Ergens neem ik ze dat ook wel kwalijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:54 schreef Troel het volgende:
Nou denk ik dat bij de meeste mensen met PDD-NOS, de onderzoeker het niet nodig vond om het specifieker uit te zoeken/te verklaren omdat er toch al een stempel gegeven kon worden.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:04 schreef Sampsoem het volgende:
*PDD-NOS'er meld zich*
Zijn er trouwens nog wat filmpjes op internet te downloaden over Autisme?
Filmpjes zat, zijn meestal engelstalig maar zitten wel leuke bij. Op googlevideo en youtube is zat te vindenquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:04 schreef Sampsoem het volgende:
*PDD-NOS'er meld zich*
Zijn er trouwens nog wat filmpjes op internet te downloaden over Autisme?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef Lemmiwinks het volgende:
Als ik PDD-NOS heb; krijg ik dan ook een uitkering?
Niet per definitie, maar je kan wel in aanmerking komen voor Wajongquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef Lemmiwinks het volgende:
Als ik PDD-NOS heb; krijg ik dan ook een uitkering?
Als ik wil kan ik er zelf dan wel er voor zorgen dat ik bij een psychiatrische test, echt van die autistische trekjes naboots zodat ik in aanmerking kom voor zo'n Wajong, alleen heb je wel een stempel als autistisch.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar je kan wel in aanmerking komen voor Wajong
Als je nog geen psychische stoornis hebt krijg je het daar wel van...quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Troel het volgende:
Vergeet niet dat je voor je wajong krijgt een flink traject bij het uwv ingaat met keuringsartsen
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:05 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Als je nog geen psychische stoornis hebt krijg je het daar wel van...
PDD [Autisme, Asperger en PDD-NOS] deel IIquote:Op zondag 6 april 2008 18:14 schreef Logician het volgende:
Waar heb je het in godsnaam over? of tegen wie?
So? Take it or leave itquote:Op zondag 6 april 2008 18:24 schreef Logician het volgende:
Beetje aparte manier van dingen brengen dan..Persoonlijk heb ik gewoon altijd gewerkt, even een rustperiode zou voor mijzelf nu niet slecht zijn gezien de situatie. Maar ik zou geen uitkering willen trekken, zonder diagnose niet en met diagnose ook niet.
Ik ben redelijk zenuwachtig voor morgen, ik zit mijn hele leven al met het gevoel iets verkeerd te doen en ik zou graag erachter komen waar dit vandaan komt, en hoe eventueel dit op te lossen, voor mijzelf. Als je duidelijkheid hebt, kan je er ieg ook mee aan de slag, en dat is mijn insteek.
Ik had idd geen zin in al dat gezeik van 't RIAGG. Ja ik wijk af van de kudde, maar ik heb d'r mee leren omgaan. Rustperiode? Misschien kun je voor 'n tijdje de ziektewet in als zijnde 'overspannen/burnout' ?quote:Op zondag 6 april 2008 18:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
So? Take it or leave it
Nou ja, een diagnose kun je krijgen, alleen veel meer is er niet en je zult daarbij al je trots en schaamte opzij moeten zetten. Je familie moet een bepaald beeld van jou bevestigen, een psycholoog zal bij je thuis komen om in je kasten etc te kijken. Als je dat over hebt voor " een rustperiode" , ga je gerust je gang. Je hoeft je niet te schamen voor een uitkering, die regel is er namelijk en daar heb je premie voor betaald.
Ik heb wel eens gelezen dat je zoon ook een ASS diagnose heeft gesteld en het is erfelijk.
Dat is idd iets om even te onthoudenquote:Op zondag 6 april 2008 18:39 schreef Aoristus het volgende:
in dat geval zou ik zeker niet schromen om het onderzoeksrapport in kopie op te vragen nadat je dat hebt gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |