Maar nu heb ik 'm wel tijdens de race moeten refreshen.quote:Op zondag 23 maart 2008 08:14 schreef Kauwgomballen het volgende:
livepoints is nu online, was enige vertraging vanwege technische redenen...
lijkt wel of het dit jaar meer is dan vorig jaarquote:
alleen als ie offline is hoef je te refreshen. zodra ie online staat, gaat het vanzelfquote:Op zondag 23 maart 2008 08:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Maar nu heb ik 'm wel tijdens de race moeten refreshen.
Hopelijk ontploft nu m'n laptop niet.
Lange blokken ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 08:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
lijkt wel of het dit jaar meer is dan vorig jaar![]()
vorige race ben ik iig naar de belg gegaan vanwege die onzin
Haalt ie automatisch ergens de stand op en plaatst daar punten bij of zit jij die elke keer te uploaden?quote:Op zondag 23 maart 2008 08:14 schreef Kauwgomballen het volgende:
livepoints is nu online, was enige vertraging vanwege technische redenen...
het is deels automatisch, maar ik moet op dit moment nog wel zo af en toe op de update knop drukken. Tis dan ook nog een beta-versie hequote:Op zondag 23 maart 2008 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Haalt ie automatisch ergens de stand op en plaatst daar punten bij of zit jij die elke keer te uploaden?
Koppeling met Livetiming, lijkt me.quote:Op zondag 23 maart 2008 08:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Haalt ie automatisch ergens de stand op en plaatst daar punten bij of zit jij die elke keer te uploaden?
Da's het centrale ophangpunt van de touwtjes waaraan hun wielen vastzitten.quote:Op zondag 23 maart 2008 08:21 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind die vin achter op de red bull geen gezicht
quote:Op zondag 23 maart 2008 08:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's het centrale ophangpunt van de touwtjes waaraan hun wielen vastzitten.
Vandaar dat ze zo snel afbreken.quote:Op zondag 23 maart 2008 08:22 schreef Dromer het volgende:
[..]
Da's het centrale ophangpunt van de touwtjes waaraan hun wielen vastzitten.
Rijderswissel!quote:
Nieuwe banden zijn 10.000,- per stuk. 150 liter benzine doet tegenwoordig tussen de 200,- en 250,-. Ik zou dus niet te vaak stoppenquote:Op zondag 23 maart 2008 08:24 schreef Atreidez het volgende:
Iemand die weet hoeveel een pitstop kost?
Wel mooi gedaan hoor.... heb 'm de hele tijd bij staan.... toppiequote:Op zondag 23 maart 2008 08:18 schreef Kauwgomballen het volgende:
[..]
het is deels automatisch, maar ik moet op dit moment nog wel zo af en toe op de update knop drukken. Tis dan ook nog een beta-versie he
die van barrichello vorige week was pricelessquote:Op zondag 23 maart 2008 08:24 schreef Atreidez het volgende:
Iemand die weet hoeveel een pitstop kost?
Bij mij zegt ie steeds connecting bij t refreshen, en dan offline. Komt door me router ofzo?quote:Op zondag 23 maart 2008 08:25 schreef rmberendsen het volgende:
[..]
Wel mooi gedaan hoor.... heb 'm de hele tijd bij staan.... toppie
Hinderen tijdens de quali gisteren.... Ze reden langzaam op de racelijnquote:Op zondag 23 maart 2008 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb de start gemist.. Waarom moesten dr McLarens zo ver naar achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |