Ik dacht laat ik maar de eerste uitzending er neerzetten, jullie kunnen er vast niet op wachten.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:20 schreef Damzkieee het volgende:
En rond 20.20, 22.20, 0.20, 2.20, 4.20, 6.20, 8.20, 10.20 tot morgenavond ongeveer
En jij weet dat ik die heb omdat? bok lekker een eind opquote:
Je vraagt een Heraclied op te bokken uit een Heracles-topic?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:26 schreef _Mike_ het volgende:
En jij weet dat ik die heb omdat? bok lekker een eind op![]()
Wat gezellig weer hier.quote:
Nee, je hoeft het contract van spelers alleen op te zeggen als ze al een keer contractverlenging hebben gehad. Bridji, Daelemans, Rahim, Michalke, etc. spelen nog allemaal op hun eerste contract. Als hun contract nu verlengd wordt dan zal het de volgende keer dat het contract afloopt wel voor 1 april opgezegd worden.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Moesten die andere jongens ook niet officieel ontslagen worden dan?
quote:Vlaggendrager mag stadion niet in
ALMELO - Hij was in het hele land op tv te zien, als hij bij de thuiswedstrijden van Heracles met een gigantische vlag het stadion rondrende.
Maar Michel Wijnands moet zijn vlag voorlopig aan de wilgen hangen. De 26-jarige Almeloër kreeg een stadionverbod van anderhalf jaar, omdat hij zich verbaal heeft misdragen na de halve bekerfinale tegen Roda JC. Ook Roda-trainer Atteveld was daarbij betrokken. Wijnands maakte het nieuws zelf bekend op de site van supportersclub Bianco Nero. Heracles bevestigt dat er een stadionverbod is opgelegd.
www.tctubantia.nl
Het ga je goed, Nicky!quote:Na veertien jaar betaald voetbal vindt Niki Leferink het mooi geweest. De routinier van FC Emmen zal na dit seizoen afscheid nemen van zijn professionele carrière, aldus de website van Eerstedivisionist.
De 32-jarige speler is onderdeel van een spelersopruiming bij Emmen. Bij de club was Leferink aan zijn vierde seizoen bezig. Hij heeft meer dan vierhonderd officiële wedstrijden in het betaalde voetbal op zijn naam staan waarvan 349 competitieduels. Een jubileumduel behoort voor de Haaksberger dus nog tot de mogelijkheden.
In 1994 maakte Leferink bij Heracles Almelo zijn debuut in de Eerste Divisie. Na vijf jaar koos hij voor een overstap richting VVV-Venlo. In 2001 klopt Go Ahead Eagles op de deur en speelde hij uiteindelijk drie jaar voor de ploeg uit Deventer. Vanaf 2004 is hij in dienst van Emmen.
Goede eerste divisie speler altijd, heb verhalen gehoord dat ze hem een grotere toekomst hadden voorspelt toen hij zijn debuut maakte bij Heracles.quote:
Absoluut. Hij was vroeger het grootste talent van Heracles, maar het is er helaas nooit uitgekomen. Maar ik heb vijf seizoenen naar hem gekeken, dus er is nog wat oude liefdequote:Op donderdag 3 april 2008 13:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goede eerste divisie speler altijd, heb verhalen gehoord dat ze hem een grotere toekomst hadden voorspelt toen hij zijn debuut maakte bij Heracles.
Ik denk dat ik in die seizoenen dat hij er voetbalde maar een keer of 3/4 ben geweest. Mijn 1e halve seizoenskaart heb ik sinds 2001 of 2002 dacht ik, toen ik een keer de kaart van Apoc kon lenen was ik definitief verkocht.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Absoluut. Hij was vroeger het grootste talent van Heracles, maar het is er helaas nooit uitgekomen. Maar ik heb vijf seizoenen naar hem gekeken, dus er is nog wat oude liefde
Successupporter.quote:Op donderdag 3 april 2008 14:49 schreef Blawh het volgende:
Ik denk dat ik in die seizoenen dat hij er voetbalde maar een keer of 3/4 ben geweest. Mijn 1e halve seizoenskaart heb ik sinds 2001 of 2002 dacht ik, toen ik een keer de kaart van Apoc kon lenen was ik definitief verkocht.
Zeker weten.quote:
Pleer toch op. Niet iedereen hier was in 1994 al oud genoeg om iedere week naar het stadion te gaan ...quote:
Vervelend he, dat wij die hebben. Dat betekend dat wij WEL succes hebben namelijk.quote:
Mwah, hij mag me best successupporter noemen hoor.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Pleer toch op. Niet iedereen hier was in 1994 al oud genoeg om iedere week naar het stadion te gaan ...
Die gast mogen ze wmb aan zijn vlaggestok opknopen. Kansloze kneus.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:06 schreef DarkShine het volgende:
Correct, ook een van de gasten die spelers niet met rust kan laten...
Wie is er tegenwoordig nog tevreden met een gelijkspel tegen Feyenoordquote:Op donderdag 3 april 2008 16:40 schreef Damzkieee het volgende:
Sfeer is inderdaad minder, maar denk dat dit met het steeds verder stijgende verwachtingspatroon te maken heeft. Ik merk het ook bij mezelf. Met een 3-3 tegen Feyenoord ben ik niet tevreden
Bedanktquote:Op donderdag 3 april 2008 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ok, gefeliciteerd Blawh.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik niet.
psv gaat jullie gewoon verslaan, met of zonder Gomes maakt geen moer uit.
neeeeeeeeeeeeeeequote:Gertjan Verbeek is de nieuwe coach van Feyenoord
Gertjan Verbeek is de nieuwe trainer van Feyenoord. De huidige coach van SC Heerenveen wordt maandag gepresenteerd door de Rotterdamse club.
Voor hoe lang Verbeek tekent bij Feyenoord, is VI.nl nog niet duidelijk. Waarschijnlijk signeert de 45-jarige coach een tweejarige verbintenis in De Kuip. Daarnaast zou hij proberen om Jan de Jonge of Hendrie Krüzen over te halen om assistent te worden. De Jonge is momenteel hofodcoach van De Graafschap, Krüzen zit als assistent op de bank bij Heracles.
Verbeek is bezig aan zijn vierde seizoen bij SC Heerenveen. Momenteel bezet de Friese club de vijfde plaats op de ranglijst van de Eredivisie. En in de voorgaande drie seizoenen lukte het de trainer telkens om zich met zijn ploeg te plaatsen voor Europees voetbal.
Na dit seizoen moet Verbeek bij Heerenveen echter plaatsmaken voor Trond Sollied. De Noorse coach van AA Gent signeerde onlangs een contract bij de Friese club.
Ik las het ook ja.quote:
mja NAC wordt een erg lastige kluifquote:Op zondag 6 april 2008 16:32 schreef Blawh het volgende:
Doelsaldo is inderdaad niet verneukt vandaag.
Alle concurrenten hebben verloren.
Gewoon een prima weekend.
Alleen al die schorsingen voor volgende week zijn kut.
Waarschijnlijk hebben we geen enkel punt meer nodig.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 15:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
of het is een terechte goal, of het is een penalty. zo kun je het ook zien. als rajkovic de bal niet geraakt heeft, dan heeft ie de speler geraakt wat dus een overtreding is. als die de bal wel geraakt heeft, is het een terechte goal. waarom denkt de grensrechter daar niet aan?
Nee, maar Piecke mag na 2,5 topseizoen ook wel een iets mindere fase hebben.quote:Op zondag 6 april 2008 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Pieckenhagen zag er volgens jullie zeker weer fantastisch uit bij de 2e goal?
quote:Hendrie Krüzen was na afloop van het duel tussen PSV en Heracles Almelo (2-0) niet te spreken over de verrichtingen van scheidsrechter Kevin Blom. De assistent-trainer van de Heraclieden wond zich ongelooflijk op over de prestaties van de leidsman.
"Hoe je het ook wendt of keert: hij floot in het voordeel van PSV”, notuleerde De Telegraaf op uit de mond van Krüzen. "Hij heeft ons ook eens tegen Feyenoord gefloten. En het viel me toen al op dat hij wedstrijden manipuleert in het voordeel van de topclubs."
"Dat onderstreepte hij nu weer. Niet voor niets gaf de vierde man me in bepaalde gevallen gelijk. Dat hij een glaszuiver doelpunt afkeurde was niet het ergste. Dat was moeilijk te zien. Het gaat me erom dat hij de grote clubs heel makkelijk vrije trappen geeft op gevaarlijke plaatsen en dat compenseert met vrije ballen voor ons op het middenveld", aldus Krüzen.
De arbiter liet in een reactie tegenover de ochtendkrant duidelijk blijken zich niet te kunnen vinden in de kritiek. "Dit is je reinste onzin. Calimero-gedrag? Ja, dat vind ik wel, ja.”
Dubbel kut.quote:Feyenoord presenteert Verbeek
Geschreven op maandag, 7 april om 08:23
Feyenoord en Gertjan Verbeek zijn zondagavond definitief tot overeenstemming gekomen. De 45-jarige Deventenaar volgt vanaf komend seizoen Bert van Marwijk op als hoofdtrainer van de Rotterdamse club en wordt maandagochtend om 11:00 uur aan de pers gepresenteerd. "De gesprekken met de club zijn heel positief verlopen en mijn gevoel bij Feyenoord is heel erg goed", vertelt de scheidende coach van SC Heerenveen in de maandageditie van De Telegraaf. "Feyenoord is een mooie club. Ik ben niet een trainer, die bij elke club past, maar bij Feyenoord wel. De cultuur spreekt me enorm aan."
De kans is groot dat Hendrie Krüzen, assistent-trainer van Heracles Almelo, de rechterhand wordt van Verbeek. Beide trainers werkten in het recente verleden samen in Almelo. Ook Hans Visser, nu de assistent van Verbeek in Heerenveen, is een optie voor volgend seizoen.
Verbeek was de belangrijkste, maar niet de enige kandidaat om Van Marwijk op te volgen. Ook Fred Rutten werd geschikt geacht voor de baan, maar al snel werd duidelijk dat de huidige FC Twente-coach niet meteen stond te springen om naar Rotterdam te komen.
De Deventenaar is bezig aan zijn vierde seizoen in Friesland en presteert uitstekend. Hij eindigde sinds zijn komst in 2004 als vijfde, zevende en vijfde. Heerenveen, dat goede resultaten koppelt aan aantrekkelijk voetbal, staat op de vijfde plaats in de Eredivisie.
Verbeek startte zijn loopbaan als trainer in 1994 als assistent-trainer van Foppe de Haan. In 2001 maakte hij de overstap naar Heracles Almelo, waar hij als voetballer nog had gespeeld. Daar bleef hij drie seizoenen, voordat hij terugkeerde naar Heerenveen. Hij was de opvolger van Foppe de Haan.
Alleen als jullie die week erop 3 punten pakken tegen Willem II.quote:Op maandag 7 april 2008 09:07 schreef Lamzak_ het volgende:
Ej, jullie moeten punten pakken tegen NAC, Ok?
Hoezo? Jullie waren soms ook smerig aan het spelen. Constant Afellay opzoeken en neermaaien.quote:Op zondag 6 april 2008 21:02 schreef Damzkieee het volgende:![]()
Afellay, ontzettende kutkneus
Wat een kansloze idioot zeg
We speelden stevig maar fair, zeker niet smerig. Afellay moet gaan beseffen dat voetbal een mannensport is, er is geen enkele smerige overtreding op hem gemaakt. Dat hij iedere keer een paar minuten op de grond aan het tollen is kunnen wij ook niks aan doen. Als je dan ook nog voor de camera gaat zeggen dat Heracles een rode kaart verdient dan ben je wel erg aanstellerig bezig, zeker omdat niemand weet op welk moment hij doelt. Ik dacht even dat ik iets zou hebben gemist tijdens de wedstrijd, maar in de samenvatting zouden ze het toch wel hebben laten zien als hij echt zo smerig aangepakt zou zijn?quote:Op maandag 7 april 2008 13:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie waren soms ook smerig aan het spelen. Constant Afellay opzoeken en neermaaien.
Kijk even, is dit zonder twijfel een rode kaart Zwansen?quote:Op maandag 7 april 2008 13:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie waren soms ook smerig aan het spelen. Constant Afellay opzoeken en neermaaien.
quote:Zou Heracles Almelo soms ontwenningsverschijnselen vertonen bij het spelen op echt gras? 'We speelden de kansen zaalvoetballend uit, we waren niet dwingend genoeg naar de goal', concludeerde coach Gert Heerkes na de uitwedstrijd tegen PSV. Met andere woorden: in het door andere clubs beweerde thuisvoordeel voor Heracles schuilt ook een nadeel.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kijk even, is dit zonder twijfel een rode kaart Zwansen?
Dat ben ik Apoc.quote:Op maandag 7 april 2008 17:00 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]Heerlijk!
Van dezelfde maker als dat filmpje over van Loen die beweerde dat Lakic te moe was om door te gaan en dus maar besloot om eens te schieten?
Ik denk dat die conclusie in de praktijk aardig klopt inderdaad, wij moeten ons 17x per seizoen aanpassen en onze tegenstanders maar 1x.quote:
Lol, hoe triest moet diegene zijn als je zulke filmpjes maakt.quote:Op maandag 7 april 2008 16:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heey, dat ben ik ja! Bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 7 april 2008 17:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, hoe triest moet diegene zijn als je zulke filmpjes maakt.
Hehe ik vond het wel een mooi filmpje, goed werkquote:Op maandag 7 april 2008 17:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heey, dat ben ik ja! Bedankt voor het compliment.
Ik heb alleen de samenvatting op de pc staan, daar kwamen geen smerige overtredingen in voor. Ook toen ik het live aan het kijken was zag ik geen smerige overtredingen eigenlijk.
Hopelijk kan Heracles hem definitief aantrekken.quote:"Schilder mag vertrekken uit Amsterdam"
De clubleiding van Ajax heeft besloten dat Robbert Schilder niet hoeft terug te keren in Amsterdam. De middenvelder die momenteel op huurbasis speelt bij Heracles, heeft dat dinsdagochtend te horen gekregen.
De Amstelvener heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2009, maar mag toch op zoek naar een andere club. Heracles gaf eerder al te kennen Schilder graag over te nemen van Ajax. Schilder werd in januari voor de tweede keer verhuurd aan Heracles Almelo, de club waar hij in het seizoen 2006-2007 ook al op huurbasis voor uitkwam.
www.hafc.nl
quote:Op maandag 7 april 2008 16:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:37 schreef sjimz het volgende:
1000% ANTI ALMELO!!!
Eerst Kwame Quansah en Boakye en nu dan waarschijnlijk Schilder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |