EMS Shipping werkt ook in NL, heb laatst ook iets met EMS gehad. Je moet dan wel je telefoonnummer doorgeven!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ah, die wil ik ook bestellen. Of de versie met de CR123 batterijen. Heb jij hem bij DX besteld?
Bij de Fenix lampen krijg je gratis EMS shipping, echt staat Nederland niet tussen het lijstje met bestemmingen. Weet iemand daar meer over?
Ik heb deze twee besteld (krijg ze vrijdag/ zaterdag binnen als het goed is):quote:Op woensdag 26 maart 2008 07:51 schreef Karina het volgende:
Kreeg vanmorgen een mailtje dat mijn afstandsbediening verstuurd is. Benieuwd of deze het wel gaat doen. Ik zit nog te denken om een zaklantaarn te kopen (zag hem in het vorige topic). Heeft iemand deze inmiddels al?.
[ afbeelding ]
dat is nog geeneens de felste hoor. Ik heb bij Hes van Zweeden (Arnhem) een lampje gekocht met 215 LUMENS!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
wil je een echt goede en felle zaklamp bestel dan net zoals ik heb besteld een Fenix L2d 2xAA
185 Lumens![]()
http://flashlightreviews.com/reviews/fenix_l1dce-l2dce.htm
Edit: Foutje..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deze waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Bij kaidomain zijn ze overigens iets van 80 cent.Even zoeken op "flat to round".
Voor wat ik begrepen heb hadden Kyle (DX) en Kai (KD) vroeger ooit een site. Met een ruzie zijn ze gestopt en voor hun zelf verder gegaan. Alhoewel KD meestal goedkoper is is DX populairder..quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Die Kaidomain is haast hetzelfde of niet
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:31 schreef kaakaa het volgende:
Deze is juist voor Amerikaanse stekkers in Nederland.. Niet voor nederlandse stekkers in Amerika..
215 is met CR123 batterijen, die hebben een hogere voltage en geven ook iets meer output, maar met NIMH duracell 2650 mah batterijen halen veel mensen betere runtimes dan de versie met de CR123quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]
dat is nog geeneens de felste hoor. Ik heb bij Hes van Zweeden (Arnhem) een lampje gekocht met 215 LUMENS!!(ook Fenix)
btw. vandaag iig weer een pakketje binnengehad, ik wacht nog op 1 artikel (een lamp)
ja ik heb 'm bij DX besteld jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:50 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ah, die wil ik ook bestellen. Of de versie met de CR123 batterijen. Heb jij hem bij DX besteld?
Bij de Fenix lampen krijg je gratis EMS shipping, echt staat Nederland niet tussen het lijstje met bestemmingen. Weet iemand daar meer over?
Ja die ook, nu wordt het een racequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als het goed is staat er op die pagina wel ''Shipped to The Netherlands''. Verder kan je niets zien, omdat de TNT niet samenwerkt met de Hong Kong Air Mail. In Belgie en Duitsland kan je wel precies tracken waar die is.
Je kan dus niet meer info krijgen dan ''Shipped to NL'', en dat is zodra je een mailtje krijgt.
[..]
Die $9,20 aansteker ook? Die van mij is namelijk wel gewoon verzonden met normale verzending.
Oop, ik dacht dat de plug rond was.. Foutje van mij..quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]Deze is er juist voor om nederlandse stekkers in de VS te kunnen gebruiken? Zie jij een ander plaatje dan ik?
Dat fietsendingquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:51 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Oop, ik dacht dat de plug rond was.. Foutje van mij..
Edit: Ook wel leuk.. Hier zijn mijn Video reviews:
http://www.youtube.com/user/Toxicitycasper
Wat een lelijk dekbed.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:51 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Welk nummer draait er op de achtergrond inquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:51 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Wat een kutding. Op wickedlasers.com kan je een zaklamp bestellen voor $300, met 4200 lumensquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
wil je een echt goede en felle zaklamp bestel dan net zoals ik heb besteld een Fenix L2d 2xAA
185 Lumens![]()
http://flashlightreviews.com/reviews/fenix_l1dce-l2dce.htm
ik hoef geen eierenkoker op zakquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
Wat een kutding. Op wickedlasers.com kan je een zaklamp bestellen voor $300, met 4200 lumens
Ik heb net besteld met die express paypal checkout en dat werkte in ieder geval wel. Probeer je die?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Bummer, ik krijg onderstaande melding bij standard paypal checkout.
Hebben meer mensen hier last van?
The certificate has expired. Please use a valid certificate.
Leek mij eerder het beveiligingscertificaat (o.i.d.) van DX, aangezienquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Stinosss het volgende:
Ik neem aan dat ze daar je beveiligingscertificaat mee bedoelen?
express snap ik niet helemaal.. (nooit gebruikt)quote:
Lekker als die in je broekzak zit en aangaat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:36 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
Wat een kutding. Op wickedlasers.com kan je een zaklamp bestellen voor $300, met 4200 lumens
Express is naar mijn weten gewoon hetzelfde, alleen dan nog veiliger geloof ik. Tevens kan je gemakkelijk even snel een ander adres invullen mocht je dat willen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
express snap ik niet helemaal.. (nooit gebruikt)
Wordt het dan gewoon van je paypal rekening afgeschreven, of je bankrekening/creditcard ?
Children of Bodom - Taste of my Scythequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:46 schreef glremme het volgende:
[..]
Welk nummer draait er op de achtergrond in?
Hehe.. Maar t maakt wel een tyfusherrie hoor.. Hij doet pijn aan je oren.. Maarjah, mijn telefoon heeft niet zo'n goeie microfoon..quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat fietsendingik had er toch wel wat meer geluid van verwacht dan een hoog piepje
quote:
Ik gebruik dus altijd Express checkout.. Niks mis mee voor zover ik weet..quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
express snap ik niet helemaal.. (nooit gebruikt)
Wordt het dan gewoon van je paypal rekening afgeschreven, of je bankrekening/creditcard ?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Children of Bodom - Taste of my Scythe
die kans is aanwezig ja. Alle bedragen boven de 22 euro lopen die kans.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef Rev- het volgende:
Als ik daar een telefoon koop van 160 dollar moet ik dan invoerkosten betalen?
Het moet wel, maar de kans is zeer klein (dat de douane de telefoon er tussenuit pikt).quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:25 schreef Rev- het volgende:
Als ik daar een telefoon koop van 160 dollar moet ik dan invoerkosten betalen?
Zoals? Aan welke denk je preciesquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:23 schreef Rev- het volgende:
ja ik heb vanmorgen al een 30mw laser pen en een zapper gehaald, maar ik zoek nog een telefoon en daar heb je voor 100 euro wel een leuke
Ik had 8 maart iets besteld en dat was dus ETA 11 maart, maar dat schoof op tot 16 maart,dat schoof op tot 23 maart, dat schoof op tot 27 maart en vandaag is het eindelijk verzondenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:27 schreef Stinosss het volgende:
Alweer is de ETA van een product waar ik op wacht een paar dagen opgeschoven :S tss :S
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9239quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Zoals? Aan welke denk je precies
Op de Paypal site staat dat je dan je huidige paypal moet stopzetten, en dan een nieuwe aanmaken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:59 schreef TumTum het volgende:
Misschien dat jullie mij hierbij kunnen helpen, die oelewappers van paypal laten niks van zich horen.
Ik wil een bestelling bij DX plaatsen en betalen met paypal. Heb een account aangemaakt, en wil betalen via checkout. Nu kom je in een scherm waar je je adresgegevens moet achterlaten. Je kan alles aanpassen, behalve het land waar het naartoe gaat.
En dat is nu net het probleem, aangezien ik nu in Zweden zit en het pakketje daarnaartoe wil laten versturen. Maar dat kan dus niet, aangezien paypal je geen ander land laat invullen. Iemand daar een oplossing voor?
Het enige wat ik kan verzinnen is om het adres van mijn ouders op te geven, bestelling te plaatsen en DX te mailen of ze het adres willen veranderen. Maar ik weet niet hoe moeilijk ze daar over doen....
Iemand toevallig ervaring mee?
Ja, maar ik wil mijn Zweedse rekening er dus niet voor gebruiken, maar mijn Nederlandse..quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op de Paypal site staat dat je dan je huidige paypal moet stopzetten, en dan een nieuwe aanmaken.
Dus je sluit je nederlandse paypal account, en kies bij het aanmelden ''Select the country or region where you live:'' gewoon Sweden/Zweden.
Anders kan het niet geloof ik. Trouwens, op DX kan je nadat je je order hebt geplaatst, gewoon naar Invoice gaan en dan Update Address doen, als ie tenminste nog niet verzonden is. Dus ik denk dat je het ook zo kan doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |