Vixen bedankt!!!!!!!!!!
Kusje!
LoL zo'n jpg ipv een bmp.
Gaat wel een stukje beterderderder d8 ik zo.
Mocht jij hem zelf nog niet geconverteerd hebben pluk hem dan maar van mij webplekje af.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 06-08-2000 11:07]
Liefs!
quote:
Op 06 augustus 2000 11:14 schreef DuchessX het volgende:
Hallo allemaal, bedankt voor de opmerkingen, adviezen e.d. Tjongejonge, die newbies van tegenwoordig hé...helaas heb ik er niet zoveel verstand van...
Jupie, hoe pluk ik mijn fotootje van jouw pagina af...??? Enne....bedankt hoor!!!
Weer iets geleerd!Liefs!
Rechter muisknop op het plaatje en kies je voor save picture as.
Daarmee staat het plaatje op je harde schijf en dan kun je het uploaden naar je eigen hompage.
Zie de topic van Catootje Juupie, juupie, kijk dan naar mij voor aanwijzigingen hoe te uploaden.
* otaku-san vond dat daar erg nuttige adviezen in stonden en die mogen best wel in de forum FAQ
quote:
Op 06 augustus 2000 11:17 schreef DuchessX het volgende:
...en in de tussentijd dan maar weer even geen fotootje.........was er net zo blij mee! Dus Jupie...help je mij even?
Ja ja het wordt nog eens wat met mij hé!
quote:
Op 06 augustus 2000 12:04 schreef DuchessX het volgende:
Hallo, ben ik weer...bedankt Jupie!
(Hmm moet toch ook maar eens een eigen homepage gaan maken...heeft iemand tips hoe ik het best (lees: eenvoudigste manier) een hp kan maken? Ik heb al een adres bij Chello)Ja ja het wordt nog eens wat met mij hé!
quote:
Op 06 augustus 2000 11:36 schreef otaku-san het volgende:
Rechter muisknop op het plaatje en kies je voor save picture as.
Daarmee staat het plaatje op je harde schijf en dan kun je het uploaden naar je eigen hompage.Zie de topic van Catootje Juupie, juupie, kijk dan naar mij
voor aanwijzigingen hoe te uploaden.
* otaku-san vond dat daar erg nuttige adviezen in stonden en die mogen best wel in de forum FAQ
Jaaaa...aan Juupie e.a. hebben wij computerstumpers nog es wat....Wat vind je van mijn plaatje (ook van Juup gekregen)?
quote:
Op 07 augustus 2000 16:38 schreef Juup© het volgende:
Hij is wel behulpzaam soms die Juup©
Soms!?
quote:
Jaaaa...aan Juupie e.a. hebben wij computerstumpers nog es wat....Wat vind je van mijn plaatje (ook van Juup gekregen)?
Hartstikke leuk dat plaatje van Catootje! Ben jij zelf ook altijd net zo vrolijk als catootje op dat plaatje?
Hij is EXTREEM behulpzaam! En dat wordt hem in zeer grote dankbaarheid afgenomen...
Al die uren die hij inmiddels al in mijn niet-parate kennis geïnvesteerd heeft...!
* DuchessX is errug blij dat Juup zoveel geduld heeft kunnen opbrengen en buigt nederig haar hoofd...
quote:Hij is EXTREEM behulpzaam! En dat wordt hem in zeer grote dankbaarheid afgenomen...
Op 07 augustus 2000 20:16 schreef Juup© het volgende:
[quote]
Hij is wel behulpzaam soms die Juup©
* DuchessX is errug blij dat Juup zoveel geduld heeft kunnen opbrengen en buigt nederig haar hoofd...
En Juup© is nog steeds blij dat hij dat gedaan heeft voor DuchessX
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 18-12-2000 16:52]
quote:DITO!
Op 18 december 2000 16:50 schreef Juup© het volgende:En Juup© is nog steeds blij dat hij dat gedaan heeft voor DuchessX
[Dit bericht is gewijzigd door entrefice op 18-12-2000 16:57]
quote:Hehehe neej niet nodig...
Op 18 december 2000 16:57 schreef entrefice het volgende:
Nog steeds is hier geen plaatje te zien hoor..kun je niet een link neerzetten ofzo DuchessX?
quote:Ow..je hebt mij bijna overgehaald! Eerst een foto van jou dan!!!
Op 18 december 2000 17:12 schreef entrefice het volgende:
Ah toe???
wil m'n stadsgenoot wel eens zien!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |