Bij de zoekfunctie rechtsboven in beeld wel hoorquote:
Thanksquote:Op zondag 23 maart 2008 14:01 schreef roediej het volgende:
netjes gemaakt!, mijn complimenten
Tof topic.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:04 schreef Juup© het volgende:
Met dank aan Asta la vista meneer
Kijk mij nou!!!!
Heb ik lang niet kunnen vinden. Mijn dank is groot.
Misschien de mogelijkheid om twee tijdsperiodes in te vullen waar tussen gezocht moet worden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:08 schreef mcDavid het volgende:
Vraagje heh, zou de search op relevantie iets meer naar de datum kunnen kijken?
Een topic uit 1999 kun je nauwelijks relevant noemen, ook al voldoet het hardstikke netjes aan je zoekopdracht...
Dat is wel een goed idee inderdaad. Ik kan er inderdaad voor zorgen dat topics met dat soort data minder relevant worden. Ik ga er echter wel een checkbox zij zetten zodat die optie ook uitgeschakeld kan worden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:08 schreef mcDavid het volgende:
Vraagje heh, zou de search op relevantie iets meer naar de datum kunnen kijken?
Een topic uit 1999 kun je nauwelijks relevant noemen, ook al voldoet het hardstikke netjes aan je zoekopdracht...
Dat zou ook kunnen, aangezien ik de datum ook bijhou alszijde fulltext.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien de mogelijkheid om twee tijdsperiodes in te vullen waar tussen gezocht moet worden?
Das ook wel een goeie.quote:Op woensdag 26 maart 200802:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee inderdaad. Ik kan er inderdaad voor zorgen dat topics met dat soort data minder relevant worden. Ik ga er echter wel een checkbox zij zetten zodat die optie ook uitgeschakeld kan worden.
quote:Resultaten:
For: Topicnaam:Topicstarter: Datum:
GC Voorspel hier de nieuwe Jamba hype's Jegorex 9 maart 2008 @ 13:29
Er zijn 2 resultaten gevonden, zoekquery uitgevoerd in 0.00 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |