Heitingaquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Black-Death het volgende:
Auw hoer wat een kk wedstrijd..Huntelaar op het middenveld
GomesDie actie van hem na de gele kaart van Huntelaar was echt walgelijk.. Eerst als een blij kutkonijn rondspringen en daarna neervallen.. Ik had veel respect voor Gomes, maar hierdoor heeft ie bij mij enorm afgedaan..
Voor de rest had Ajax moeten winnen, want hoewel wij niet goed waren, was PSV werkelijk te triest voor woorden.
Idd. En dan het liefst tegen Ajax.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:48 schreef Rumille het volgende:
Groningen, Heracles, Twente, Nec, Vitesse, doe eens stunten.
Jups zag t netquote:
quote:Einde aan recordreeks PSV van thuisdoelpunten
Met de 0-0 thuis tegen Ajax is er een einde gekomen aan een bijzondere recordreeks van PSV. De Eindhovenaren wisten 56 thuisduels op rij minimaal een keer tot scoren te komen. In het 57ste duel lukte dat dus niet.
TT zegt al al titelloosquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Je zou bijna gaan verlangen dat Marco het per direct overneemt daar... En laat Bert dan maar gelijk het EK doen. En laat die kakkerlakken maar lekker zonder trainer voetballen.
Suarezquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Perez![]()
Rommedahl![]()
Speel dan gelijk met 9 man
Wij helaas ook...quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef albertfriet het volgende:
Nu gewoon alles winnen. PSV gaat echt nog wel punten verspelen.
Dan heb je het nog niet gehad over de passes over 5 meterquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Het is toch te triest voor woorden dat ze van 20 meter geen fucking bal op het doel kunnen krijgen. Die lui trainen elke dag en dan gaat zo'n afstandsschot 9 van de 10 keer ver over of ver naast. Hoe anders was dat vorig jaar met die schoten van Davids, Sneijder en Perez...
Suarez van 20 meter huizehoog over en naast
Gewoon?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:02 schreef albertfriet het volgende:
Nu gewoon alles winnen. PSV gaat echt nog wel punten verspelen.
Die uitwedstrijden zie ik ons nog wel winnen, ik vrees echter meer voor Graafschap en Heracles thuisquote:
Duh want Heracles gaat europa inquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die uitwedstrijden zie ik ons nog wel winnen, ik vrees echter meer voor Graafschap en Heracles thuis
Beter dan het kampioenschapquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:53 schreef Black-Death het volgende:
We hebben toch wel degeljk iets bereikt:
[..]
Vond je? Ik vond ze vanaf minuut er hard op zitten. Met name Urby en Vertonghen zette veel druk. Wat het spel betreft ben ik wel tevreden, echter hebben we over de hele wedstrijd genomen zo weinig kansen weten te creëren. Ergens blijft het aan me wringen dat er meer in had gezeten áls Ajax voorin met veel meer overzicht speelde en druk zette op hun verdediging. Dat was vandaag toch echt hun zwaktepunt met Alcides en Kromkamp specifiek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een ontieglijk SLECHT Ajax heb ik gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |