Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:12 schreef SnuggLe het volgende:
Ge-wel-di-ge opdracht! Heel leuk gedaan tot nog toe, vooral van Breda, die hebben de meeste humor.
Ondanks dat het komisch is kan je er als paar toch zeker wat van leren.
Komisch, gaan ze Herman ontvoeren!
mwah dat meenemen van dat schilderij van Herman vind ik eigenlijk niet kunnen..quote:Op woensdag 2 april 2008 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat Jasper deed was wel erg tof allemaal. Dat van Bart-Willem was echt belachelijk
.
Sandra is ook echt stront-irritant. Groningen eruit volgende week!
Ach, jawel. Het schilderij is onbeschadigd in Breda aangekomen en zal vast een mooie plek gekregen hebbenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mwah dat meenemen van dat schilderij van Herman vind ik eigenlijk niet kunnen..
Dat vond ik juist eerder kunnen dan zijn schoenen groen spuitenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mwah dat meenemen van dat schilderij van Herman vind ik eigenlijk niet kunnen..
Ja, vond ik ook! Ik denk dan ook echt: zouden die mensen die toevallig die avond geweest zijn, nog wel eens terugkomen?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik vond t wel sneu voor Stefan... heb je een mooie tent, krijg je zo'n kroegbaas als Bart-Willem in je restaurant
Die ook nog eens gaten in de (handgebakken) bakstenen muur gaat boren. Leuk dat je de sfeer wil veranderen, maar er hingen al schilderijen, dus ook ophangsystemen, beetje onbeleefd om in iemand anders z'n muur te gaan boren.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:59 schreef E.T. het volgende:
Ik vond t wel sneu voor Stefan... heb je een mooie tent, krijg je zo'n kroegbaas als Bart-Willem in je restaurant
Vrij weinig denk ik. Behalve creativiteit, aanpassingsvermogen en leiderschapskwaliteiten. En ze zullen nu vast hun eigen tent wat beter hebben weten te waarderen, waarbij het overigens wel raar zou zijn wanneer ze dat niet of in mindere mate zouden waarderen.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:35 schreef peterfan het volgende:
Wat voegt deze opdracht nou toe aan het beeld van de jury over het runnen van de verschillende tenten?? Vond het echt heel erg overbodig.
Jasper stond het toe in Groningen..quote:Op woensdag 2 april 2008 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, het toestaan van roken vond ik ook erg stom (weet niet meer precies wie dat waar opeens toestond), want dat blijf je dus echt nog vrij lang ruiken.
De herhaling is zondag pas..quote:Op woensdag 2 april 2008 19:17 schreef Brentmeister het volgende:
Ik dacht dat dit atlijd herhaald werd op woensdag, maar ik zie het niet staan in de gids
Ah ok dan pas. En rtlgemist idd helemaal vergeten. Hier staat ie:quote:Op woensdag 2 april 2008 19:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
De herhaling is zondag pas..
20:30 RTL 7 dacht ik..
Link naar bestandjequote:Cijfers week 6: Verliezen weggewerkt
Nog maar drie tenten over. We weten over een week wie de finalisten zijn van Mijn Tent is Top. Dan is namelijk bekend wie de tweede afvaller is. Dit is de laatste keer dat de jury beslist over het lot van de koppels. Hierbij wordt gekeken naar de zes pijlers, waaronder de Financiën.
Breda: De schade is ingehaald
De afgelopen week draaide Flinstering flink verlies. Deze week behalen ze de meeste winst tot nu toe: ¤ 10.503,-. Daarmee halen ze de schade van de afgelopen week weer een beetje in. Toen draaide ze namelijk ¤ 14.711,- verlies. De omzet is gestegen en de inkoopkosten zijn gedaald.
Den Haag: Personeelskosten opnieuw omlaag
Het gaat heel goed met de cijfers van Choix du Chef. De personeelskosten zijn wederom gedaald: van ¤ 5.161,- naar ¤ 4.431,-. De winst is met ruim ¤ 1.000,- gestegen. Alle weken bij elkaar opgeteld komen ze nu uit op een winst van ¤ 10.391,-.
Groningen: Weer uit de min
Vorige week waren de personeelskosten van Bij Jansen hoog vanwege het feit dat een kok niet eerder geboekt was. Deze week zijn ze weer bijna op het oude niveau, namelijk ¤ 7.440.-. De inkoopkosten zijn iets omhoog gegaan. Net als Flinstering is Bij Jansen deze week weer uit de min. Ze draaiden een winst van ¤ 2.726,-.
De stand van zaken na zes weken
De drie tenten die nu nog over zijn, staan deze week allemaal in de plus. Flinstering behaalt de meeste winst: ¤ 10.503,-. Choix du Chef komt op de tweede plaats met ¤ 5.727,-. Bij Jansen komt als laatst met een winst van ¤ 2.726,-. Kijkend naar de gehele periode vanaf de opening draait Bij Jansen altijd nog meer winst dan Choix du Chef. Voor de personeelskosten wordt meestal een maximum van 33 procent ten opzichte van de omzet aangehouden. Deze week komen alle tenten hier ruim onder. Choix du Chef zit zelfs op 23,3 procent.
Morgenavond!quote:Op maandag 7 april 2008 10:52 schreef E.T. het volgende:
Wanneer is die jury-ronde eigenlijk?
Ik bedoelde irlquote:
nou ja et was vorige keer ook verrassend dat Den Haag bij de slechtste 2 zat.. dus wat dat betreft is het gewoon onvoorspelbaar..quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, Groningen exit vanavond.. dat moet toch haast wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door PeRi op 08-04-2008 21:13:08 ]
wtf, maakt dat nou uit. Kijk je puur voor die exits?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:13 schreef PeRi het volgende:
Bedankt voor de spoiler, heel fijn kijken wordt dat nu dus.
als er nog twee stellen staan wordt het wel een stuk minder spannend als je al weet wie er gaat, vind je niet?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
wtf, maakt dat nou uit. Kijk je puur voor die exits?
Ik vind 't een lollige ventquote:
Dat is te hopen ja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:29 schreef Ritchie het volgende:
Nou, dan wint Breda natuurlijk.
Ik denk dat dan eerder Flinstering eruit had gelegen, my two cents.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef PeRi het volgende:
Den Haag redt het wel op eigen kracht, dat moet haast wel de main reason zijn waarom ze niet door zijn.
Heineken sponsort ALLE tenten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef winterapfel het volgende:waarom staat er een zaak in het programma waar de keuken zware aandacht nodig heeft en verbeterd moet worden? Zeker omdat Heineken sponsort?
Dat is mss ook wel zo, laten we het hopen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:31 schreef PeRi het volgende:
Den Haag redt het wel op eigen kracht, dat moet haast wel de main reason zijn waarom ze niet door zijn.
tuurlijk sponsert Heineken alle tenten, maar Den Haag zorgt niet echt voor enige bieromzet. Ik vind Den Haag en Flinstering juist iets van moderne klasse hebben, terwijl Groningen, tja... in plaats van daar uiteten te gaan kook ik wel lekker zelfquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:35 schreef Karrs het volgende:
[..]
Heineken sponsort ALLE tenten.![]()
Ik ben 't er wel mee eens... Bij Jansen en Flinstering stralen iets uit; Den Haag gewoon niet. Saaie bedoening, hoe sympathiek Stefan en euhm... zij... ook zijn.
Maar ik denk niet dat Groningen de keuken in twee weken op niveau kan brengen. Kunnen ze dat wél, dan weet ik zo net nog niet wie er wint...
Ja, net zoals Enschede en Den Haag Groningen zouden verslaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof, Breda wint.
ik gelukkig ook.. wel een verrassende uitslag.. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Groningen eruit zou liggen..quote:
Nou, als het écht vernield was geweest had ik zijn woede wel begrepen...quote:Op woensdag 9 april 2008 08:28 schreef Koningin het volgende:
Die Bart gaat me langzaam op mijn wekkerhij wordt erg irritant, zoals met dat schilderij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |