Foto's van je mooie buitenlandse optrekjequote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef Renda het volgende:
Huisje gekocht in New York![]()
4 slaapkamers, 2 badkamers, 5 acres.... voor het waanzinnige bedrag van *tatatataaaa* $45000
Ongeveer 30 miles ten oosten van Rochester.
Finally out of suburbian hell!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef Renda het volgende:
4 slaapkamers, 2 badkamers, 5 acres.... voor het waanzinnige bedrag van *tatatataaaa* $45000
![]()
![]()
![]()
Rochester... Mass?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:35 schreef Renda het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die van mij is nu ongeveer 10 wekenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:47 schreef Renda het volgende:
Popolon, ben je inmiddels al Papalon?
Hoe gaan jullie dat trouwens doen met taalopvoeding? Ik praat tegen Oliverzowel Nederlands als Engels. Nu is hij nog maar 7 weken dus begrijpen doet hij het nog niet, maar online lees ik op veel sites dat 1 ouder NL moet praten in het bijzijn van het kind en de ander de andere taal en dat al vanaf het begin... Ach goed, we zien het wel
Dan zoek je er toch een baan als je klaar bent?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 04:28 schreef Baffelkas het volgende:
Hey, ik zie dit topic nu pas! Ik studeer sinds januari aan de University of Nebraska-Lincoln; helaas slechts voor één semester, wat betekent dat ik in juni alweer terug naar Nederland moet. Ik kende de VS natuurlijk al via vakanties; echter, een half jaar lang iedere dag op een Amerikaanse campus leven, dat is toch wel andere koek. Niettemin vind ik Amerika nog altijd een fantastisch land - en ik denk dat ik straks, terug in Nederland, nu en dan toch met weemoed terug zal kijken naar mijn tijd hier in de VS!
Tja, ik moet terug naar Nederland om mijn Bachelor te halen. Het plan is vervolgens om ook een Master aan mijn universiteit in Nederland te doen; heb ik die titel ook binnen, dan wil ik graag nog een master in de VS doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:15 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dan zoek je er toch een baan als je klaar bent?
Wat is er leuk in Nebraska?
waar ligt Nebraska eigenlijk![]()
Zit je op het SFSU?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:17 schreef Vitamine_C het volgende:
weer terug van Springbreak en heb de neiging om de auto in te springen en weer terug naar het zuiden te rijden.
LA was gaaf maar de stad is veel te groot :p
San Diego beviel me beter, leuker sfeertje en wat compacter dus je kan overal wat makkelijker/sneller komen.
Ook nog een dagje naar Huntington Beach geweest. Echt een prachtig strand en we vielen met onze neus in de boter want er was die dag een surf wedstrijd
Hele week heerlijk zonnig weer gehad, nu weer in het grauwe SF
Dus dan kun je eigenlijk rijexamens als rijlessen gebruiken. Een rijles in Nederland is immers zo'n 45 euro, exclusief praktijk examen, theorie en rijbewijs.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:00 schreef maartena het volgende:
[..]
Rijbewijs omruilen kan in geen 1 van de 50 staten, je dient altijd examen te doen. Gelukkig niet al te moeilijk, en niet al te duur.In alle staten kun je voor $50 klaar zijn volgens mij, inclusief theorie, praktijk, en je rijbewijs.
Klinkt best gunstig.quote:Hierdoor zullen vliegtickets waarschijnlijk goedkoper worden, doordat alle aanbieders vrij kunnen bepalen waar zij willen opstijgen en landen. Doordat meer maatschappijen dezelfde routes kunnen vliegen, zal dit leiden tot meer concurrentie.
Probeer eens een huwelijkquote:Op dinsdag 1 april 2008 05:00 schreef DClab het volgende:
ahh, de VS!!!
heb al anderhalf jaar een lief in de VS en heb ook meegedaan aan de diversity lottery voor 2009! zou graag willen weten hoe jullie er terecht zijn gekomen
Vraag het anders even in het Travel-forum.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:46 schreef gieling het volgende:
Heeft iemand misschien een goede tip voor een restaurant in Manhattan met de volgende eisen:
-In een wolkenkrabber
-Uitzicht over Central Park
Kon zo even niks vinden...
allereerst: gefeliciteerd, aangenomen worden op Harvard is niet misquote:Op woensdag 2 april 2008 17:09 schreef nickybol het volgende:
Ik ben toegelaten op Harvard voor de komende 4 jaar, heb een paar vraagjes. Hoe gaat daat in z'n werk om een rijbewijs te halen in Massachusetts, is dat mogelijk als buitenlandse student? Mag je met een J1 visa op een summercamp werken?
Nice, d'r zijn maar weinig die je dat nadoen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:09 schreef nickybol het volgende:
Ik ben toegelaten op Harvard voor de komende 4 jaar, heb een paar vraagjes. Hoe gaat daat in z'n werk om een rijbewijs te halen in Massachusetts, is dat mogelijk als buitenlandse student? Mag je met een J1 visa op een summercamp werken?
Ja, dat had ik over het hoofd gezien. In mijn tijd was 't echt drie keer niks, alleen Paul Pierce speelde redelijk, en zaten we voor $10 tegen het dak aan (slechtse plaatsen). Maar vaak was het zo leeg dat we gemakkelijk naar een duurdere plaats door konden schuiven.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:19 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat de kaartprijzen van de Celtics enorm gestegen zijn.![]()
Ah, natuurlijk. Je zit daar als undergraduate? Welk programma?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef nickybol het volgende:
Dank je voor de tips over woningen, ik zal ze niet nodig hebben want Harvard garandeert 4 jaar lang kost en inwoning op de campus!
Nah, voor mezelf. En eigenlijk hoef ik ook niet zoveel, gewoon enkele doosjes, maar de site verkoopt alleen zo'n grootverpakking. Of weet jij ze ergens in een winkel gewoon te krijgen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:57 schreef wonderer het volgende:
Je moet sowieso importbelasting betalen (20%) en btw (19%).
Wil je ze voor jezelf of als reseller?
Nou, die specifieke jelly beans, "BeanBoozled", lees en huiver: http://jellybelly.com/Cul(...)zled/BeanBoozled.htmquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef wonderer het volgende:
Jelly beans? Van dat specifieke merk? Of maakt niet zoveel uit? Want die dingen zijn wel gewoon in de supermarkt te krijgen ja, heb vorig jaar een zak voor iemand meegenomen
Ja, ze verkochten eerst ook Harry Potter-snoepjes, maar misschien hebben ze die licentie niet meer ofzo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef wonderer het volgende:
(eigenlijk is dat idee natuurlijk gewoon van Harry Potter gejat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |