
Brutalen hebben de halve wereldquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:23 schreef seekfaM het volgende:
Ja met dit weer weetje het OV nietdat klopt idd heel erg, moest dus vanochtend naar den haag - dus ik sta daar te wachten zie 1 over volle tram langs rijden ik denk wtf
denk och nog even wachten komt de volgende langs rijden net zo vol, ik dacht fack it
neem aan loop en spring die tram in
Allemaal gescheld en gegrom enzo, maar ik had wel een plekje in de tram
Wij hebben ook echt knetterhard ge.......quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:16 schreef warrel het volgende:
[..]
Is dat de beste? Dan ga ik dat doen!
En YEAH!!Vanavond echt knetterhard geleerd, ruim 4,5 hoofdstuk
![]()
![]()
![]()
Misschien komt het morgen dan toch allemaal goed
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 26 maart 200800:16 schreef warrel het volgende:
[..]
Misschien komt het morgen dan toch allemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |