same here!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:34 schreef Afunados het volgende:
TVP, leuke band! Ga ze waarschijnlijk op Werchter zien dit jaar
Ik heb ze beiden live gezien op werchter net, en het waren inderdaad wel twee optredens van hetzelfde kaliber.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:59 schreef kirvis het volgende:
Was echt goed, alleen zoals altijd en overal mensen die door de rustige nummers heen gaan lopen praten...en dan in plaats van iets dichter bij de ander te gaan staan, gewoon keihard gaan lopen roepen zodat iedereen op 2m afstand mee kan (moet) luisteren...![]()
Hoewel ik "Everything all the Time" toch echt vaak beluisterd heb was me nooit opgevallen dat ze ook country elementen hebben, iets wat ik gek genoeg na het optreden opeens ook op het album hoorde.![]()
Trouwens iemand die de eeuwige vergelijking met My Morning Jacket snapt? Ik heb alleen Okonokos en Everything all the time maar ik vat het niet, misschien moet ik beide albums maar eens na elkaar beluisteren.
Dat begrijp ik dus ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:59 schreef kirvis het volgende:
Was echt goed, alleen zoals altijd en overal mensen die door de rustige nummers heen gaan lopen praten...en dan in plaats van iets dichter bij de ander te gaan staan, gewoon keihard gaan lopen roepen zodat iedereen op 2m afstand mee kan (moet) luisteren...![]()
Hoewel ik "Everything all the Time" toch echt vaak beluisterd heb was me nooit opgevallen dat ze ook country elementen hebben, iets wat ik gek genoeg na het optreden opeens ook op het album hoorde.![]()
Trouwens iemand die de eeuwige vergelijking met My Morning Jacket snapt? Ik heb alleen Okonokos en Everything all the time maar ik vat het niet, misschien moet ik beide albums maar eens na elkaar beluisteren.
Ik vond beide eigenlijk een beetje tegenvallen. Moet wel gezegd worden, dat ik ze van buiten de tent gevolgd heb.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden live gezien op werchter net, en het waren inderdaad wel twee optredens van hetzelfde kaliber.
Band of horses is idd een keigoeie liveband. Heerlijk optreden was het.
Sorry voor de dode mus, maar bedankt voor de info. Afwachten dus maar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:58 schreef emokid het volgende:
Verdikkeme, ik had gehoopt op nieuws met deze megakick. De band gaat dit jaar nog een nieuw album uitbrengen, daarbij zal ook het toerschema bekendgemaakt worden.
Volgend jaar ga ik iig naar Werchter..dan maar hopen dat ze komen.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:00 schreef CatsInTheWell het volgende:
Leven ze nog ja? Tof.
Vorig jaar Werchter was zeer fraai, jammer dat ze mijn favoriet Monsters niet speelden. Tweede plaat was helaas een stuk minder, maar live kwam het allemaal erg goed uit de verf!
Ja, wat een stel idioten, de hele tijd weglopen en weer terugkomen ook... Verder een geweldig concert gezien, toffe sound, geweldig scherpe visuals. Ik vond juist dat het vanaf het begin gelijk raak was, met veel van hun beste nummers al in het begin van de set. Maar ze konden de aandacht daarna ook goed vasthouden. Genieten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:17 schreef Darkestrah het volgende:
Ik weet niet of iemand hem überhaupt gezien heeft, maar wat een mongool, die gast voor het podium. Had er duidelijk geen zin in, en ging maar wat ruzie zoeken met z'n vriendin.
Dan trek ik het SWAT-team in de bosjes bij je huis terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:45 schreef WD.40 het volgende:
Ff voor de duidelijkheid; ik was het niet die tijdens Evening Kitchen dat bierglas om schopte
Vredenburgh zelfs, wtf. Zijn ze zo groot in Nederland al?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |