abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57494569

Heracles is opgericht in 1903 en behoort tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin diverse landskampioenschappen voorkomen. De uitstraling van een club met zo'n rijke historie is natuurlijk enorm, vooral als men deze vergelijkt met andere z.g. "fusieclubs". In 1974 is er een splitsing doorgevoerd tussen de amateur- en de betaalde afdeling van Heracles om de risico's van het bedrijven van betaald voetbal niet af te wentelen op de amateurafdeling. De stichting die toen is ontstaan werkte tot juli 1998 onder de naam SC Heracles'74 en heet sindsdien Heracles Almelo. De club heeft voornamelijk in de Eerste Divisie gespeeld, maar ook in de Eredivisie heeft men van zich doen spreken. De laatste jaren beweegt de club zich vrijwel voortdurend bij de top van de Eerste Divisie en doet vrijwel ieder jaar mee voor de hoofdprijzen. In 2004 resulteerde dit eindelijk in de gewenste beloning: het kampioenschap van de eerste divisie �n dus promotie naar de eredivisie.

Al sinds het bestaan van Heracles in 1903 voetbalt de Almelose club in het gezellige stadion aan de Bornsestraat. Hoewel de tand des tijds voor vele aanpassingen van het stadion heeft gezorgd, is de houten hoofdtribune van Heracles een uniek monument dat altijd een stuk herkenbaarheid van het stadion aan de Bornsestraat is geweest. De prachtige houten hoofdtribune in Engelse stijl is samen met Het Kasteel van Sparta - een stukje nostalgie uit vroegere tijden, dat in Nederland vrijwel geheel verloren is gegaan. Ook Heracles neemt in 1999 de stap naar een nieuw onderkomen. Daarnaast heeft Heracles nooit afbreuk gedaan aan haar tenue: een prachtig verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen.

In haar lange bestaan heeft Heracles een zeer rijke historie opgebouwd, met als hoogtepunten de nationale kampioenschappen in de jaren 1927 en 1941. In het seizoen 1974-1975 speelde Heracles een legendarische bekerwedstrijd tegen toenmalig wereldkampioen Ajax in de 1/8 finale. Ondanks dat Heracles twee keer op een achterstand kwam tegen de wereldkampioen lukte het de Almelose club toch om de Amsterdammers uit het bekertoernooi te gooien door in de verlenging twee keer te scoren. De 4-2 overwinning van Heracles op Ajax is nu - ondanks het feit dat de wedstrijd meer dan 20 jaar geleden werd gespeeld - nog steeds een resultaat dat vele voetballiefhebbers in den landen zich weten te heugen. Dat FC Wageningen in de 1/4 finale een einde maakte aan de Almelose bekerdroom wordt door de Heraclieden dan ook niet erg gevonden. In 1996 wist Heracles de stunt van 22 jaar daarvoor te herhalen, door opnieuw Ajax in Almelo uit de beker te gooien.

Deze mooie resultaten ten spijt heeft Heracles haar succesvolste jaren hoofdzakelijk gekend in de jaren '60. Sinds de invoering van het betaalde voetbal in 1954 speelde de Almelose club slechts een marginale rol in de Tweede Divisie B. In 1958 werd Heracles na de met 7-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen de Zwolsche Boys kampioen van de Tweede Divisie B. Onder aanvoering van het legendarische spitsenduo Joop Schuman (topscorer aller tijden van het betaalde voetbal met 47 doelpunten in het seizoen 1961-1962) en de Zuid-Afrikaan Steve Mokone kreeg Heracles de kans haar kwaliteiten als ploeg te bewijzen in de Eerste Divisie. In het seizoen dat Joop Schuman topscorer aller tijden werd van het betaalde voetbal promoveerde Heracles naar de hoogste klasse. Het was rond die tijd eerder gewoonte dan uitzondering dat het stadion aan de Bornsestraat met 14.000 toeschouwers afgeladen vol was. In het seizoen 1962-1963 had Heracles een - voor Heracles begrippen - ongekende wedstrijdreeks neergezet: er werden 10 wedstrijden achter elkaar gewonnen. Het was Feijenoord dat aan deze prachtige reeks een einde maakte door in Almelo met 1-5 te winnen. Het sprookje van Heracles in de Eredivisie was in het seizoen 1965-1966 afgelopen: de club kwam 2 punten te kort om degradatie naar de Eerste Divisie te ontlopen.

Na de degradatie ging het langzaam maar zeker steeds minder met de Almelose voetbalclub. Na jaren in de onderste regionen van de Eerste Divisie te hebben gestaan, begon de club gestaag uit een diep dal te klimmen. In het seizoen 1983-1984 behaalde Heracles een 12e positie. Het seizoen daarop was een seizoen dat geen enkele Heraclied zal vergeten: Heracles was de grote verassing door kampioen te worden van de Eerste Divisie. Meer dan 2000 mensen vergezelden de Almelose club naar haar kampioenswedstrijd tegen het Roosendaalse RBC. Na de 0-3 zege in Roosendaal kon de zegetocht naar Almelo beginnen. Gebrek aan middelen was de grootste oorzaak dat Heracles in het seizoen 1985-1986 roemloos degradeerde naar de Eerste Divisie. Toch zorgde Heracles ervoor dat de supporters van de club trots konden zijn, want 'grote rivaal' FC Twente werd dat seizoen in Het Diekman met 0-3 verslagen.

De degradatie had tot gevolg dat er een complete 'leegloop' ontstond. De meeste basisspelers zochten hun heil elders of ze stopten met betaald voetbal. Zo vertrok het grote Almelose talent Hendrie Krüzen naar FC Den Bosch om vervolgens via PSV in het Nederlandse Elftal terecht te komen. Rond die tijd werd ook meer duidelijk over de situatie rond Heracles. De club stond er financieel slecht voor. Daar waar andere verenigingen als FC Vlaardingen, FC Amsterdam, FC Amerfoort en FC Wageningen in de jaren '80 uit het betaalde voetbal verdwenen, wist Heracles - ondanks de beperkte middelen - toch voort te bestaan.

Een gedegen aankoopbeleid en een betere doorstroom van jeugdspelers zorgde er voor dat begin jaren '90 de Almelose club weer een vooraanstaande rol kreeg in de Eerste Divisie. De man die een belangrijke rol heeft gespeeld in de 'revival' van Heracles is volgens velen spitsspeler Folkert Velten. Oudere supporters vergelijken Velten met de successpits uit de jaren '60 Joop Schuman. In zijn eerste seizoen bij Heracles (1988-1989) scoorde Velten 24 doelpunten (voorganger Galgenbeld reikte in het seizoen 1987-1988 tot 8 doelpunten).

Heracles heeft een grote en vaste groep van bedrijven die door middel van sponsoring betaald voetbal in Almelo mogelijk maken. Bij de Businessclub zijn al meer dan 160 bedrijven aangesloten die door middel van betaald voetbal en "business to business" relatiemanagement bedrijven. Dat deze formule werkt en zakelijk voordelen met zich meebrengt blijkt wel uit de groei van deze businessclub. Buiten de voetbalwedstrijden worden nog tal van andere aktiviteiten ontplooid waarin men elkaar op informele wijze kan ontmoeten.

Sinds juli 1998 heet de club 'Heracles Almelo'. De gemeente Almelo stelde deze naamsverandering, die moet zorgen voor positieve publiciteit, als voorwaarde voor de bijdrage aan het nieuwe stadion. Het nieuwe Polman Stadion, met een capaciteit van 6.500 toeschouwers, werd aan het begin van het seizoen 1999-2000 in gebruik genomen. Onder leiding van succestrainer Fritz Korbach werd direct in het eerste seizoen de nacompetitie gehaald. Promotie bleef echter achterwege.

Korbach werd opgevolgd door Gertjan Verbeek die een geheel nieuwe, grotendeels regionale, ploeg opbouwde en Heracles Almelo structureel in de bovenste regionen van de eerste divisie wist te brengen. In het seizoen 2003-2004 leek dit te resulteren in promotie, maar in de beslissende nacompetitiewedstrijd bij FC Volendam bleef de ploeg ondanks de steun van een groot aantal meegereisde supporters op een gelijkspel steken.

Wie echter verwacht had dat deze grote domper de club terug zou werpen kwam bedrogen uit. Een seizoen later wist men onder leiding van de nieuwe trainer Peter Bosz op de laatste wedstrijddag het kampioenschap en de bijbehorende promotie naar de eredivisie te behalen!

Aan het eind van het seizoen werd het Polman Stadion met 2.000 stoelen uitgebreid zodat de capaciteit nu ruim 8.500 toeschouwers is. Plannen voor de verdere vergroting van het stadion staan nog in de kinderschoenen, maar de kans is reeël dat het binnenkort gaat gebeuren.

Officiele site: www.heracles.nl Fansite: http://www.hafc-1903.nl/

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo"
pi_57494671
Kutdag gisteren
  donderdag 20 maart 2008 @ 09:55:31 #3
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57494695
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heerlijke dag gisteren
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57494719
Je grote vriend Ricky was bijna de held geworden Heineken, wat een emotie bij hem na die goal.

Lakic

[ Bericht 47% gewijzigd door Blawh op 20-03-2008 10:02:36 ]
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:05:27 #5
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57494873
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:56 schreef Blawh het volgende:
Je grote vriend Ricky was bijna de held geworden Heineken, wat een emotie bij hem na die goal.

[ afbeelding ]

Lakic
Die emotie was kick.
Die vrije trap was haverkots
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_57494877
Als hij de winnende had gemaakt, had ik ook wel staan juichen hoor .

Maar het blijft een teringhond .
  donderdag 20 maart 2008 @ 10:30:37 #7
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_57495411
Wat een nare avond gisteren, maar ook weer fantastisch. Spanning en sensatie genoeg, bijna alleen maar goed voetballende spelers, en een topsfeer! We hadden het zooo verdiend om door te gaan. Als roda zo voetbalt tegen feyenoord maken ze geen enkele kans op de beker....

Overigens ben ik het niet eens met je constatering dat Maas een 5 verdient, eerder een 6,5. De beste man was fel, was echt overal op het veld aanwezig en hield het team scherp. Hij is ontzettend belangrijk geweest gisteren, ondanks dat hij niet alles voetballend (meer) kan oplossen.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:38:30 #8
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:15:02 #9
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57497594
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57497961
Slechte zaak wat jongens van Heracles bij Saeijs gedaan hebben. Hopelijk worden die door andere jongens van jullie nog wel even op hun plek gezet. Van spelers blijf je af.
pi_57498128
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Slechte zaak wat jongens van Heracles bij Saeijs gedaan hebben. Hopelijk worden die door andere jongens van jullie nog wel even op hun plek gezet. Van spelers blijf je af.
Het blijft Almelo he. Overal heb je er een paar trieste lui tussenzitten, die gasten bederven het voor de rest. Door dit soort dingen komt er juist misschien wel een gracht in het nieuwe stadion waardoor je niet meer zo dicht op het veld zit, dat zou wel erg zonde zijn.
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:39:20 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57498170
Ik heb nog geen concrete stukjes gelezen over wat er gebeurd is? Maar mongolen zitten er altijd bij. Doe je niets aan. In ons vak werd er eentje door 3 man op zn bek geslagen omdat ze een beetje bier over zich heen kregen vooraan. Altijd vervelend zulke dingen. Bij achterstand komt dat trouwens veel te vaak voor dat supporters met elkaar op de vuist gaan.
29.10 Novastar HMH
pi_57498250
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:39 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb nog geen concrete stukjes gelezen over wat er gebeurd is? Maar mongolen zitten er altijd bij. Doe je niets aan. In ons vak werd er eentje door 3 man op zn bek geslagen omdat ze een beetje bier over zich heen kregen vooraan. Altijd vervelend zulke dingen. Bij achterstand komt dat trouwens veel te vaak voor dat supporters met elkaar op de vuist gaan.
Het is wel echt gebeurd helaas. Heb het al van verschillende mensen gehoord. Ook van Heracles-supporters zelf. Maar goed, laten we daar maar over ophouden. Supportersrellen is niets mis mee vind ik, maar van spelers moet je afblijven.
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:45:52 #14
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57498286
Supportersrellen is niks mis mee mits het van 2 kanten komt. Enige nuance.
Maar vaak is dat wel het geval. Zo'n vuurtje wakkert niet zomaar aan natuurlijk.

Volgende week komen onze geelrode vrienden alweer, dus we zullen zien hoe het gaat.

Nu weer ontopic. Het lijkt me een mooi moment om te gaan kijken naar de wedstrijd van zondag, die eigenlijk niet verloren MAG worden.
29.10 Novastar HMH
pi_57498347
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd dan?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_57498355
Eens met je eerste alinea Damzkiee .

Nu dus vol op de competitie richten. Zou mooi zijn als jullie je nog kunnen plaatsen voor intertoto.
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:50:16 #17
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57498387
Het wordt denk ik OF plaatsen voor intertoto, OF nacompetitie.
Directe degradatie zie ik niet gebeuren, met 7 punten voor met nog 5 wedstrijden.
29.10 Novastar HMH
pi_57498401
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het is wel echt gebeurd helaas. Heb het al van verschillende mensen gehoord. Ook van Heracles-supporters zelf.
Ik heb het ook gehoord ja later vannochtend, maar ik heb ook geen zin om diep in te gaan op die idioten. 8475 man heeft zich gewoon goed gedragen, laten we dan niet de nadruk leggen op een paar dwazen.

Gisteren gewoon pure reclame voor de club Heracles. Strijd, goed voetbal, spanning, (redelijk) goede sfeer (had mss wel iets meer een heksenketel verwacht). Alleen de uitslag ontbrak.
pi_57498471
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:50 schreef Blawh het volgende:

[..]

Gisteren gewoon pure reclame voor de club Heracles. Strijd, goed voetbal, spanning, (redelijk) goede sfeer (had mss wel iets meer een heksenketel verwacht). Alleen de uitslag ontbrak.
Juist!

@Damzkiee: Als je 14e of 15e wordt, dan heb je helemaal niets. Dat kan ook nog.
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:58:20 #20
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57498582
Maar dat gaat niet gebeuren, het wordt of alles, of niets.
Dat was ook de strekking van mijn post
29.10 Novastar HMH
pi_57498600
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Juist!

@Damzkiee: Als je 14e of 15e wordt, dan heb je helemaal niets. Dat kan ook nog.
15e plaats niets noemen? Dat is voor ons al een soort mini-kampioenschap.
Die intertoto play-offs zit ik ook niet op te wachten.
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:59:56 #22
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57498612
Ik maak er verder geen drama van. Ok, Saeijs heeft een tik gehad. Heeft er schijnbaar amper/geen last van.

Fout dat het gebeurd is, maar dat is het dan ook.
Planning:
-
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:02:37 #23
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_57498681
Kom op zeg, rellen zijn nergens voor nodig. Dat sommige mensen hun frustratie alleen maar kunnen uiten door iemand neer te kloppen is gewoon triest. Ik hoop dat die gasten die een kleine bierdouche kregen nooit naar een concert van Normaal gaan (of een rockconcert, of een festival), want dat trekken ze niet :/

niet dat ik voorstander ben van het gooien met bier tijdens wedstrijden, ik hou er zelf ook niet van om die plakzooi op me te krijgen. Maar normaal reageren is echt niet zo moeilijk :/

Komende zondag in Tilburg, dus ik ben er weer eens bij! Gezellig met mijn maten ("fanatieke" WII supporters) mee, dus ik zal maar niet te hard juichen als we WII van de mat afspelen!
451 °F
pi_57498699
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:59 schreef DarkShine het volgende:
Ik maak er verder geen drama van. Ok, Saeijs heeft een tik gehad. Heeft er schijnbaar amper/geen last van.

Fout dat het gebeurd is, maar dat is het dan ook.
Van spelers blijf je af!
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:05:13 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57498745
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Van spelers blijf je af!
Feit.

Maar moet er verder dan een groot drama gemaakt worden omdat een op 8500 toeschouwers een enkeling (op een hand te tellen) zo de frustratie uit?
Planning:
-
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:13:34 #26
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_57498955
quote:
Gert Heerkes, trainer van Heracles, zei ook trots te zijn. "Ik heb een goed Heracles gezien en hebben tegen een subtopper bewezen wat we kunnen. We waren gelijkwaardig en op sommige momenten beter. We hadden een moment in de wedstrijd dat we op voorsprong komen en vervolgens vieren we zo lang feest dat Roda JC weer langszij kwam. Dat was vrij knullig.”

“Na de rust kwamen we ongelukkig achter en hadden we een fase dat we de wedstrijd kwijt waren. In de slotfase vonden we het ritme terug en kwamen we weer terug in het duel. In de verlenging waren we gelijkwaardig en hadden we iets meer druk dan de tegenstander.”

"De strafschop van Lakic was uiteindelijk vijf centimeter-werk. Onze ploeg heeft gestreden en over het spel en de inzet ben ik zeer tevreden. Als we zo in de competitie spelen dan kunnen we nog wel een overwinning meenemen”, aldus Heerkes
bron: Voetbalzone
451 °F
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:14:03 #27
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57498965
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:05 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Feit.

Maar moet er verder dan een groot drama gemaakt worden omdat een op 8500 toeschouwers een enkeling (op een hand te tellen) zo de frustratie uit?
Goede en terechte nuance.
Mongolen heb je in elk stadion, maar ik val in herhaling.
Ik ben eigenlijk bang dat we zondag worden getrakteert op een nederlaag, en dan wordt t nog vervelend ook
29.10 Novastar HMH
pi_57500793
Hoogtepunt van het seizoen van Bridji
quote:
Karim Bridji legt bommetje onder FC Utrecht

Soms kan een misverstand grote gevolgen hebben. Zo ook een uitspraak van Heracles Almelo-speler Karim Bridji (foto, midden). In de vorige editie van dit blad deed hij enkele opmerkelijke uitspraken in de rubriek Open & Bloot. Zo noemen zijn teamgenoten hem bommenlegger en op de vraag wie de lelijkste voetballer is, zei Bridji het volgende: “Haha, daar had ik het toevallig net over met Rick Kruys van FC Utrecht. Hij vindt zijn teamgenoten Giuseppe Rossini en Hans Somers angstaanjagend.” Daarna zei hij lachend: “Schrijf dat maar op.”

Maar heeft Bridji wel met Kruys gesproken? “Ik ken die jongen helemaal niet,” reageert Kruys. “Ik heb hem nooit gesproken, dus ik weet niet waar hij dit vandaan haalt.” Toen Sportweek vorige week verscheen, werd Kruys verrast bij het binnenwandelen van de kleedkamer. “Mijn teamgenoten hadden het artikel gekopieerd en door heel de kleedkamer opgeplakt. De zin waar het over ging, hadden ze ingekleurd. Ik dacht eerst aan een grap, maar dat bleek dus niet zo te zijn.”

Zijn teamgenoten konden er wel om lachen, maar Kruys had heel wat uit te leggen. “Het is natuurlijk niet leuk voor Rossini en Somers. Ik heb het ook direct proberen recht te zetten. Uitgelegd dat ik niet met Bridji gesproken had.” Of het nu een misverstand was of niet, de bommenlegger van Heracles laat in ieder geval zijn sporen achter.

www.sportweek.nl
Ik denk dat Kruys hier een beetje liegt uit eigen belang.
  donderdag 20 maart 2008 @ 14:50:00 #29
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_57500856
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:03 schreef sjimz het volgende:

[..]

Van spelers blijf je af!
Van supporters niet?
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_57502737
Ik ben er de komende thuiswedstrijd tegen Roda bij, ik leen een scc van een goede bekende die niet kan.
That's all folks!
pi_57502843
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:50 schreef Boomlaars het volgende:

[..]

Van supporters niet?
Stiekem is ie ME'er!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:34:30 #32
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57502929
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er de komende thuiswedstrijd tegen Roda bij, ik leen een scc van een goede bekende die niet kan.
Ik kan ook niet
29.10 Novastar HMH
pi_57502974
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:34 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik kan ook niet
Zuur, de wedstrijd waarin we ons veilig gaan spelen.

Radio Almelo
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Pas op, voor je het weet ben je besmet met het zwart-witte virus.
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:02:19 #34
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57503406
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:34 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik kan ook niet
En ik ga naar KV Mechelen - Standard
Planning:
-
pi_57505793
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:38 schreef Blawh het volgende:

Pas op, voor je het weet ben je besmet met het zwart-witte virus.
Is het zo erg?
That's all folks!
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:45:37 #36
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57506585
Atteveld heeft ook een klap op z'n provocerende smoel gekregen hoorde ik?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57506715
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Is het zo erg?
Zal wel meevallen denk ik hoor.
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:02 schreef DarkShine het volgende:

[..]

En ik ga naar KV Mechelen - Standard
Ook een boeiende competitie.
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:55:01 #38
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57506828
Gister alle penants erin, bij het oefenen gingen 16 van de 20 mis.
Planning:
-
pi_57507128
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:55 schreef DarkShine het volgende:
Gister alle penants erin, bij het oefenen gingen 16 van de 20 mis.
Tjah, dat zegt niets. Onder echte druk spelen er andere dingen, op een training is de spanning niet aanwezig en de concentratie ook veel minder automatisch. Op de training pakte Piecke bijna alle ballen van de keeperstrainer.
quote:
Heracles wil magisch drietal behouden

Heracles Almelo gaat zijn uiterste best doen om Garcia-Garcia, Lakic en Schilder voor de club te behouden. Met de aankopen zijn miljoenen gemoeid, en daarom wil de club met 'creatieve oplossingen' extra inkomsten genereren.

De huidige begroting van 8,5 miljoen euro kan Heracles in het huidige Polman Stadion niet opkrikken naar de gewenste/ noodzakelijke tien tot twaalf miljoen. Daarvoor is uitbreiding of nieuwbouw nodig en dat is niet voor het volgend seizoen geregeld. Heracles Almelo studeert daarom op alternatieven. Gekeken wordt naar de mogelijkheid van een spelersfonds - zoals ooit ook Groningen instelde - en obligatieleningen. In het geval van een spelersfonds worden de transfersommen van de spelers bepaald en een deel van de rechten verkocht. In Groningen leverde het vijf miljoen euro op, waarvan onder meer Suarez werd gekocht. Obligatieleningen zijn vergelijkbaar met leningen die de club verstrekt aan derden, en waarvoor extra rente wordt uitgekeerd.

De zoektocht naar extra inkomsten zegt veel over hoe de club denkt over de drie 'huurlingen' van Ajax, Heerenveen en Hertha BSC. Hoogma is er ook duidelijk over. 'Eerst moeten we ons veilig spelen, anders hoeven we helemaal niet over het kopen van spelers te praten. Maar het mag duidelijk zijn dat we zeer tevreden over deze spelers zijn en dat we - binnen onze mogelijkheden - er alles aan zullen doen om ze te behouden.'

Typisch Almelo
pi_57507654
Als ik die reactie gisteren zag bij een jongen als Schilder moeten ze er inderdaad alles aan doen om zulk soort spelers te houden .
pi_57507711
Schilder wil graag blijven. Zijn vriendin woont ook in Almelo, dus dat zal ook wel mee spelen.
pi_57507781
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als ik die reactie gisteren zag bij een jongen als Schilder moeten ze er inderdaad alles aan doen om zulk soort spelers te houden .
En Lakic En Garcia erbij, dan word ik helemaal gek.

Dan nog een goede centrale verdediger erbij en we kunnen zomaar meespelen voor plaats 9.
  donderdag 20 maart 2008 @ 21:58:50 #43
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57509709
Schilder en Lakic zou al prachtig zijn, Garcia acht ik direct inzetbaar bij een (sub)topper.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 21 maart 2008 @ 09:22:55 #44
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57515289
Staan er ergens foto's online van Heracles kant?
Planning:
-
  vrijdag 21 maart 2008 @ 09:26:35 #45
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57515325
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:14:57 #46
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_57515975
Dat Ricky een strafschop nam. Hij heeft een keer een hele belangrijke gemist tegen FC Utrecht, ook in de halve finale. (maken was door)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_57518113
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:14 schreef Bayswater het volgende:
Dat Ricky een strafschop nam. Hij heeft een keer een hele belangrijke gemist tegen FC Utrecht, ook in de halve finale. (maken was door)
Tjah, we hebben niet echte specialisten volgens mij.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 09:22 schreef DarkShine het volgende:
Staan er ergens foto's online van Heracles kant?
http://www.cootjedesign.n(...)er-rod_beker_5-7.htm

Daar komt later vandaan een fotoverslag van 450 foto's ofzo.
pi_57518527
Hoe zit het eigenlijk met de seizoenkaarten bij heracles. Zijn er daar nog veel van bechikbaar? Iemand enig idee, aan de korte zijde misschien zelfs?
pi_57518568
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:39 schreef ElYefe het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de seizoenkaarten bij heracles. Zijn er daar nog veel van bechikbaar? Iemand enig idee, aan de korte zijde misschien zelfs?
Momenteel is er een wachtlijst, daarom moet er ook een nieuw stadion komen. De vraag is groter dan het aanbod momenteel.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:44:49 #50
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57518649
Korte zijde lijkt me op dit moment al helemaal onmogelijk. Misschien dat er een paar vrijkomen, maar die gaan naar mensen op de wachtlijst.
Als je je nu inschrijft op die lijst ben je in elk geval de mensen die in de zomer inschrijven al voor.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:47:40 #51
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_57518703
quote:
Van alle clubs in de Eredivisie is Heracles Almelo momenteel het langst ongeslagen. De ploeg van trainer Gert Heerkes bleef in zijn laatste vijf duels zonder nederlaag (twee zeges, drie remises). Het clubrecord staat op tien Eredivisieduels zonder verlies.
Bron: vi.nl
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_57536451
quote:
Ach, Jan Wuytens! Het is simpel om te zien wat trainers aan de Belgische verdediger niet zal bevallen: het flegmatieke, de zichtbare onwil om tegenstanders te beschadigen. Het zijn inderdaad puntjes ter verbetering. Toch zie ik hem als een van de meest veelbelovende 'libero's' van de eredivisie. Noem er eens eentje met meer spelinzicht en een betere 'inspeelpass'. Salcido? Mag ik lachen? Heitinga? Heeft zich prima ontwikkeld, maar speelt Suarez steevast aan op zijn adamsappel waardoor die jongen een seconde of veertig bezig is met het verwerken van de vuurpijl. Bahia, Hofland, Greene? Zij hopen vurig dat het spel uiteindelijk gespeeld zal worden zonder bal. Wuytens houdt van de bal. Hij is 22, linkspoot en klaar voor de (sub)top.
Henk Spaan in zijn wekelijkse column, Spaan geeft punten.
Is het inderdaad zo'n goede speler?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:52:38 #53
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57536855
Simpel antwoord? Ja.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57537033
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Henk Spaan in zijn wekelijkse column, Spaan geeft punten.
Is het inderdaad zo'n goede speler?
Prachtig dat Spaan dat stuk schrijft. Ik kan me namelijk nog een stuk herinneren waarin Spaan al helemaal fan was van hem toen hij nog in de jeugd speelde bij PSV.

Over Wuytens gesproken, in zijn eerste jaar was hij volgens Bosz nog niet brutaal en hard genoeg. Toch liet hij zijn allereerste wedstrijd in de eredivisie al zien dat hij heel veel potentie heeft. Verder heeft hij weinig gespeeld. Vorig seizoen onder Brood kwam hij ook weinig aan de bak (hadden er wel meer last van), maar de keren dat hij speelde deed hij het gewoon erg goed en ik denk dat er geen enkele supporter is die in 1e instantie snapte waarom Heracles twijfelde over contractverlenging. Gelukkig speelde hij de laatste wedstrijden van het vorig seizoen erg goed waardoor zijn contract verlengd werd. Wuytens is opbouwend sterk en staat verdedigend zijn mannetje, soms maakt hij alleen nog te domme overtredingen. Hij heeft nu de pech dat er zo'n prutser centraal naast hem staat achterin, het liefst zou ik achterin een duo zien met Klavan en Wuytens, dat het 2 linkspoten zijn dat boeit me niet omdat Rahim toch alles terugspeelt.
quote:
De eerste keer dat ik Jan Wuytens sprak, een linksbenige centrale verdediger van Jong PSV, had hij de baard nog niet in zijn keel. De twaalfjarige jongen was naar PSV gekomen, nadat Anderlecht hem had weggestuurd. ''Ze vonden dat hij te snel groeide,'' zei zijn vader toen. Ik schreef: 'Jan Wuytens heeft een geruisloze linkervoet, waarmee medespelers zo worden aangespeeld dat ze opeens een paar meter ruimte blijken te hebben. Hij is een van die voetballers van wie het lijkt of ze altijd een seconde extra hebben. Dat heet spelinzicht.' Hoewel Ajax maandagavond PSVmet 4-0 van het veld speelde, bleef het talent van de nu zeventienjarige, tweedejaars A-junior, kaarsrecht overeind staan. Dat zijn status groeit bleek uit een door hem opgeeiste vrije trap bij Ajax' strafschopgebied, door Stekelenburg met een zekere moeite gestopt. Ook op zijn toekomst bij PSV durf ik hoog in te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 22-03-2008 12:08:55 ]
pi_57537862
Wat Salcido en Heitinga betreft is het onzin, maar verder heeft Spaan gelijk. Ik ben ook een enorme fan van Wuytens.
pi_57538577
Hij heeft van de drie wel de meest natuurlijke aanleg als opbouwer van achteruit. Leuk dat Spaan aandacht besteed aan jongens als Wuytens.
That's all folks!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 14:55:02 #57
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57539823
Dat vooral ja, spelers van grote clubs worden al genoeg onder de loep genomen.
Hulde.
29.10 Novastar HMH
pi_57539888
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
Dat vooral ja, spelers van grote clubs worden al genoeg onder de loep genomen.
Hulde.
Hij moet ze alleen niet teveel veren in de reet stoppen. We raken GGG, Lakic en Schilder waarschijnlijk al kwijt en het is ook maar zo mogelijk dat Boakye en Klavan verkocht worden. Als je dan ook nog eens Wuytens kwijtraakt dan ben je de 6 van de 7 (Quansah hoort natuurlijk ook in dat rijtje, maar daar is nog weinig aandacht voor) beste basisspelers kwijt.
pi_57544441
quote:
1,2 miljoen kijkers Heracles-Roda JC

De wedstrijd Heracles Almelo-Roda JC om de KNVB-beker heeft woensdagavond 1.238.000 kijkers getrokken. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). De halve finale-wedstrijd werd uitgezonden door RTL7 en duurde langer dan de reguliere tijd. Een verlenging en uiteindelijk strafschoppen bracht de beslissing. Met dit kijk-en cijferresultaat staat de wedstrijd op de vierde plaats van de Kijk-topvijf over woensdag.

www.omroepalmelo.nl
Niet slecht, zeker niet omdat ook PSV - Ajax op dezelfde dag gespeeld werd.
pi_57549397
Ga eens over az heen .
pi_57556209
Succes vandaag weer boys!
Heb er alleen niet echt een goed gevoel over .
  zondag 23 maart 2008 @ 13:40:06 #62
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57556256
Ik ook niet.
Laat alsjeblieft Klavan naast Wuytens spelen
Klavan was über woensdag
En Schilder op de plek van Maas, met Michalke gewoon weer op links.
29.10 Novastar HMH
pi_57556294
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ook niet.
Laat alsjeblieft Klavan naast Wuytens spelen
Klavan was über woensdag
En Schilder op de plek van Maas, met Michalke gewoon weer op links.
Jij snapt het

Piecke
Boakye - Wuytens - Klavan - Looms
Quansah - Schilder - Michalke
Garcia
Everton - Lakic
  zondag 23 maart 2008 @ 13:45:28 #64
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57556345
Helaas is Michalke geblesseerd, althans dat las ik gisteren. Laat Ricky maar spelen!
pi_57556363
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:45 schreef Zapper het volgende:
Helaas is Michalke geblesseerd, althans dat las ik gisteren. Laat Ricky maar spelen!
NOOIT .
  zondag 23 maart 2008 @ 13:47:18 #66
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57556383
Wat jij er ook van vindt, Ricky is gewoon een topspeler voor Heracles en hoort eigenlijk altijd te spelen. Dat heeft hij woensdag wel weer aangetoond dacht ik zo.
  zondag 23 maart 2008 @ 13:50:12 #67
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57556438
Schilder zal dus wel spelen op de plek van Michalke.
29.10 Novastar HMH
  zondag 23 maart 2008 @ 13:58:10 #68
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57556563
Wuytens speelt ook niet.
29.10 Novastar HMH
pi_57556583
Dan blijft er weinig van mijn opstelling over.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:04:05 #70
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57561384
GOD-VER-DOMME!
Kutzooi
Maken we het onszelf nog moeilijk ook de laatste wedstrijden.
We hebben nog 1 overwinning en 1 gelijkspel nodig denk ik.
Winnen van Roda of Nac en gelijkspelen tegen Roda of Nac.
29.10 Novastar HMH
pi_57563912
Godverdomme zeg!

Wat een slappe 1e helft zeg, ongelooflijk. Zou die bekerwedstrijd toch nog hebben doorgewerkt? Fucking 1e helft beide teams geen schot op doel.

Ook wil ik niemand meer horen zeiken over het kunstgras, het veld in Tilburg was ook dramatisch. Ik had gehoopt dat Heracles na vorige week wel had geleerd dat het niet teveel moest proberen te voetballen, dat was gewoon onmogelijk. Toch bleven ze maar eindeloos in laag tempo rondtikken terwijl Willem II alleen maar lange ballen speelde en met strijd (zelfde tactiek als de Graafschap vorige week). Bij de 2-0 was Piecke net op tijd bij de bal, hij maaide alleen over de bal door (ik dacht) een polletje waardoor Demouge alleen kon doorlopen om 2-0 in te tikken. Daarna 15 minuten een goed Heracles met veel kansen, laatste 10 minuten was de pijp weer leeg.

Edit: Iemand gezien of het daadwerkelijk een polletje was bij de 2-0? Ik kan de samenvatting niet zien vanavond.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blawh op 23-03-2008 19:17:13 ]
pi_57564513
Zonde. Na woensdag alweer een kutdag
  zondag 23 maart 2008 @ 19:35:42 #73
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57564545
inderdaad.
Nu voluit gaan in de komende thuiswedstrijden. Ik denk dat 2 of 4 punten voldoende moet zijn.
29.10 Novastar HMH
pi_57564580
Waarschijnlijk zijn we figurant bij de kampioenswedstrijd van PSV.

Als de titel dan al beslist is mag Ajax ons wel laten winnen in Amsterdam. Klavan trouwens geblesseerd uitgevallen.
pi_57564660
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:37 schreef Blawh het volgende:
Als de titel dan al beslist is mag Ajax ons wel laten winnen in Amsterdam.
Dat zit er niet in, wij moeten nog flink aan de bak om de 5e plaats vast te houden vrees ik
  zondag 23 maart 2008 @ 20:28:11 #76
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57565641
Bah Maas wat slecht
Laat Schilder alsjeblieft weer met Quansah starten.
Was dus inderdaad een kutveld waardoor die bal opstuiterde.
29.10 Novastar HMH
  zondag 23 maart 2008 @ 20:31:22 #77
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57565710
Iets meer respect voor Maas mag best hoor. Ga liever klagen over Everton, die net als tegen Roda dramatisch speelt en wel weer eens op de bank mag gaan zitten.

Maas is en blijft een held!
pi_57565713
ASDQ#$@# Kutveld, dat kan toch niet op zo'n nivo waar er zulke belangen op het spel staan? En flikker op met het argument dat het de charme van het voetbal is, er wordt ook niet geschaatst met ijs met gaten erin en met basketbal spelen ze ook niet met kapotte nettem, etc.
pi_57565736
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:31 schreef Zapper het volgende:
Iets meer respect voor Maas mag best hoor. Ga liever klagen over Everton, die net als tegen Roda dramatisch speelt en wel weer eens op de bank mag gaan zitten.
Ik vond Everton vandaag goed. Enige dreigende aanvaller.

En respect heb ik wel voor Maas, maar voor die 3 ton die hij opstrijkt kost hij ons veel te veel punten. Je ziet dat er met Quansah en Schilder centraal op het middenveld veel meer voetbal in de ploeg zit.
  zondag 23 maart 2008 @ 20:33:26 #80
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57565757
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:31 schreef Zapper het volgende:

Maas is en blijft een held!
Maar wel een held die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Hij moet het van het harde werken hebben maar weet geen simpele passjes en steekballen meer af te leveren. I.t.t. Schilder en Quansah.
29.10 Novastar HMH
  zondag 23 maart 2008 @ 20:40:04 #81
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57565906
Misschien moet ie het eens met z'n hak gaan proberen inderdaad, zoals Garcia

Matig trouwens dat de verslaggever Piecke de schuld gaf, terwijl duidelijk te zien was dat de bal opstuiterede. Kennelijk is het leuker om een doelman voor lul te zetten.

Maar Ricky op de plek van Everton is toch geen slecht idee? Het rendement van "Effie" is echt veel te laag, bovendien kunnen we een knokker als Vd Bergh beter gebruiken denk ik. Scoren en penalties verdienen kan ie ook nog
pi_57575344
quote:
Fout Pieckenhagen brengt Heracles in problemen
quote:
In de 68ste minuut leek Willem II de wedstrijd in het slot te gooien. Frank Demouge tikte binnen na een blunder van doelman Martin Pieckenhagen.
quote:
Een kapitale blunder van Heracles-goalie Martin Pieckenhagen leidde de 2-0 voor de Tricolores in. Demouge profiteerde in de 69ste minuut adequaat van concentratieverlies bij de Duitse sluitpost.
quote:
Even later was het wel raak voor Willem II, met dank aan Pieckenhagen. De Duitser kwam ver uit zijn doel om een dieptepass op Frank Demouge weg te schoppen, maar hij trapte knullig over de bal.
quote:
Na een blunder van Martin Pieckenhagen verdubbelde Frank Demouge (69') de marge.
Media
  maandag 24 maart 2008 @ 20:39:16 #83
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_57586246
De media tsja. Iedere speler maakt fouten, ook een keeper. Hoeveel punten heeft Piecke wel niet gepakt.
Planning:
-
pi_57586684
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:39 schreef DarkShine het volgende:
De media tsja. Iedere speler maakt fouten, ook een keeper. Hoeveel punten heeft Piecke wel niet gepakt.
2 jaar degradatie voorkomen. Vorig jaar zeker weten.
pi_57586840
Piecke is een held. Dat hij gisteren over de bal heen schoot door een polletje ziet er heel lullig uit, maar je kunt het niet eens een fout noemen.
  maandag 24 maart 2008 @ 21:14:51 #86
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57587046
Piecke is zeker een held
29.10 Novastar HMH
pi_57605410
quote:
Boetes voor Heracles en FC Twente.

FC Twente en Heracles Almelo hebben van de KNVB een boete ontvangen. Reden zijn wanordelijkheden van de supporters van Heracles, toen zij op bezoek waren in het uitvak in Enschede.

Supporters van Heracles gingen op 8 februari hun boekje te buiten. Ze staken onder meer fakkels af (zie foto), maar dat is in Nederlandse stadions verboden. Omdat Twente de thuisspelende ploeg was, is ook die club verantwoordelijk gesteld.

De thuisclub zal een bedrag van duizend euro moeten overmaken, terwijl Heracles een boete kreeg van 5000 euro, waarvan 2500 voorwaardelijk.

www.wijzijnheracles.nl

Vond het wel vreemd dat er zonder problemen zo veel fakkels naar binnen gesmokkeld konden worden.
pi_57605498
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:15 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Media
Het klopt toch gewoon

Toen hij scoorde en helemaal geweldig was moest je toch ook niet huilen
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:15:16 #89
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57605559
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef TerroRobbie het volgende:

Het klopt toch gewoon

Deze reactie slaat echt nergens op. Tyf maar gewoon weer op
pi_57605621
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:15 schreef Zapper het volgende:
Deze reactie slaat echt nergens op. Tyf maar gewoon weer op
Jawel op Calimero Almelo, maargoed dat is eigenlijk al jaren bekend.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:18:09 #91
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57605638
quote:

[..]

Het klopt toch gewoon
Dit was geen blunder....
pi_57605681
quote:

[..]

Het klopt toch gewoon

Hij is nog steeds helemaal geweldig. En dat doelpunt was ook helemaal geweldig (maar had wel afgekeurd moeten worden). Dit is gewoon geen blunder, als je dat niet ziet dan heb je (wat je iemand anders verwijt in een ander topic) geen verstand van voetbal.
pi_57605882
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:18 schreef pfaf het volgende:
Dit was geen blunder....
Een fout met grote gevolgen. Dat vind ik een blunder ja. Polletje of niet.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 19:32:22 #94
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57605950
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ben ik het totaal niet mee eens. Je kunt niet bij iedere bal die over het veld rolt iedere seconde er rekening mee houden dat de bal vanuit het niets 10cm omhoog springt.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:09:49 #95
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57608512
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik vind het niet eens een fout. Ja een fout van de terreinknecht dat hij zo'n kutveld in zijn beheer heeft.
Werkelijk schandalig.

Jij bent nog steeds zuur dat wij al 3 jaar Eredivisie spelen en het Den Bosch al zo lang niet lukt. Waarom kom je dat telkens hier botvieren?
29.10 Novastar HMH
pi_57608666
Laat maar zitten verder Damz, dat levert geen discussie op waar je gelukkig van wordt.
That's all folks!
pi_57610719
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind het niet eens een fout. Ja een fout van de terreinknecht dat hij zo'n kutveld in zijn beheer heeft.
Werkelijk schandalig.
Waarschijnlijk had zo'n lompe schoffelaar van Heracles het omgeploegd.
pi_57611536
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk had zo'n lompe schoffelaar van Heracles het omgeploegd.
Je woont in Brabant, rijd maar eens naar Tilburg toe en je ziet dat het hele veld bagger is (al voor de wedstrijd was dat zo).

Wat ben jij trouwens triest dat je blijkbaar voldoening moet halen uit een beetje gezeik in het Heracles topic. Of is het toch jaloezie?
  woensdag 26 maart 2008 @ 01:20:16 #99
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_57613815
ach ja, FC Den Bosch

leuke stad, maar voetballen kunnen ze niet. Precies het omgekeerde van Almelo eigenlijk
451 °F
  woensdag 26 maart 2008 @ 07:54:00 #100
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57615074
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat maar zitten verder Damz, dat levert geen discussie op waar je gelukkig van wordt.
Jij bent hier de blauwe
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')