Mijn stagebedrijf is in de buurt van Old Street, wel dan de andere kant op, niet naar Hoxton maar richting City Road. Hoxton is inderdaad wel design/kunst buurtje ja.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:48 schreef Hik het volgende:
Hey, jammer dat ik dat nu pas zie, BHFH. Ik zat maandagavond in m'n uppie (wel lekker vietnamees gegeten), maar vlieg vanavond alweer terug (eigenlijk gelijk na het laatste deel van mijn meeting zo direct).
Overigens heb ik de afgelopen twee dagen in de buurt van Old Street gezeten (Spitalfields/Hoxton, heet dat zo?). Superleuk buurtje zeg, jammer dat ik niet meer tijd had om het te verkennen. Veel leuke restaurants en kroegjes, hippe winkeltjes en veel design en architecten enzo. Zat in het Holiday Inn, wat dan wel weer deprimerend was, maar de buurt is zeker een aanrader en tot voor dit bezoek geheel onbekend voor mij.
Geen puf meer om te gaan kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
Geen idee, het blijft Londen en het is de Royal Albert Hall, wat in elk geval wat meer status heeft dan bijv. de o2 (millenium dome), ik zit zelf in de Grand Tier, dus mochten er rijke lui zijn dan zullen ze in de buurt zitten(denk niet dat er rijke/beroemde mensen zijn eigenlijk.... vooral veel tieners, heel veel tieners)
Ik kan de OP niet meer aanpassen, waar ongeveer in Londen woon je?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:26 schreef MonopolyMan het volgende:
tvp. En ik ben hier ook permanent maar sta niet in die openingspost
Finsbury Park, N4. Ben hier heel erg tevreden eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer aanpassen, waar ongeveer in Londen woon je?
'..gegeten bij een lekkere Italiaan' of Lekker gegeten bij een Italiaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:38 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, ook weer teruggekomen. Gisteren nog even lekker door de sneeuw gelopen. Was weer errug gezellig. Zaterdagavond nog even gegeten bij een lekkere Italiaan. Dit doen we dit jaar zeker nog eens over.
Het centrum is aardig grootquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:28 schreef nelisb het volgende:
dank je!
als ik een hotel neem in Kensington of bij trafalgar square zit ik dan in het centrum?
en is dit goed te doen vanaf heatrow?
haha i know centrum is groot. Maar weet niet zo goed waar een hotel te zoeken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:46 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Het centrum is aardig grootMaar dan zit je nog wel in het centrum ja.
En eigenlijk is alles (in het centrum) goed te doen vanaf Heathrow, zijn hele goede verbindingen en als je met de metro gaat (die gaat ook van/naar Heathrow) ben je overal zo!
Wardour Street, zijstraat van Oxford Street. Lekker gegeten daaro, pizza's zitten allemaal onder de 10 pond.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
'..gegeten bij een lekkere Italiaan' of Lekker gegeten bij een Italiaan.![]()
![]()
Nee serieus, op welk adres zit die Italiaan en is het een beetje betaalbaar?
Het is niet al te lekker weer hier. Gisteren werd ik nog wel wakker met sneeuw. Vandaag is het grijs en regenachtig.quote:Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Morgen is het zo ver!
Hopen dat het ook dit weer is in Londen
Tis maar goed dat je m'n vriendin niet kan horen als ze het over het gebied Caledonian Rd - Bounds Green heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:27 schreef MonopolyMan het volgende:
[..]
Finsbury Park, N4. Ben hier heel erg tevreden eigenlijk.
Eind van de middag scheen de zon hier, maar wat meer is altijd welkomquote:Op maandag 7 april 2008 13:16 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Oh dat is jammer, hier schijnt de zon!
Ik neem de zon wel mee morgen dan
Waarom Oxfort Street? Druk, niet veel bijzondere winkels.. Ik zou zeggen: duik Soho in, ga naar Camden, Covent Garden..quote:Op maandag 7 april 2008 23:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
3 daagjes, t/m donderdag.
Nog niet echt plannen, iig shoppen op Oxford Street
Dat is een groot gebied, een stop of 7 op de Piccadilly line... wat vind ze dit gebied? Ben wel nieuwsgierig nu.quote:Op maandag 7 april 2008 14:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je m'n vriendin niet kan horen als ze het over het gebied Caledonian Rd - Bounds Green heeft.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef Oplaatbatterij het volgende:
En, had ik mooi weer meegenomen of niet
De prijs verschilt per artikel, dus dat kun je het beste zelf proberen te vergelijken op een UK-site van een winkel of fabrikant. Ik heb in oktober een iPod gehaald en die gewoon bij me gedragen op de luchthaven. Dit om twee redenen: het is een iPod, mag ik die asjeblieft bij me hebben?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef ZoneKill het volgende:
Is electronica in Londen goedkoper dan hier? En hoe zit dat op het vliegveld als je bv. een mp3 speler en een game bij je hebt uit de UK.
Simpelweg verschrikkelijk als je ponden verdient. Ik heb nu 600 pond opgespaard om 'ooit' in te wisselen voor Euro's, maar ik word niet bepaald blij van de 'exchange rate' op het moment. 1,21quote:Op zondag 20 april 2008 13:48 schreef jmac het volgende:
Als die pond nog verder blijft zakken wordt het NOG leuker! Het was een aantal jaren zo duur maar het wordt beter en beter.
Inderdaad, je loon wordt relatief steeds lagerquote:Op zondag 20 april 2008 17:11 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Simpelweg verschrikkelijk als je ponden verdient. Ik heb nu 600 pond opgespaard om 'ooit' in te wisselen voor Euro's, maar ik word niet bepaald blij van de 'exchange rate' op het moment. 1,21
Ik heb net al mijn euro's die ik nog in Nederland had staan naar mijn Engelse rekening omgezet. Ik kom toch niet vaak meer in Nederland en de exchange rate was nog nooit zo gunstig.quote:Op zondag 20 april 2008 17:11 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Simpelweg verschrikkelijk als je ponden verdient. Ik heb nu 600 pond opgespaard om 'ooit' in te wisselen voor Euro's, maar ik word niet bepaald blij van de 'exchange rate' op het moment. 1,21
Voor jou is het gunstig, maar ik heb 0,0 euro's en ik heb ze wel nodig om wat dingen in NL te betalen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:58 schreef MonopolyMan het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn euro's die ik nog in Nederland had staan naar mijn Engelse rekening omgezet. Ik kom toch niet vaak meer in Nederland en de exchange rate was nog nooit zo gunstig.
Als je al weet waar je heen wil: gewoon boeken, dan weet je zeker dat er plek is.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:13 schreef Liquidootje het volgende:
Hostels in England. Belangrijk om in mei van te voren te boeken of gewoon heen gaan en binnen lopen?
Als je er bent.. kom naar The Angel in St Giles High Street. Dichtbij Oxfort Street, 1 minuut van Leicester Square.. Goedkoop en goed! En please, speak English!quote:Op maandag 28 april 2008 21:36 schreef nelisb het volgende:morgenavond om 19:25 vliegen naar Londen
Nope, geen tv of radio in The Angel. In geen enkele Sam Smith's pub (als 't goed is)..quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:12 schreef nelisb het volgende:
thanks voor de tip! We gaan het misschien opzoeken. Zenden ze voetbal uit morgenavond haha??
En ja we moeten wel engels spreken he!
Engelse als in Engels paspoort? Op hun website staat trouwens dat hij uitverkocht is. http://www.carphonewareho(...).STATIC.APPLE.IPHONEquote:Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef tomic het volgende:
Ik ga donderdag 15 mei naar london! Jeeeej!
Met reden: ik wil heel graag een apple iphone hebben! nu zag ik dat de CarphoneWH een actie heeft lopen tot 1 juni op de 8gb versie van de iphone.
Maar die moet door een engelse gekocht worden.
Hierbij een oproep: Wil iemand (die in London woont) die dag gezellig samen even zo'n ding ophalen?![]()
Naast mijn *eeuwige* dank,natuurlijk tegen een passende vergoeding!
alleen de winkels hebben vaak nieuwe.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:45 schreef Niek. het volgende:
[..]
Engelse als in Engels paspoort? Op hun website staat trouwens dat hij uitverkocht is. http://www.carphonewareho(...).STATIC.APPLE.IPHONE
Succes met je zoektocht, ik kan je niet helpen, woon hier wel maar sta hier niet ingeschreven, heb daarnaast een nederlandse creditcard en pinpas.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef tomic het volgende:
[..]
alleen de winkels hebben vaak nieuwe.
Engels paspoort is niet noodzakelijk, wel een adres en een betaalmiddel anders dan cash. bijv. pin en chip pas. Creditcard kan indien van een niet nl bank is. Dus niet mijn Rabocard...
Thanks! iemand anders misschien? Bloem?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:05 schreef Niek. het volgende:
[..]
Succes met je zoektocht, ik kan je niet helpen, woon hier wel maar sta hier niet ingeschreven, heb daarnaast een nederlandse creditcard en pinpas.
Ik moest voetbal zien haha! Heb dus maar vlakbij piccadily circus bij het sportscafe samen met Chelsea en Liverpool fans genoten van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:39 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nope, geen tv of radio in The Angel. In geen enkele Sam Smith's pub (als 't goed is)..
Ah. Kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:40 schreef tomic het volgende:
@ Breuls: nope. Apple wil namelijk de verkoop reguleren. (dit dmv. van creditcard of bankpas).
bovendien is hij in een aantal euro landen nu uitgekomen. apple wil liever geen georganiseerde distributie.
gisteren uitverkocht bij carphonewarehouse.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:30 schreef tomic het volgende:
@ specialK: kijk ff of ze nog een iphone hebben bij een carphonewarehouse
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:30 schreef tomic het volgende:
@ specialK: kijk ff of ze nog een iphone hebben bij een carphonewarehouse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze is als thaise exchange student niet economically viable voor creditcards... gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:41 schreef Liquidootje het volgende:
en als jouw vriendin een engelse creditcard heeft, dan koop er maar 2.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Come and test me matequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Dan zullen ze wel flink dronken zijn geweest, want elke Nederlander die zijn mond open doet om engels te spreken kan ik er direct uit halen
Niet al te stoer doen heh. Je woont er (volgens mij) pas net een paar maanden; dan zal je best wel een beetje een Brits accent hebben, maar een echte Brit haalt je er altijd wel uit.quote:
Achja, ik vind dat zo'n onzin. Je moet jezelf aan een klasse spiegelen en niet aan een nationaliteit. Asocialen in de UK zijn net zo erg als in NL; daarom spiegel ik mezelf graag aan de wat beschaafdere mensen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef MonopolyMan het volgende:
Je voelt je inderdaad al snel niet meer Nederlander als je sommige Nederlandse toeristen ziet. Niet dat ik iets tegen Nederlanders heb, maar Nederlanders op vakantie zijn toch weer net anders.
Het zijn niet eens specifiek Nederlandse toeristen, meer toeristen in het algemeen.Sommige toeristen voelen zich in een vreemd land anoniemer dus schreeuwen ze meer en zijn ze asocialerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef MonopolyMan het volgende:
Je voelt je inderdaad al snel niet meer Nederlander als je sommige Nederlandse toeristen ziet. Niet dat ik iets tegen Nederlanders heb, maar Nederlanders op vakantie zijn toch weer net anders.
Vroeg boeken. Wat ik vandaag geboekt heb had ik een maand geleden voor een paar tientjes minder kunnen krijgen (bij VLM, maar 't zal voor allemaal gelden neem ik aan).quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:31 schreef Kwelit het volgende:
Ik wil in Juni naar Londen voor een paar dagen. Weet iemand of er op dit moment ergens leuke aanbiedingen zijn?
Ryanair heeft goedkope aanbiedingen, woensdag heen donderdag terug voor 27,- incl alles. moet je wel het actietarief 0,00 kiezen na de datum selectie.quote:Op zondag 4 mei 2008 03:23 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vroeg boeken. Wat ik vandaag geboekt heb had ik een maand geleden voor een paar tientjes minder kunnen krijgen (bij VLM, maar 't zal voor allemaal gelden neem ik aan).
Dat is zeker zo, maar als je in het buitenland woont en je hoort of ziet een Nederlander dan voel je toch een band en alsof dat 'een van jouw soort' is, om het even slecht uit te drukken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Achja, ik vind dat zo'n onzin. Je moet jezelf aan een klasse spiegelen en niet aan een nationaliteit. Asocialen in de UK zijn net zo erg als in NL; daarom spiegel ik mezelf graag aan de wat beschaafdere mensen.
En ik geef ook graag toe dat Engelsen in het buitenland dit zeker ook doen!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:23 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het zijn niet eens specifiek Nederlandse toeristen, meer toeristen in het algemeen.Sommige toeristen voelen zich in een vreemd land anoniemer dus schreeuwen ze meer en zijn ze asocialer
Ik voel echt geen band met Nederlanders die ik tegenkom. Ik voel een band met backpackers en gitaristen, maar niet met Hollandersquote:Op zondag 4 mei 2008 16:05 schreef MonopolyMan het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar als je in het buitenland woont en je hoort of ziet een Nederlander dan voel je toch een band en alsof dat 'een van jouw soort' is, om het even slecht uit te drukken.
[..]
En ik geef ook graag toe dat Engelsen in het buitenland dit zeker ook doen!
Haha, voor dat soort muziek wil je zeker niet naar TigerTiger of Fabric gaan. Probeer de Roxy ( http://www.roxyclub77.co.uk/ ), of Moonlighting (Cheapskates) http://www.viewlondon.co.(...)userreview-9438.html Ook The Underworld in Camden www.theunderworldcamden.co.uk of de Barly, ook in Camden. http://www.barflyclub.com/camden/whatson/WhatsOn.aspxquote:Op zondag 4 mei 2008 18:18 schreef Lethe het volgende:
Situatie: met 10 meiden in London voor een paar dagen. Nu ben ik op zoek naar een beetje een hippe club om flink te stappen, liefst waar ze britpop/indie draaien. Ik hoorde van TigerTiger & Fabric, iemand hier ervaringen mee?
Of nog andere suggesties?
Ik ga een paar weken later met VLM voor 140 euro retour vanaf Rotterdamquote:Op zondag 4 mei 2008 03:23 schreef Breuls het volgende:
Vroeg boeken. Wat ik vandaag geboekt heb had ik een maand geleden voor een paar tientjes minder kunnen krijgen (bij VLM, maar 't zal voor allemaal gelden neem ik aan).
Inclusief tax neem ik aan? Dan heb je een lekkere goedkope vlucht gevonden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik ga een paar weken later met VLM voor 140 euro retour vanaf Rotterdam
Heeft het reisbureau voor me gevonden. Die zullen wel een aparte deal hebben, want zelf kan ik het op hun eigen site of via andere sites niet zo goedkoop vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:58 schreef Breuls het volgende:
Inclusief tax neem ik aan? Dan heb je een lekkere goedkope vlucht gevonden.
Dan ben je bij mij aan het goede adresquote:Op zondag 4 mei 2008 18:18 schreef Lethe het volgende:
Situatie: met 10 meiden in London voor een paar dagen. Nu ben ik op zoek naar een beetje een hippe club om flink te stappen, liefst waar ze britpop/indie draaien. Ik hoorde van TigerTiger & Fabric, iemand hier ervaringen mee?
Of nog andere suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |