Bron: vi.nlquote:Van alle clubs in de Eredivisie is Heracles Almelo momenteel het langst ongeslagen. De ploeg van trainer Gert Heerkes bleef in zijn laatste vijf duels zonder nederlaag (twee zeges, drie remises). Het clubrecord staat op tien Eredivisieduels zonder verlies.
Henk Spaan in zijn wekelijkse column, Spaan geeft punten.quote:Ach, Jan Wuytens! Het is simpel om te zien wat trainers aan de Belgische verdediger niet zal bevallen: het flegmatieke, de zichtbare onwil om tegenstanders te beschadigen. Het zijn inderdaad puntjes ter verbetering. Toch zie ik hem als een van de meest veelbelovende 'libero's' van de eredivisie. Noem er eens eentje met meer spelinzicht en een betere 'inspeelpass'. Salcido? Mag ik lachen? Heitinga? Heeft zich prima ontwikkeld, maar speelt Suarez steevast aan op zijn adamsappel waardoor die jongen een seconde of veertig bezig is met het verwerken van de vuurpijl. Bahia, Hofland, Greene? Zij hopen vurig dat het spel uiteindelijk gespeeld zal worden zonder bal. Wuytens houdt van de bal. Hij is 22, linkspoot en klaar voor de (sub)top.
Prachtig dat Spaan dat stuk schrijft. Ik kan me namelijk nog een stuk herinneren waarin Spaan al helemaal fan was van hem toen hij nog in de jeugd speelde bij PSV.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Henk Spaan in zijn wekelijkse column, Spaan geeft punten.
Is het inderdaad zo'n goede speler?
quote:De eerste keer dat ik Jan Wuytens sprak, een linksbenige centrale verdediger van Jong PSV, had hij de baard nog niet in zijn keel. De twaalfjarige jongen was naar PSV gekomen, nadat Anderlecht hem had weggestuurd. ''Ze vonden dat hij te snel groeide,'' zei zijn vader toen. Ik schreef: 'Jan Wuytens heeft een geruisloze linkervoet, waarmee medespelers zo worden aangespeeld dat ze opeens een paar meter ruimte blijken te hebben. Hij is een van die voetballers van wie het lijkt of ze altijd een seconde extra hebben. Dat heet spelinzicht.' Hoewel Ajax maandagavond PSVmet 4-0 van het veld speelde, bleef het talent van de nu zeventienjarige, tweedejaars A-junior, kaarsrecht overeind staan. Dat zijn status groeit bleek uit een door hem opgeeiste vrije trap bij Ajax' strafschopgebied, door Stekelenburg met een zekere moeite gestopt. Ook op zijn toekomst bij PSV durf ik hoog in te zetten.
Hij moet ze alleen niet teveel veren in de reet stoppen. We raken GGG, Lakic en Schilder waarschijnlijk al kwijt en het is ook maar zo mogelijk dat Boakye en Klavan verkocht worden. Als je dan ook nog eens Wuytens kwijtraakt dan ben je de 6 van de 7 (Quansah hoort natuurlijk ook in dat rijtje, maar daar is nog weinig aandacht voor) beste basisspelers kwijt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
Dat vooral ja, spelers van grote clubs worden al genoeg onder de loep genomen.
Hulde.
Niet slecht, zeker niet omdat ook PSV - Ajax op dezelfde dag gespeeld werd.quote:1,2 miljoen kijkers Heracles-Roda JC
De wedstrijd Heracles Almelo-Roda JC om de KNVB-beker heeft woensdagavond 1.238.000 kijkers getrokken. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). De halve finale-wedstrijd werd uitgezonden door RTL7 en duurde langer dan de reguliere tijd. Een verlenging en uiteindelijk strafschoppen bracht de beslissing. Met dit kijk-en cijferresultaat staat de wedstrijd op de vierde plaats van de Kijk-topvijf over woensdag.
www.omroepalmelo.nl
Jij snapt hetquote:Op zondag 23 maart 2008 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ook niet.
Laat alsjeblieft Klavan naast Wuytens spelen
Klavan was über woensdag
En Schilder op de plek van Maas, met Michalke gewoon weer op links.
NOOITquote:Op zondag 23 maart 2008 13:45 schreef Zapper het volgende:
Helaas is Michalke geblesseerd, althans dat las ik gisteren. Laat Ricky maar spelen!
Dat zit er niet in, wij moeten nog flink aan de bak om de 5e plaats vast te houden vrees ikquote:Op zondag 23 maart 2008 19:37 schreef Blawh het volgende:
Als de titel dan al beslist is mag Ajax ons wel laten winnen in Amsterdam.![]()
Ik vond Everton vandaag goed.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:31 schreef Zapper het volgende:
Iets meer respect voor Maas mag best hoor. Ga liever klagen over Everton, die net als tegen Roda dramatisch speelt en wel weer eens op de bank mag gaan zitten.
Maar wel een held die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Hij moet het van het harde werken hebben maar weet geen simpele passjes en steekballen meer af te leveren. I.t.t. Schilder en Quansah.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:31 schreef Zapper het volgende:
Iets meer respect voor Maas mag best hoor. Ga liever klagen over Everton, die net als tegen Roda dramatisch speelt en wel weer eens op de bank mag gaan zitten.
Maas is en blijft een held!
quote:Fout Pieckenhagen brengt Heracles in problemen
quote:In de 68ste minuut leek Willem II de wedstrijd in het slot te gooien. Frank Demouge tikte binnen na een blunder van doelman Martin Pieckenhagen.
quote:Een kapitale blunder van Heracles-goalie Martin Pieckenhagen leidde de 2-0 voor de Tricolores in. Demouge profiteerde in de 69ste minuut adequaat van concentratieverlies bij de Duitse sluitpost.
quote:Even later was het wel raak voor Willem II, met dank aan Pieckenhagen. De Duitser kwam ver uit zijn doel om een dieptepass op Frank Demouge weg te schoppen, maar hij trapte knullig over de bal.
Mediaquote:Na een blunder van Martin Pieckenhagen verdubbelde Frank Demouge (69') de marge.
2 jaar degradatie voorkomen.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DarkShine het volgende:
De media tsja. Iedere speler maakt fouten, ook een keeper. Hoeveel punten heeft Piecke wel niet gepakt.
quote:Boetes voor Heracles en FC Twente.
FC Twente en Heracles Almelo hebben van de KNVB een boete ontvangen. Reden zijn wanordelijkheden van de supporters van Heracles, toen zij op bezoek waren in het uitvak in Enschede.
Supporters van Heracles gingen op 8 februari hun boekje te buiten. Ze staken onder meer fakkels af (zie foto), maar dat is in Nederlandse stadions verboden. Omdat Twente de thuisspelende ploeg was, is ook die club verantwoordelijk gesteld.
De thuisclub zal een bedrag van duizend euro moeten overmaken, terwijl Heracles een boete kreeg van 5000 euro, waarvan 2500 voorwaardelijk.
www.wijzijnheracles.nl
Deze reactie slaat echt nergens op. Tyf maar gewoon weer opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Het klopt toch gewoon
Toen hij scoorde en helemaal geweldig was moest je toch ook niet huilen
Jawel op Calimero Almelo, maargoed dat is eigenlijk al jaren bekend.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Zapper het volgende:
Deze reactie slaat echt nergens op. Tyf maar gewoon weer op
Hij is nog steeds helemaal geweldig. En dat doelpunt was ook helemaal geweldig (maar had wel afgekeurd moeten worden). Dit is gewoon geen blunder, als je dat niet ziet dan heb je (wat je iemand anders verwijt in een ander topic) geen verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon
Toen hij scoorde en helemaal geweldig was moest je toch ook niet huilen
Een fout met grote gevolgen. Dat vind ik een blunder ja. Polletje of niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:18 schreef pfaf het volgende:
Dit was geen blunder....
Ben ik het totaal niet mee eens. Je kunt niet bij iedere bal die over het veld rolt iedere seconde er rekening mee houden dat de bal vanuit het niets 10cm omhoog springt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een fout met grote gevolgen. Dat vind ik een blunder ja. Polletje of niet.
Ik vind het niet eens een fout. Ja een fout van de terreinknecht dat hij zo'n kutveld in zijn beheer heeft.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een fout met grote gevolgen. Dat vind ik een blunder ja. Polletje of niet.
Waarschijnlijk had zo'n lompe schoffelaar van Heracles het omgeploegd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind het niet eens een fout. Ja een fout van de terreinknecht dat hij zo'n kutveld in zijn beheer heeft.
Werkelijk schandalig.
Je woont in Brabant, rijd maar eens naar Tilburg toe en je ziet dat het hele veld bagger is (al voor de wedstrijd was dat zo).quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had zo'n lompe schoffelaar van Heracles het omgeploegd.
Jij bent hier de blauwequote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat maar zitten verder Damz, dat levert geen discussie op waar je gelukkig van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |