Waarom heb je paypal dan icm je creditcard gedaan en niet me je betaalrekening?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:49 schreef lienelien het volgende:
Nee, niet dat ik weet.. Heb een Rabocard. Maar bij m'n online rekeningoverzicht staat alleen m'n betaalrekening en m'n spaarrekening.
heb ik net ook al gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom heb je paypal dan icm je creditcard gedaan en niet me je betaalrekening?
Okequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
heb ik net ook al gedaan
Zag pas later dat dat ook kon
Al sinds de 16e dus er gebeurt niets met mijn bestelling? Is dit normaal?quote:Status:
(of current
shipment)
Order Received - in stock
Ze hebben wel een zonnebril inclusief MP3-speler. Lijkt me we wel erg cool zo'n ding, en voor 15¤ geen geld. Maar ik wacht eerst even af hoe en of mijn pen aankomtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:06 schreef mark2012 het volgende:
Ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit dealextreme, maar ook veel troep als je verder kijkt. Ik ben wel geinteresseerd in wat zaklampen en daar hebben ze wel heel veel van. Jammer dat ze geen zonnebrillen hebben, heb ik ook nog nodig:D Ook apart dat je maar 0.01 cent verzendkosten betaald :S. 'T zal wel.
0.01 cent ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
de verzendkosten is gratis ; die 0.01 cent is om het DX logo van de enveloppe te laten verwijderen
Deze heb ik zojuist ook besteld, wat staat er op het pakje als hij aankomt? (Bij inhoud)quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef Asgard het volgende:
[..]
Die duurdere, deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3671
Ik heb em nog niet goed getest. Maar gisteravond ff snel een stukje snoep met heel weinig kracht afgeschoten en hij ging best ver. Best gevaarlijk als je iets harders en met volle kracht schiet, maar ja, dat doe ik niet
Bij mij duurde het best lang omdat hij op dat moment niet op vooraad was. Toen hij dat eenmaal wel was (na 5 dagen ofzo) was hij binnen 1,5 week binnen.. (50 Mw voor de duidelijkheid, echt een cool ding.. In kroegen waar veel gerookt word zie je de straal super duidelijk, als het mist ook. Als het donker is zie je hem een beetje..)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:04 schreef Downstar het volgende:
Ik zie dat sommige mensen nog aardig lang op hun producten moe(s)ten wachten , ook las ik dat de groene lasers wel aardig snel verzonden werden..
Mensen die een groene laser hebben gekocht ;
werd hij binnen de aangegeven tijd geleverd?
Ligt eraan bij welke bank je zit, bij mij (rabobank) gebeurt dit altijd binnen een dag. Wellicht dat het nu tijdens pasen langer duurt omdat er nu geen transacties plaatsvinden.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef Volvoman het volgende:
Toen ik mijn order plaatste had ik geld van mijn bankrekening naar mijn PayPal rekening overgeschreven. Dit duurde een week. Toen ik wilde betalen zag ik dat je ook rechtstreeks kon betalen. Dus er was niks van mijn Paypal rekening afgeschreven, maar waarschijnlijk wel van mijn bankrekening.
Er is tot nu toe nog niks van mijn bankrekening af, of duurt dit weer een paar dagen?
Die staan op Ebay voor $14,45 dat is met verzending naar Nederland. Omgerekend zo'n ¤9,40 Zo zie je maar dat DX niet altijd voordelig isquote:Op zondag 23 maart 2008 17:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ook nog maar even een Memory Stick Pro Duo 2GB voor de psp besteld..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.471
In Nederland ¤30, nu ¤11,52..
Volgens mij is het zo dat Paypal het in eerste instantie van je Paypal-rekening haalt. Als het saldo op de Paypal-rekening niet voldoende is haalt hij het van je bankrekening af. Dat was bij mij de volgende dag al afgeschreven.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef Volvoman het volgende:
Toen ik mijn order plaatste had ik geld van mijn bankrekening naar mijn PayPal rekening overgeschreven. Dit duurde een week. Toen ik wilde betalen zag ik dat je ook rechtstreeks kon betalen. Dus er was niks van mijn Paypal rekening afgeschreven, maar waarschijnlijk wel van mijn bankrekening.
Er is tot nu toe nog niks van mijn bankrekening af, of duurt dit weer een paar dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |