abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:47:40 #51
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_57518703
quote:
Van alle clubs in de Eredivisie is Heracles Almelo momenteel het langst ongeslagen. De ploeg van trainer Gert Heerkes bleef in zijn laatste vijf duels zonder nederlaag (twee zeges, drie remises). Het clubrecord staat op tien Eredivisieduels zonder verlies.
Bron: vi.nl
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_57536451
quote:
Ach, Jan Wuytens! Het is simpel om te zien wat trainers aan de Belgische verdediger niet zal bevallen: het flegmatieke, de zichtbare onwil om tegenstanders te beschadigen. Het zijn inderdaad puntjes ter verbetering. Toch zie ik hem als een van de meest veelbelovende 'libero's' van de eredivisie. Noem er eens eentje met meer spelinzicht en een betere 'inspeelpass'. Salcido? Mag ik lachen? Heitinga? Heeft zich prima ontwikkeld, maar speelt Suarez steevast aan op zijn adamsappel waardoor die jongen een seconde of veertig bezig is met het verwerken van de vuurpijl. Bahia, Hofland, Greene? Zij hopen vurig dat het spel uiteindelijk gespeeld zal worden zonder bal. Wuytens houdt van de bal. Hij is 22, linkspoot en klaar voor de (sub)top.
Henk Spaan in zijn wekelijkse column, Spaan geeft punten.
Is het inderdaad zo'n goede speler?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:52:38 #53
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57536855
Simpel antwoord? Ja.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57537033
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Henk Spaan in zijn wekelijkse column, Spaan geeft punten.
Is het inderdaad zo'n goede speler?
Prachtig dat Spaan dat stuk schrijft. Ik kan me namelijk nog een stuk herinneren waarin Spaan al helemaal fan was van hem toen hij nog in de jeugd speelde bij PSV.

Over Wuytens gesproken, in zijn eerste jaar was hij volgens Bosz nog niet brutaal en hard genoeg. Toch liet hij zijn allereerste wedstrijd in de eredivisie al zien dat hij heel veel potentie heeft. Verder heeft hij weinig gespeeld. Vorig seizoen onder Brood kwam hij ook weinig aan de bak (hadden er wel meer last van), maar de keren dat hij speelde deed hij het gewoon erg goed en ik denk dat er geen enkele supporter is die in 1e instantie snapte waarom Heracles twijfelde over contractverlenging. Gelukkig speelde hij de laatste wedstrijden van het vorig seizoen erg goed waardoor zijn contract verlengd werd. Wuytens is opbouwend sterk en staat verdedigend zijn mannetje, soms maakt hij alleen nog te domme overtredingen. Hij heeft nu de pech dat er zo'n prutser centraal naast hem staat achterin, het liefst zou ik achterin een duo zien met Klavan en Wuytens, dat het 2 linkspoten zijn dat boeit me niet omdat Rahim toch alles terugspeelt.
quote:
De eerste keer dat ik Jan Wuytens sprak, een linksbenige centrale verdediger van Jong PSV, had hij de baard nog niet in zijn keel. De twaalfjarige jongen was naar PSV gekomen, nadat Anderlecht hem had weggestuurd. ''Ze vonden dat hij te snel groeide,'' zei zijn vader toen. Ik schreef: 'Jan Wuytens heeft een geruisloze linkervoet, waarmee medespelers zo worden aangespeeld dat ze opeens een paar meter ruimte blijken te hebben. Hij is een van die voetballers van wie het lijkt of ze altijd een seconde extra hebben. Dat heet spelinzicht.' Hoewel Ajax maandagavond PSVmet 4-0 van het veld speelde, bleef het talent van de nu zeventienjarige, tweedejaars A-junior, kaarsrecht overeind staan. Dat zijn status groeit bleek uit een door hem opgeeiste vrije trap bij Ajax' strafschopgebied, door Stekelenburg met een zekere moeite gestopt. Ook op zijn toekomst bij PSV durf ik hoog in te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 22-03-2008 12:08:55 ]
pi_57537862
Wat Salcido en Heitinga betreft is het onzin, maar verder heeft Spaan gelijk. Ik ben ook een enorme fan van Wuytens.
pi_57538577
Hij heeft van de drie wel de meest natuurlijke aanleg als opbouwer van achteruit. Leuk dat Spaan aandacht besteed aan jongens als Wuytens.
That's all folks!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 14:55:02 #57
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57539823
Dat vooral ja, spelers van grote clubs worden al genoeg onder de loep genomen.
Hulde.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57539888
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
Dat vooral ja, spelers van grote clubs worden al genoeg onder de loep genomen.
Hulde.
Hij moet ze alleen niet teveel veren in de reet stoppen. We raken GGG, Lakic en Schilder waarschijnlijk al kwijt en het is ook maar zo mogelijk dat Boakye en Klavan verkocht worden. Als je dan ook nog eens Wuytens kwijtraakt dan ben je de 6 van de 7 (Quansah hoort natuurlijk ook in dat rijtje, maar daar is nog weinig aandacht voor) beste basisspelers kwijt.
pi_57544441
quote:
1,2 miljoen kijkers Heracles-Roda JC

De wedstrijd Heracles Almelo-Roda JC om de KNVB-beker heeft woensdagavond 1.238.000 kijkers getrokken. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO). De halve finale-wedstrijd werd uitgezonden door RTL7 en duurde langer dan de reguliere tijd. Een verlenging en uiteindelijk strafschoppen bracht de beslissing. Met dit kijk-en cijferresultaat staat de wedstrijd op de vierde plaats van de Kijk-topvijf over woensdag.

www.omroepalmelo.nl
Niet slecht, zeker niet omdat ook PSV - Ajax op dezelfde dag gespeeld werd.
pi_57549397
Ga eens over az heen .
pi_57556209
Succes vandaag weer boys!
Heb er alleen niet echt een goed gevoel over .
  zondag 23 maart 2008 @ 13:40:06 #62
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57556256
Ik ook niet.
Laat alsjeblieft Klavan naast Wuytens spelen
Klavan was über woensdag
En Schilder op de plek van Maas, met Michalke gewoon weer op links.
29.10 Novastar HMH
pi_57556294
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:40 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ook niet.
Laat alsjeblieft Klavan naast Wuytens spelen
Klavan was über woensdag
En Schilder op de plek van Maas, met Michalke gewoon weer op links.
Jij snapt het

Piecke
Boakye - Wuytens - Klavan - Looms
Quansah - Schilder - Michalke
Garcia
Everton - Lakic
  zondag 23 maart 2008 @ 13:45:28 #64
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57556345
Helaas is Michalke geblesseerd, althans dat las ik gisteren. Laat Ricky maar spelen!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_57556363
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:45 schreef Zapper het volgende:
Helaas is Michalke geblesseerd, althans dat las ik gisteren. Laat Ricky maar spelen!
NOOIT .
  zondag 23 maart 2008 @ 13:47:18 #66
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_57556383
Wat jij er ook van vindt, Ricky is gewoon een topspeler voor Heracles en hoort eigenlijk altijd te spelen. Dat heeft hij woensdag wel weer aangetoond dacht ik zo.
  zondag 23 maart 2008 @ 13:50:12 #67
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57556438
Schilder zal dus wel spelen op de plek van Michalke.
29.10 Novastar HMH
  zondag 23 maart 2008 @ 13:58:10 #68
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57556563
Wuytens speelt ook niet.
29.10 Novastar HMH
pi_57556583
Dan blijft er weinig van mijn opstelling over.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:04:05 #70
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57561384
GOD-VER-DOMME!
Kutzooi
Maken we het onszelf nog moeilijk ook de laatste wedstrijden.
We hebben nog 1 overwinning en 1 gelijkspel nodig denk ik.
Winnen van Roda of Nac en gelijkspelen tegen Roda of Nac.
29.10 Novastar HMH
pi_57563912
Godverdomme zeg!

Wat een slappe 1e helft zeg, ongelooflijk. Zou die bekerwedstrijd toch nog hebben doorgewerkt? Fucking 1e helft beide teams geen schot op doel.

Ook wil ik niemand meer horen zeiken over het kunstgras, het veld in Tilburg was ook dramatisch. Ik had gehoopt dat Heracles na vorige week wel had geleerd dat het niet teveel moest proberen te voetballen, dat was gewoon onmogelijk. Toch bleven ze maar eindeloos in laag tempo rondtikken terwijl Willem II alleen maar lange ballen speelde en met strijd (zelfde tactiek als de Graafschap vorige week). Bij de 2-0 was Piecke net op tijd bij de bal, hij maaide alleen over de bal door (ik dacht) een polletje waardoor Demouge alleen kon doorlopen om 2-0 in te tikken. Daarna 15 minuten een goed Heracles met veel kansen, laatste 10 minuten was de pijp weer leeg.

Edit: Iemand gezien of het daadwerkelijk een polletje was bij de 2-0? Ik kan de samenvatting niet zien vanavond.

[ Bericht 9% gewijzigd door Blawh op 23-03-2008 19:17:13 ]
pi_57564513
Zonde. Na woensdag alweer een kutdag
  zondag 23 maart 2008 @ 19:35:42 #73
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57564545
inderdaad.
Nu voluit gaan in de komende thuiswedstrijden. Ik denk dat 2 of 4 punten voldoende moet zijn.
29.10 Novastar HMH
pi_57564580
Waarschijnlijk zijn we figurant bij de kampioenswedstrijd van PSV.

Als de titel dan al beslist is mag Ajax ons wel laten winnen in Amsterdam. Klavan trouwens geblesseerd uitgevallen.
pi_57564660
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:37 schreef Blawh het volgende:
Als de titel dan al beslist is mag Ajax ons wel laten winnen in Amsterdam.
Dat zit er niet in, wij moeten nog flink aan de bak om de 5e plaats vast te houden vrees ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')