Ik niet hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie heeft er een bommetje achtergelaten in het cafe gisteravond![]()
[..]
Dan zou ik eerst werken aan je postimpressionisme schilderstijl, dan wordt het afsnijden van het oor maatschappelijk aanvaard.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan kan ik mn oor beter gelijk amputeren!
Dus die vind je nog niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:37 schreef warrel het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst werken aan je postimpressionisme schilderstijl, dan wordt het afsnijden van het oor maatschappelijk aanvaard.
Misschien om het puntje van je neus ervoor weg te snijden. Voor een oor zou ik het nog niet doen hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus die vind je nog niet goed genoeg?
Pfffrtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Misschien om het puntje van je neus ervoor weg te snijden. Voor een oor zou ik het nog niet doen hoor.
Oefening baart kunst
Jeweet ouwe, oldskool kliederen onder 3.11quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:32 schreef m-kay het volgende:
Bart zijn mspaint.exe skillzz zijn uiteraard overtroffen!
Jah, daar had ik toen ook last van, en toen ging ik maar op de PABO knutselenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PfffrtHet was dat de Amerikaanse kunstacademie het niks vond om elke week mn vliegticket te betalen, maar de kunstacademie in Nederland had me al afgewezen omdat ze me niks meer bij konden brengen
![]()
Maargoed, voor de rest
Ah, dus dat doen jullie daar de hele dagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:08 schreef warrel het volgende:![]()
[..]
Jah, daar had ik toen ook last van, en toen ging ik maar op de PABO knutselen
Nee, Nederlands, dat kon ik nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, dus dat doen jullie daar de hele dagVandaar dat de PABO-ers niet kunnen rekenen
quote:
Wat heeft Mohammed aka Turk 2 daar mee te maken?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jai ook niete goei nederlandsj sjpreek?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Wat heeft Mohammed aka Turk 2 daar mee te maken?
Ik ben hem nooit tegen gekomen hoor, op de PABOquote:
No shitquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:05 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben hem nooit tegen gekomen hoor, op de PABO![]()
![]()
Oh, en ik ga niet meer leren, m-kay komt
Ik ben vergeten eieren te kopen!quote:
Newbquote:Op zondag 23 maart 2008 12:43 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik ben vergeten eieren te kopen!.
en warrel d'r eieren mag ik vast niet schilderen, hihi![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Newb
Denk je die überhaupt te kunnen bereiken?
quote:
Klootvioolquote:
Voor zo lang het duurt natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Good to have you back
Jaquote:Op zondag 23 maart 2008 20:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Voor zo lang het duurt natuurlijk
Nee hoor blijf wel vaker hier hangen vind het wel weer leuk om terug te zijn![]()
Al hoewel het wel wat drukker mag zijn vind ikwaar is die hele rest? opeens een leven?
SOL een vriend, Dont make a jokequote:Op zondag 23 maart 2008 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaSOL heeft een vriend -> weg. AR heeft het druk druk druk en Ien heb ik überhaupt al maaaanden niet gezien
Jaquote:Op zondag 23 maart 2008 20:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
SOL een vriend, Dont make a joke![]()
AR - druk alles is relatief
en len(nart?) hmm ja
Neuh, zweefvliegseizoen is weer losquote:Op zondag 23 maart 2008 20:45 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Voor zo lang het duurt natuurlijk
Nee hoor blijf wel vaker hier hangen vind het wel weer leuk om terug te zijn![]()
Al hoewel het wel wat drukker mag zijn vind ikwaar is die hele rest? opeens een leven?
O alsof er nu opeens wel weer lucht is om op te vliegenquote:
Hmm had ook nog een verkapte wij willen geen sneeuw met pasen demostratie zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:07 schreef m-kay het volgende:
Lol, een of andere demonstratie door Delft nu. Twee politiemotoren en vier fietsagentjes en een meute van rond de 50 mensen die vertrekken vanaf het station. Jammer dat alleen niet helemaal duidelijk is waar voor of tegen ze demonstreren..
Ah, dat dus: http://zapruder.nl/portal(...)e_plein_den_haag/rss!!!!!!
Je kan ook gewoon naar de IKEA.quote:
Kan je beter gaan fietsen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:27 schreef seekfaM het volgende:
Knetters gek xD
Ook gewoon file bij de afrit aan beide kanten 6 km en toch verwachten dat je naar 'binnen kan'!!
Nopequote:Op maandag 24 maart 2008 14:29 schreef warrel het volgende:
[..]
HoiKan de ondertiteling alweer lezen?
Eerst even langs de huisarts weer BB, misschien is een scannetje wel de moeite waardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |