Vooruit ik leg het je even uit:quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja want met gelijk spelen krijg je 2 punten
Maar das logischquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit ik leg het je even uit:
psv: 61 + 3 = 64
Ajax: 57 + 1= 58
64-58=6
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maar dat is allemaal onzin, want psv wint dik en wij spelen gelijk
Ik weet toch niet waar t over gaat? laat t mooi staan, ga t niet helemaal teruglezenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dan is het juist geen onzin grapjas.
hier ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Had maar wel ff teruggelezen dan.
BTW: WEEKEND!
En hierquote:
Had ik met mijn nick moeten wetenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tweede paasdag.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urzaiz gaat moet weg aan het einde van het seizoen.
Niet echt verrassend..quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urzaiz gaat weg aan het einde van het seizoen.
Daar gaat het breekijzer..quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urzaiz gaat weg aan het einde van het seizoen.
Zoveel heeft hij niet gekost, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Daar gaat het breekijzer..Maar kan er nou niet bepaald om treuren. Dat is misschien mn eigen schuld omdat ik er bij zijn komst meer van verwachtte maar het is gewoon wéér ouderwets weggegooid geld.
Ik snap dat niet hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:15 schreef denthemen het volgende:
Oh jezus, het commentaar op de foto's op de site van Psv:
John Heitinga gaat onbesuisd en hard door op Gomes.Het komt de verdediger van Ajax slechts op geel te staan.
Gomes weet dat er meer in gezeten had en bedankt het publiek.
Die hebben duidelijk niet gekeken
Zelfs hun site is calimero
Yup dan hadden we kampioen geweest en PSV 3 goals minderquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:
Van Geel had Kluivert een contract moeten geven ipv Urzaiz. Sjees wat een blunder
tuurlijk. Dan had er vast iemand anders gestaan die die goals erin tikte.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup dan hadden we kampioen geweest en PSV 3 goals minder
Ik weet niet beter van zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |