abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_290658
Hihii! Kijk mij nou!!!! Eindelijk heeft mijn identity ook een gezicht! Dankzij Vixenfromhell staat mijn fotootje er nu ook bij! Ik ben hééééél erg blij!!!

Vixen bedankt!!!!!!!!!!

Kusje!

#geen
  zaterdag 5 augustus 2000 @ 20:22:55 #2
3878 Vork
Manisch creatief
pi_290668
een BMP??

ben je nou helemaal? me verbinding krijgt zowat 'n time out van dat grote kleine plaatje

pi_290911
sjit ikke al mooi behulpzaam zijn en hem omzetten naar jpg enzo
wil ik hem alvast uploaden naar me eigen acoutntje
werkt mijn cuteftp verdomme niet meer
mail hem morgen wel ff naar vixie !
  zondag 6 augustus 2000 @ 06:13:22 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_290922
Oooh , mooi hoor, ik zie alleen niets.
BMP is een formaat en word niet door alle browsers (netscape) weergegeven.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_290949

LoL zo'n jpg ipv een bmp.
Gaat wel een stukje beterderderder d8 ik zo.
Mocht jij hem zelf nog niet geconverteerd hebben pluk hem dan maar van mij webplekje af.

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 06-08-2000 11:07]

pi_290955
Hallo allemaal, bedankt voor de opmerkingen, adviezen e.d. Tjongejonge, die newbies van tegenwoordig hé...helaas heb ik er niet zoveel verstand van...
Jupie, hoe pluk ik mijn fotootje van jouw pagina af...??? Enne....bedankt hoor!!!
Weer iets geleerd!

Liefs!

#geen
pi_290958
...en in de tussentijd dan maar weer even geen fotootje.........was er net zo blij mee! Dus Jupie...help je mij even?

#geen
  † In Memoriam † zondag 6 augustus 2000 @ 11:36:30 #8
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_290972
quote:
Op 06 augustus 2000 11:14 schreef DuchessX het volgende:
Hallo allemaal, bedankt voor de opmerkingen, adviezen e.d. Tjongejonge, die newbies van tegenwoordig hé...helaas heb ik er niet zoveel verstand van...
Jupie, hoe pluk ik mijn fotootje van jouw pagina af...??? Enne....bedankt hoor!!!
Weer iets geleerd!

Liefs!

Rechter muisknop op het plaatje en kies je voor save picture as.
Daarmee staat het plaatje op je harde schijf en dan kun je het uploaden naar je eigen hompage.

Zie de topic van Catootje Juupie, juupie, kijk dan naar mij voor aanwijzigingen hoe te uploaden.

* otaku-san vond dat daar erg nuttige adviezen in stonden en die mogen best wel in de forum FAQ

The future is after you
pi_290978
quote:
Op 06 augustus 2000 11:17 schreef DuchessX het volgende:
...en in de tussentijd dan maar weer even geen fotootje.........was er net zo blij mee! Dus Jupie...help je mij even?

Mail is al op jou mailserver met daarin de plaatje of de link die jij in kunt vullen bij usericon in de profiel scherm.
Als jij het plaatje liever bij vixie hebt dan mail jij het plaatje maar naar vixie of anders pak je de link van mijn webplekje maar.
Je bent niet de eerst die dat doet
pi_290981
Hallo, ben ik weer...bedankt Jupie!
(Hmm moet toch ook maar eens een eigen homepage gaan maken...heeft iemand tips hoe ik het best (lees: eenvoudigste manier) een hp kan maken? Ik heb al een adres bij Chello)

Ja ja het wordt nog eens wat met mij hé!

#geen
pi_290998
quote:
Op 06 augustus 2000 12:04 schreef DuchessX het volgende:
Hallo, ben ik weer...bedankt Jupie!
(Hmm moet toch ook maar eens een eigen homepage gaan maken...heeft iemand tips hoe ik het best (lees: eenvoudigste manier) een hp kan maken? Ik heb al een adres bij Chello)

Ja ja het wordt nog eens wat met mij hé!

Jij kunt natuurlijk ook jou plaatje op jou eigen serverruimte van chello zetten
Het is dat ik niets met de ruimte van WISH doe dus het staat wel lekker daar.
pi_291892
quote:
Op 06 augustus 2000 11:36 schreef otaku-san het volgende:
Rechter muisknop op het plaatje en kies je voor save picture as.
Daarmee staat het plaatje op je harde schijf en dan kun je het uploaden naar je eigen hompage.

Zie de topic van Catootje Juupie, juupie, kijk dan naar mij voor aanwijzigingen hoe te uploaden.

* otaku-san vond dat daar erg nuttige adviezen in stonden en die mogen best wel in de forum FAQ

Jaaaa...aan Juupie e.a. hebben wij computerstumpers nog es wat....Wat vind je van mijn plaatje (ook van Juup gekregen)?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_291978
Hij is wel behulpzaam soms die Juup©
pi_291981
quote:
Op 07 augustus 2000 16:38 schreef Juup© het volgende:

Soms!?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_292176
Helloooooow
#geen
pi_292178
quote:
Jaaaa...aan Juupie e.a. hebben wij computerstumpers nog es wat....Wat vind je van mijn plaatje (ook van Juup gekregen)?

Hartstikke leuk dat plaatje van Catootje! Ben jij zelf ook altijd net zo vrolijk als catootje op dat plaatje?

#geen
pi_292180
[quote
[/quote]

Hij is EXTREEM behulpzaam! En dat wordt hem in zeer grote dankbaarheid afgenomen...
Al die uren die hij inmiddels al in mijn niet-parate kennis geïnvesteerd heeft...!

* DuchessX is errug blij dat Juup zoveel geduld heeft kunnen opbrengen en buigt nederig haar hoofd...

#geen
pi_562579
quote:
Op 07 augustus 2000 20:16 schreef Juup© het volgende:
[quote]
Hij is EXTREEM behulpzaam! En dat wordt hem in zeer grote dankbaarheid afgenomen...
Al die uren die hij inmiddels al in mijn niet-parate kennis geïnvesteerd heeft...!

* DuchessX is errug blij dat Juup zoveel geduld heeft kunnen opbrengen en buigt nederig haar hoofd...

En Juup© is nog steeds blij dat hij dat gedaan heeft voor DuchessX

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 18-12-2000 16:52]

pi_562591
quote:
Op 18 december 2000 16:50 schreef Juup© het volgende:

En Juup© is nog steeds blij dat hij dat gedaan heeft voor DuchessX

DITO!
#geen
pi_562600
Nog steeds is hier geen plaatje te zien hoor..kun je niet een link neerzetten ofzo DuchessX?

[Dit bericht is gewijzigd door entrefice op 18-12-2000 16:57]

pi_562613
quote:
Op 18 december 2000 16:57 schreef entrefice het volgende:
Nog steeds is hier geen plaatje te zien hoor..kun je niet een link neerzetten ofzo DuchessX?
Hehehe neej niet nodig...
#geen
pi_562654
Ah toe???
wil m'n stadsgenoot wel eens zien!!
pi_562883
ook niet voor mij?
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_562951
quote:
Op 18 december 2000 17:12 schreef entrefice het volgende:
Ah toe???
wil m'n stadsgenoot wel eens zien!!

Ow..je hebt mij bijna overgehaald! Eerst een foto van jou dan!!!
#geen
pi_562955
foto!
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')