En wat mis je precies aan deze search wat Google wel heeft?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:22 schreef Wouser het volgende:
Of.... je gebruikt dit
Of je gebruikt gewoon google

Mijn domein 'thuisserver.net' staat inderdaad op sommige lijsten omdat ik ook een dir met mooie vrouwen op mijn server heb staan. Even dat filtertje uitzetten en het probleem is verholpen.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:40 schreef Xith het volgende:
Access Denied
Access to the ADULT/SEXUALLY Explicit URL has been denied.
For more information about *** SurfControl visit
http://surfcontrol.***.nl

Veruit ja. Maar zoeken op datum en username is bij Google een ramp. Ik kom dan heel veel topics tegen waar ik niet naar zoek. Bij de search van Asta La Vista meneer gaat het wel in 1 maal perfect.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:59 schreef mcDavid het volgende:
Tot nu toe was google.fok.nl veruit de beste manier om topics terug te vinden
Maar dat is met deze search rap aan het veranderen!

Echt niet. Topic's uit het jaar 1999.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:59 schreef mcDavid het volgende:
Tot nu toe was google.fok.nl veruit de beste manier om topics terug te vinden
Maar dat is met deze search rap aan het veranderen!

Dan voor je bij datum toch gewoon een jaar in, of meerdere als je dat wil. Als je alleen in het jaar 2007 en 2008 wil zoeken voor je bij jaar in: "2007 2008" (zonder aanhalingstekens). Op die manier blijft de relevantie behouden en wordt alleen in 2007 en 2008 gezocht.quote:

Dat gaat nog mogelijk worden, ik heb dat wel al geprobeerd maar het wou niet helemaal lukken.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:04 schreef Wokkel het volgende:
Is het mogelijk dat de (multi)selectie van items in de foralijst ook persistent te maken over postbacks heen? Dit is de enige control die ik steeds opnieuw moet instellen als ik mijn search wil verfijnen.

quote:Op dinsdag 1 april 2008 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo, jij kan ook weer op je naam zoeken

Er is geen tijd laatste reactie oplopend of aflopend. Overigens heb ik het sorteren net even getest en hier werkt het zonder probleemquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:05 schreef ScarFace- het volgende:
Als ik zoek met als sortering Tijd laatste reactie - oplopend krijg ik dezelfde lijst(in dezelfde volgorde dus)als bij Tijd laatste reactie - aflopend

Hmm, vreemd. Zou wel iets mis zijn geweest met mijn Internetverbinding.quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
Je doet FOK! nu wel erg goed na hoor
[..]
Iets minder mag wel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |