Wacht maar even, bouw ik wel ff in (als het me nog lukt, heb bier en een joint opquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:33 schreef Piles het volgende:
Wordt / is het ook mogelijk om alleen op TT te zoeken?
Ja, maar ik was pas bijvoorbeeld opzoek naar alle MooiWeerDeLeeuw-topics, en als je daar op zoekt krijg je vanallesquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:37 schreef The_Terminator het volgende:
Nu wordt er standaard ook in de titel gezocht.
Wat je zou kunnen doen is een + voor het woord zetten dat je zoekt. Dus bijv: +mooi +weer of "De leeuw".quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar ik was pas bijvoorbeeld opzoek naar alle MooiWeerDeLeeuw-topics, en als je daar op zoekt krijg je vanalles
Maar heeft geen haast
Dan krijgt dat woord een hogere waardering zeker?quote:Op zondag 13 april 2008 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen is een + voor het woord zetten dat je zoekt. Dus bijv: +mooi +weer of "De leeuw".
Ze weten er wel van hoorquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje apart alleen dat ik nog geen rood heb gezien in dit topic
Nope, met een + moet verplicht voorkomen. Een soort van AND operatorquote:Op zondag 13 april 2008 00:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan krijgt dat woord een hogere waardering zeker?
quote:Warning: Division by zero in /srv/www/htdocs/foksearch/search.php on line 361
Fixed.quote:Op maandag 14 april 2008 02:22 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dit was de link.
[edit]
repareren pls.
Ik moet zoeken
wow, dat was snelquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 02:22 schreef Jegorex het volgende:
[Warning: Division by zero in /srv/www/htdocs/foksearch/search.php on line 361]
Huldequote:Op zondag 20 april 2008 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
Het is tijd voor taart, bier en joints!
Alle topics zijn namelijk geïndexeerd (met uitzondering van topics in besloten fora), en dit is wel iets om trots op te zijn vind ik
1095308 topics in de index die meer dan een gig groot is, een paar maand om alles binnen te halen en 64328791 geïndexeerde woorden. Echter ben ik nog niet klaar aangezien ik nog niet de status van alle topics heb, echter zou dit over een paar week ook volledig moeten zijn.
Veel zoekplezier, en als deze search het niet vind bestaat het simpelweg niet!
Het duurde gewoon meer dan 3 uur om de MySQL data om te zetten naar een bruikbare Lucene indexquote:
Ja, met deze account wel. Boefje.quote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat dit: ( klaag *hier* over wk ) jouw eerste topic?
Even de search testenquote:
Dat is te variabel. Het kan wel, echter kan het dan zeer onnauwkeurig worden. Dit betekend dat ik elke dag zeer veel topics moet indexeren en verwerken in de zoekindex, iets dat op mijn manier van indexeren gewoon niet mogelijk is.quote:Op zondag 20 april 2008 01:38 schreef nein het volgende:
Maar zou je ook een kolom kunnen maken met het aantal posts in een topic? Want soms klik je een topic aan met 2 replies...schiet niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |