24.000 inwoners wordt hier in het noorden beschouwd als een flinke stad. Zelfs de plaats waar ik woon ( 10.000 inwoners ) wordt hier als stad aangeduid.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:35 schreef e-wok het volgende:
[..]
dat het meer tijd kost, vooral als je tegen de 600 adressen aan zit...
edit:
en voor de duidelijkheid, ik woon niet in een stad maar in een dorp (24.000 inwoners)
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En wat nog het meest belachelijk is: als ik constateer dat een wijk is blijven liggen ben ik verplicht dit door te geven op straffe van schorsing of ontslag. Terwijl zo'n fluimende coach kennelijk overal mee weg komt. Als ik had gedaan wat mijn vorige coach allemaal heeft uitgevreten dan was ik al lang op de keien geschopt. Bijv. andere mensen zijn werk laten doen en dan zelf zogenaamd naar een teamcoachenvergadering gaan. En dan bleek later dat er helemaal geen vergadering was. Of even een PTT-busje "lenen" om ergens een paar zakken cement op te halen. En dan niet eens schoonmaken voordat je 'm terugbrengt, maar gewoon terugbrengen met gruis en lege pallets er in. Maar hij stond op goede voet met een paar hogere leidinggevenden in het rayon, dus hij dacht overal mee weg te komen. Maar op een gegeven moment konden/wilden deze hogere managers hem ook niet meer indekken. En nu zit hij al weer een hele tijd "overspannen" thuis.
+1quote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef lucky_birdie het volgende:
Ik pleit er dus voor dat iedere teamcoach ten minste 1x elke wijk in zijn groep wegbrengt, zodat hij/ zij iig weet waar hij het over heeft..
Veendam vind ik niet echt een stad, maar goed. Ik vind huis aan huis gewoon irritantquote:Op zondag 23 maart 2008 17:42 schreef Viper86 het volgende:
24.000 inwoners wordt hier in het noorden beschouwd als een flinke stad. Zelfs de plaats waar ik woon ( 10.000 inwoners ) wordt hier als stad aangeduid.
Uhm? Er staat toch gewoon dat reclame met adres er in moet? Dus folders gewoon mee terug.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:34 schreef lucky_birdie het volgende:
die tweede sticker is idd wel duidelijk.. maar die eerste brengt me aan het twijfelen..
Geadresseerd reclamedrukwerk had volgens mij ONgeadresseerd reclamedrukwerk moeten zijn..
dan klopt het wel..
Feitelijk staat er niks over folders ed. Er staat dat ze geadresseerde reclame willen en er staat dat ze huis aan huis bladen willen. Er wordt met geen woord gerept over ongeadresseerde reclame.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:04 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Uhm? Er staat toch gewoon dat reclame met adres er in moet? Dus folders gewoon mee terug.
Zaterdagpostbode of zaterdagpostbezorger?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:31 schreef hallowereld het volgende:
Hoe is het om als zaterdagpostbode bij de TNT te werken? Graag hoor ik jullie ervaringen. Wil me graag aanmelden. Maar wil graag weten wat me te wachten staat.
Die persoon van het eerste bordje wil geen HAH, lijkt mij. Hij geeft aan wel geadresseerde HAH te willen, dus kennelijk is het al dan niet geadresseerd zijn een criterium.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feitelijk staat er niks over folders ed. Er staat dat ze geadresseerde reclame willen en er staat dat ze huis aan huis bladen willen. Er wordt met geen woord gerept over ongeadresseerde reclame.
Wanneer iets voor meerderlei uitleg vatbaar is, kies ik de uitleg die voor mij het gunstigste is, dus in dit geval krijgt die hele flat geen HAH van mij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Een Ja Ja sticker lijkt me juist wel een verzoek om HAH in te duwen. Zo behandel ik dat tenminste. Die bordjes komen idd voor in een aantal grotere flats.
Maar als je dat van tevoren weet, neem je gewoon minder hah mee!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou het dan juist wel doen, want dat scheelt weer gewicht onderweg
Die V&D hebben we hier morgen geloof ik. Vandaag had ik al 3 tassen zonder HAH. Blij toe dus dat die v&d's morgen pas weg gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:30 schreef lucky_birdie het volgende:
zal van de week nog wel even overleggen met collega's.. blijf het vreemde bordjes vinden..
Vandaag was echt een klotedag.. V&D![]()
dubbele hoeveelheid steunpuntzakken, en vooral ZWAAR! met 5 pakken HAH kon ik de tas nauwelijks optillen
Zit ook wat inquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar als je dat van tevoren weet, neem je gewoon minder hah mee!
ik zou het afgelopen zaterdag aan een bewoonster vragen.. bleek dat ze alleen op bezoek was bij een vriend oid, en ze sprak alleen duits...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:19 schreef e-wok het volgende:
Mocht ik zo'n bordje tegenkomen dan ga ik echt niet uitgebreid lezen wat er staat, laat staan dat ik er bij na ga denken. Standaard is er geen ja-ja, dus het lijkt me een extra duidelijke aanduiding dat deze persoon alle HAH van de wereld wenst.
Maar ik begrijp dat er in jouw wijk meerdere van zijn, dus idd even overleggen met de teamcoach en desnoods beklag doen bij het bestuur van die flat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |