Bron: vi.nlquote:Van alle clubs in de Eredivisie is Heracles Almelo momenteel het langst ongeslagen. De ploeg van trainer Gert Heerkes bleef in zijn laatste vijf duels zonder nederlaag (twee zeges, drie remises). Het clubrecord staat op tien Eredivisieduels zonder verlies.
Henk Spaan in zijn wekelijkse column, Spaan geeft punten.quote:Ach, Jan Wuytens! Het is simpel om te zien wat trainers aan de Belgische verdediger niet zal bevallen: het flegmatieke, de zichtbare onwil om tegenstanders te beschadigen. Het zijn inderdaad puntjes ter verbetering. Toch zie ik hem als een van de meest veelbelovende 'libero's' van de eredivisie. Noem er eens eentje met meer spelinzicht en een betere 'inspeelpass'. Salcido? Mag ik lachen? Heitinga? Heeft zich prima ontwikkeld, maar speelt Suarez steevast aan op zijn adamsappel waardoor die jongen een seconde of veertig bezig is met het verwerken van de vuurpijl. Bahia, Hofland, Greene? Zij hopen vurig dat het spel uiteindelijk gespeeld zal worden zonder bal. Wuytens houdt van de bal. Hij is 22, linkspoot en klaar voor de (sub)top.
Prachtig dat Spaan dat stuk schrijft. Ik kan me namelijk nog een stuk herinneren waarin Spaan al helemaal fan was van hem toen hij nog in de jeugd speelde bij PSV.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Henk Spaan in zijn wekelijkse column, Spaan geeft punten.
Is het inderdaad zo'n goede speler?
quote:De eerste keer dat ik Jan Wuytens sprak, een linksbenige centrale verdediger van Jong PSV, had hij de baard nog niet in zijn keel. De twaalfjarige jongen was naar PSV gekomen, nadat Anderlecht hem had weggestuurd. ''Ze vonden dat hij te snel groeide,'' zei zijn vader toen. Ik schreef: 'Jan Wuytens heeft een geruisloze linkervoet, waarmee medespelers zo worden aangespeeld dat ze opeens een paar meter ruimte blijken te hebben. Hij is een van die voetballers van wie het lijkt of ze altijd een seconde extra hebben. Dat heet spelinzicht.' Hoewel Ajax maandagavond PSVmet 4-0 van het veld speelde, bleef het talent van de nu zeventienjarige, tweedejaars A-junior, kaarsrecht overeind staan. Dat zijn status groeit bleek uit een door hem opgeeiste vrije trap bij Ajax' strafschopgebied, door Stekelenburg met een zekere moeite gestopt. Ook op zijn toekomst bij PSV durf ik hoog in te zetten.
Hij moet ze alleen niet teveel veren in de reet stoppen. We raken GGG, Lakic en Schilder waarschijnlijk al kwijt en het is ook maar zo mogelijk dat Boakye en Klavan verkocht worden. Als je dan ook nog eens Wuytens kwijtraakt dan ben je de 6 van de 7 (Quansah hoort natuurlijk ook in dat rijtje, maar daar is nog weinig aandacht voor) beste basisspelers kwijt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
Dat vooral ja, spelers van grote clubs worden al genoeg onder de loep genomen.
Hulde.
Niet slecht, zeker niet omdat ook PSV - Ajax op dezelfde dag gespeeld werd.quote:1,2 miljoen kijkers Heracles-Roda JC
De wedstrijd Heracles Almelo-Roda JC om de KNVB-beker heeft woensdagavond 1.238.000 kijkers getrokken. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). De halve finale-wedstrijd werd uitgezonden door RTL7 en duurde langer dan de reguliere tijd. Een verlenging en uiteindelijk strafschoppen bracht de beslissing. Met dit kijk-en cijferresultaat staat de wedstrijd op de vierde plaats van de Kijk-topvijf over woensdag.
www.omroepalmelo.nl
Jij snapt hetquote:Op zondag 23 maart 2008 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ook niet.
Laat alsjeblieft Klavan naast Wuytens spelen
Klavan was über woensdag
En Schilder op de plek van Maas, met Michalke gewoon weer op links.
NOOITquote:Op zondag 23 maart 2008 13:45 schreef Zapper het volgende:
Helaas is Michalke geblesseerd, althans dat las ik gisteren. Laat Ricky maar spelen!
Dat zit er niet in, wij moeten nog flink aan de bak om de 5e plaats vast te houden vrees ikquote:Op zondag 23 maart 2008 19:37 schreef Blawh het volgende:
Als de titel dan al beslist is mag Ajax ons wel laten winnen in Amsterdam.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |