Pat McKwaak kan er misschien op het proces gaan getuigenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef Wombcat het volgende:
Nog steeds ploegloos. En volgens mij ook nog steeds van plan om Rabobank voor de rechter te slepen.
[Wielrennen] Campina Ronde van het Groene Hartquote:Op zondag 23 maart 2008 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Niemand Ronde van het Groen Hart aan het kijken? Zal geen pretje zijn geweest in die regen en sneeuw, het is nu gelukkig wat beter weer. Eigenlijk zouden ze het gehele peleton, op 6 man na, moeten diskwalificeren.
EDIT Ik zie dat er een apart "stormloop" topic is voor deze koers.
Dat startveldquote:Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Morgen trouwens nog een wielerhoogmis op tv. Helemaal live van in de voormiddag al op Duitsland (WDR) ...
[ afbeelding ]
Het zegt iets over de teloorgang van het Duitse wielrennen , denk ik. Of tenminste hoe alles wat daar een beetje een klinkende naam had het voorbije jaar in elkaar geklapt is ...quote:
Mwa.. ik ga er wel voor zittenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Morgen trouwens nog een wielerhoogmis op tv. Helemaal live van in de voormiddag al op Duitsland (WDR) ...
[ afbeelding ]
Noem er eens drie danquote:Op maandag 24 maart 2008 00:55 schreef -skippybal- het volgende:
heel wat fijns van daarbuiten.
Inderdaad: Der deutsche Frühjahrsklassiker «Rund um Köln», der heute sein 100jähriges Bestehen feiert, ist abgesagt worden. Ein Schnee-Chaos in Nordrhein-Westfalen machte die Durchführung des Rennens unmöglich.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:48 schreef DutchSL het volgende:
De koers is overigens afgelast wegens sneeuw op de wegen rondom Keulen.
Ook daar nog witte bergenquote:
Sneu voor de Duitsersquote:Op maandag 24 maart 2008 13:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Inderdaad: Der deutsche Frühjahrsklassiker «Rund um Köln», der heute sein 100jähriges Bestehen feiert, ist abgesagt worden. Ein Schnee-Chaos in Nordrhein-Westfalen machte die Durchführung des Rennens unmöglich.
De honderdste verjaardag wordt geen groot feest zo...
Ja dat hadden ze, daarom ronduit sneu dat het weer niet meewerktequote:Op maandag 24 maart 2008 18:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hadden ze trouwens al geen problemen bij die Rund um Koln om het budget rond te krijgen ? Dan zou het wel eens bij 99 jaar kunnen blijven ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |