abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57485985
* O* London baby!

De hoofdstad van de Britten is een populaire plek voor vakantie, weekendjes weg en werken voor veel FOK!kers.

Tips Reizen naar London: - GoLondon (Stena Line) - RyanAir - EasyJet - VLM - Eurostar

Reizen in London doe je met de Tube: - Transport for London - Oystercard (OV-chipkaart voor in London)

Things to do in London: - LondonTown - Visit London - Events in Westminster - TKTS (voorheen \'Official Half-Price Ticket Booth\')

Prijzen van vervoer van/naar Londen:

Heathrow: Piccadilly line (45 min.., iedere 3 minuten, £3.50/£2.00*), Heathrow Express (15 min, iedere 15 minuten, £15.50), Heathrow Connect (25 min., iedere 30 minuten, £6.90), plus heel wat bussen (£1*, iedere 5-10 minuten, alleen handig voor lokale reizen).

Gatwick: Gatwick Express (30 min., , iedere 15 min,, £14.90), Southern Trains (35-40 min, iedere 10 min., £8.90), Thameslink (35-40 min, iedere 15 min., £8.90), coaches (lange afstandsbussen, iedere 10 min., ~ £8-10)

Stansted: Stansted Express (45 min, iedere 15 min., £14.50), coaches (1u+, ~ £10, iedere 20 min.), Easybus (1u+, iedere 30 min., vanaf ~£2)

Luton: Thameslink (25-35 min, iedere 10 min., £11), Easybus (1u+, vanaf ~£2)

City Airport: DLR metro (15 min, iedere 10 min, £2.50/£2), bussen (£1*)

* Met een Oyster card, piek/buiten de piek

Al die prijzen zijn voor een single. Een dagretour is meestal maar een pond of twee duurder. Een open retour is ongeveer prijs + 50%. Thameslink en Southern kunnen wel eens duurder zijn voor 9u30 op weekdagen.

Overig: - BBC Weather

FOK!kers in London Permanent: Drive-R, Stuart, MrOrange, PeRi, Auticia en tijdelijk, Niek: tot ongeveer 16 Mei.

Vorig topic Londen deel 11

Openingspost *klik*
pi_57486073
Mijn laatste post in het vorige topic:
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:48 schreef Hik het volgende:
Hey, jammer dat ik dat nu pas zie, BHFH. Ik zat maandagavond in m'n uppie (wel lekker vietnamees gegeten), maar vlieg vanavond alweer terug (eigenlijk gelijk na het laatste deel van mijn meeting zo direct).

Overigens heb ik de afgelopen twee dagen in de buurt van Old Street gezeten (Spitalfields/Hoxton, heet dat zo?). Superleuk buurtje zeg, jammer dat ik niet meer tijd had om het te verkennen. Veel leuke restaurants en kroegjes, hippe winkeltjes en veel design en architecten enzo. Zat in het Holiday Inn, wat dan wel weer deprimerend was, maar de buurt is zeker een aanrader en tot voor dit bezoek geheel onbekend voor mij.
Mijn stagebedrijf is in de buurt van Old Street, wel dan de andere kant op, niet naar Hoxton maar richting City Road. Hoxton is inderdaad wel design/kunst buurtje ja.
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:51:55 #3
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57489098
binnenkort maar weer eens naar Londen
Jawel, je keek.
pi_57491975
Ik ben permanent in London tot 28 augustus!
Favoriete ding 'to do' in London: Soho! Ik ben dol op die wijk. Woon op 1 minuut afstand en doe er zo'n beetje alles. Boodschappen (Berwick Street Market, klein maar ok), nieuwe vrienden maken, drinken (joh) (Crow bar, Waxy's Little Sister), geweldig lekker eten (Beat Root, VitaOrganic, Japan Center -ok, dit is PicCirq-)..

Verder werk ik veel (50 uur per week), heb aardig wat CouchSurfers, probeer gitaar te spelen.. London is mijn thuis, voor nu.
Mon 'en!
pi_57497950
Ik wil ook weer!!! Al weer veeeel te lang geleden....
pi_57508838
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:49 schreef Niek. het volgende:

[..]

Geen idee, het blijft Londen en het is de Royal Albert Hall, wat in elk geval wat meer status heeft dan bijv. de o2 (millenium dome), ik zit zelf in de Grand Tier, dus mochten er rijke lui zijn dan zullen ze in de buurt zitten (denk niet dat er rijke/beroemde mensen zijn eigenlijk.... vooral veel tieners, heel veel tieners)
Geen puf meer om te gaan kijken.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_57522070
tvp

28-29 maart naar londen!
pi_57532363
tvp. En ik ben hier ook permanent maar sta niet in die openingspost
pi_57534034
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:26 schreef MonopolyMan het volgende:
tvp. En ik ben hier ook permanent maar sta niet in die openingspost
Ik kan de OP niet meer aanpassen, waar ongeveer in Londen woon je?
pi_57545812
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 02:20 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ik kan de OP niet meer aanpassen, waar ongeveer in Londen woon je?
Finsbury Park, N4. Ben hier heel erg tevreden eigenlijk.
  maandag 24 maart 2008 @ 13:38:05 #11
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_57577902
Zo, ook weer teruggekomen. Gisteren nog even lekker door de sneeuw gelopen. Was weer errug gezellig. Zaterdagavond nog even gegeten bij een lekkere Italiaan. Dit doen we dit jaar zeker nog eens over.
pi_57619332
quote:
Op maandag 24 maart 2008 13:38 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, ook weer teruggekomen. Gisteren nog even lekker door de sneeuw gelopen. Was weer errug gezellig. Zaterdagavond nog even gegeten bij een lekkere Italiaan. Dit doen we dit jaar zeker nog eens over.
'..gegeten bij een lekkere Italiaan' of Lekker gegeten bij een Italiaan.
Nee serieus, op welk adres zit die Italiaan en is het een beetje betaalbaar?

Is electronica in Londen goedkoper dan hier? En hoe zit dat op het vliegveld als je bv. een mp3 speler en een game bij je hebt uit de UK.

[ Bericht 7% gewijzigd door ZoneKill op 26-03-2008 16:36:53 ]
pi_57634370
wie o wie kan ons helpen.

ik wil van 29 april tm 1 mei naar londen.
ik kom 29 april om 20 uur aan en vertrek 1 mei ook weer om 20 uur.
ik vlieg van en naar heatrow.

Nu zoek ik een hotel,liefst in de stad die makkelijk te bereiken is vanaf heatrow.
prijs rond de 50 - 100 euro per nacht.
pi_57634487
London House Hotel!
http://www.londonhousehotels.com/
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
pi_57634966
dank je!

als ik een hotel neem in Kensington of bij trafalgar square zit ik dan in het centrum?
en is dit goed te doen vanaf heatrow?
pi_57635247
Morgen lekker 5 daagjes naar London . Verblijf in een hip hostel Palmers Lodge
pi_57635594
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:28 schreef nelisb het volgende:
dank je!

als ik een hotel neem in Kensington of bij trafalgar square zit ik dan in het centrum?
en is dit goed te doen vanaf heatrow?
Het centrum is aardig groot Maar dan zit je nog wel in het centrum ja.
En eigenlijk is alles (in het centrum) goed te doen vanaf Heathrow, zijn hele goede verbindingen en als je met de metro gaat (die gaat ook van/naar Heathrow) ben je overal zo!
Mijn reviews
pi_57635949
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:46 schreef Oplaatbatterij het volgende:

[..]

Het centrum is aardig groot Maar dan zit je nog wel in het centrum ja.
En eigenlijk is alles (in het centrum) goed te doen vanaf Heathrow, zijn hele goede verbindingen en als je met de metro gaat (die gaat ook van/naar Heathrow) ben je overal zo!
haha i know centrum is groot. Maar weet niet zo goed waar een hotel te zoeken.
heb geen zin om na mijn landing nog uren te moeten zoeken.
pi_57659858
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

'..gegeten bij een lekkere Italiaan' of Lekker gegeten bij een Italiaan.
Nee serieus, op welk adres zit die Italiaan en is het een beetje betaalbaar?
Wardour Street, zijstraat van Oxford Street. Lekker gegeten daaro, pizza's zitten allemaal onder de 10 pond.
pi_57661511
ik heb geboekt.
dit hotel http://www.henryviiihotel.co.uk/?gclid=CPrLhailrpICFRo71AodCwzcQw
is volgens mij goed te doen vanaf heatrow.

ik vlieg 29 april om 19:25 en 1 mei om 20:25 weer terug met BMI van en naar heathrow!
pi_57735299
Dat was ff splash en dash naar Londen. De vrijdag en zaterdag geweest.
pi_57864831
zoooo, net even geboektje voor een weekendje in mei.

't was alweer veel te lang geleden.
pi_57866755
Mn vrienden zijn hier dit weekend dus Donderdag avond naar Monty Pythons Spamalot gegaan, aanrader, Vrijdag avond naar Hans Teeuwen(die heeft weer een korte reeks optredens, dit keer in het Arts Theatre) was ook weer geweldig, en gister avond zijn we naar een comedy club gegaan, bij Leicester Square staan altijd meerdere mensen met groene borden voor een half price comedy show, kost dus maar 5 pond. Eenmaal binnen is het daar bloedheet maar het was wel enorm leuk.

Straks gaan we eens richting Speakers Corner om dan nog even naar de Waterstones aan Piccadilly te gaan, een boekhandel met zo'n 250.000 verschillende boeken. En dan even Oxford Street in om te winkelen.
pi_57886186
Morgen is het zo ver!
Hopen dat het ook dit weer is in Londen
Mijn reviews
pi_57887776
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:52 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Morgen is het zo ver!
Hopen dat het ook dit weer is in Londen
Het is niet al te lekker weer hier. Gisteren werd ik nog wel wakker met sneeuw. Vandaag is het grijs en regenachtig.
pi_57887872
Oh dat is jammer, hier schijnt de zon!
Ik neem de zon wel mee morgen dan
Mijn reviews
  maandag 7 april 2008 @ 14:01:54 #27
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_57888630
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:27 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Finsbury Park, N4. Ben hier heel erg tevreden eigenlijk.
Tis maar goed dat je m'n vriendin niet kan horen als ze het over het gebied Caledonian Rd - Bounds Green heeft.
reset
pi_57896936
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:16 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Oh dat is jammer, hier schijnt de zon!
Ik neem de zon wel mee morgen dan
Eind van de middag scheen de zon hier, maar wat meer is altijd welkom Voor hoelang blijf je? En al pllannen voor wat je gaat doen?
pi_57901304
3 daagjes, t/m donderdag.
Nog niet echt plannen, iig shoppen op Oxford Street
Mijn reviews
pi_57901364
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:58 schreef Oplaatbatterij het volgende:
3 daagjes, t/m donderdag.
Nog niet echt plannen, iig shoppen op Oxford Street
Waarom Oxfort Street? Druk, niet veel bijzondere winkels.. Ik zou zeggen: duik Soho in, ga naar Camden, Covent Garden..
Mon 'en!
pi_57903094
Covent Garden ook sowieso!
Maar op Oxford Street wil ik ff naar de Topshop en Primark enzo, leuke winkels!
Maar ik weet ook nog niet wat we voor de rest gaan doen hoor

Nu zo met de trein naar Eindhoven en vanaf daar vliegen!
Mijn reviews
pi_57905639
Ik wil ook weer naar Londen. Het is natuurlijk ook alweer bijna een jaar geleden.

Maar goed, nog even wachten. Zus gaat een half jaar afstuderen in Londen dus dan moet ik daar maar een paar keer heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrBrightside op 08-04-2008 22:15:25 ]
voyeurism is participation
pi_57906778
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:01 schreef Individual het volgende:

[..]

Tis maar goed dat je m'n vriendin niet kan horen als ze het over het gebied Caledonian Rd - Bounds Green heeft.
Dat is een groot gebied, een stop of 7 op de Piccadilly line... wat vind ze dit gebied? Ben wel nieuwsgierig nu.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:48:19 #34
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_57907026
Ze woont zelf in Southgate (en altijd gewoond), maar komt liever niet in Finchley Park nadat ze zon is gezakt. "It's too grim around there"

Ben er laatst geweest en vind het wel meevallen.
reset
pi_57913273
Ach, dit gebied heeft niet de beste reputatie, nee. Maar het is niet al te duur en je bent binnen 5-6 minuten in King's Cross. Je hebt de Piccadilly en Victoria line, en de national rail naar Moorgate. Het park zelf is erg groot en heel erg leuk om naartoe te gaan in de zomer. Er zitten verschillende soorten buurten er om heen Stroud Green is vrij hip en trendy tegenwoordig. Manor House is populair bij studenten. Harringay (waar ik woon) is vooral bekend als Turkse en Cypriotische buurt. Richting het Oosten kom je in Stoke Newington etc. terecht.

Ik woon nu in een mooi appartement met een grote woonkamer, slaapkamer, studie/logeerkamer, dineerkamer en grote keuken, met een balkon, op 20 seconden van een station. Dat alles voor maar 1000 pond per maand. (gedeeld door twee met mijn vriendin). Heel veel 24/7 winkels en een grote sainsbury's op 5 minuten afstand, plus nachtbussen om de 5 minuten de hele nacht door. Ik heb hier nog nooit problemen gehad en kan echt niet klagen.
pi_57925087
tvp
pi_57983023
En, had ik mooi weer meegenomen of niet
Mijn reviews
pi_57990783
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:54 schreef Oplaatbatterij het volgende:
En, had ik mooi weer meegenomen of niet
Goed gedaan
  Admin dinsdag 15 april 2008 @ 13:33:26 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58065716
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef ZoneKill het volgende:

Is electronica in Londen goedkoper dan hier? En hoe zit dat op het vliegveld als je bv. een mp3 speler en een game bij je hebt uit de UK.
De prijs verschilt per artikel, dus dat kun je het beste zelf proberen te vergelijken op een UK-site van een winkel of fabrikant. Ik heb in oktober een iPod gehaald en die gewoon bij me gedragen op de luchthaven. Dit om twee redenen: het is een iPod, mag ik die asjeblieft bij me hebben? Maar ook omdat het volgens mij goedkoper was dan de grens van waaraf je artikelen moet aangeven. Dat kun je wel ergens op luchthavensites vinden.

Voor die iPod heb ik overigens gewoon apple.co.uk gebruikt plus gwk.nl voor een prijsvergelijking.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:26:29 #40
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_58073394
Hmm...alweer een maandje geleden dat ik in London was. Heb zin om weer te gaan... Iemand hier die bij een grote financial of consultancy werkt (en toegang heeft tot het interne vacaturesysteem). Ben op zoek naar een entry-level job voor het eind van dit jaar (vanaf Sept of later).
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_58176749
Londen
Starbucks op elke straathoek
Mahiki Club

alleen jammer vh kutweer altijd...
pi_58176836
Als die pond nog verder blijft zakken wordt het NOG leuker! Het was een aantal jaren zo duur maar het wordt beter en beter.
pi_58182454
quote:
Op zondag 20 april 2008 13:48 schreef jmac het volgende:
Als die pond nog verder blijft zakken wordt het NOG leuker! Het was een aantal jaren zo duur maar het wordt beter en beter.
Simpelweg verschrikkelijk als je ponden verdient. Ik heb nu 600 pond opgespaard om 'ooit' in te wisselen voor Euro's, maar ik word niet bepaald blij van de 'exchange rate' op het moment. 1,21
Mon 'en!
pi_58184507
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:11 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Simpelweg verschrikkelijk als je ponden verdient. Ik heb nu 600 pond opgespaard om 'ooit' in te wisselen voor Euro's, maar ik word niet bepaald blij van de 'exchange rate' op het moment. 1,21
Inderdaad, je loon wordt relatief steeds lager
pi_58261604
Ik heb er nu al zin in . Begin augustus naar Londen. Ik zit in het Rubenshotel at palace (Executive King Room). Heeft iemand ervaring met dat hotel of het inpandige restaurant (ziet er nml heel goed uit!)
pi_58272641
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:11 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik heb net al mijn euro's die ik nog in Nederland had staan naar mijn Engelse rekening omgezet. Ik kom toch niet vaak meer in Nederland en de exchange rate was nog nooit zo gunstig.
pi_58282567
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:58 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Ik heb net al mijn euro's die ik nog in Nederland had staan naar mijn Engelse rekening omgezet. Ik kom toch niet vaak meer in Nederland en de exchange rate was nog nooit zo gunstig.
Voor jou is het gunstig, maar ik heb 0,0 euro's en ik heb ze wel nodig om wat dingen in NL te betalen.
Mon 'en!
pi_58286118
Hostels in England. Belangrijk om in mei van te voren te boeken of gewoon heen gaan en binnen lopen?
A little bit hateful
pi_58290926
Als je de hoofdprijs wil betalen gewoon binnenlopen.
pi_58294613
Duidelijk!
A little bit hateful
  Admin maandag 28 april 2008 @ 19:57:05 #51
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58365626
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:13 schreef Liquidootje het volgende:
Hostels in England. Belangrijk om in mei van te voren te boeken of gewoon heen gaan en binnen lopen?
Als je al weet waar je heen wil: gewoon boeken, dan weet je zeker dat er plek is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_58367693
morgenavond om 19:25 vliegen naar Londen
pi_58372538
quote:
Op maandag 28 april 2008 21:36 schreef nelisb het volgende:
morgenavond om 19:25 vliegen naar Londen
Als je er bent.. kom naar The Angel in St Giles High Street. Dichtbij Oxfort Street, 1 minuut van Leicester Square.. Goedkoop en goed! En please, speak English!
Mon 'en!
pi_58375624
thanks voor de tip! We gaan het misschien opzoeken. Zenden ze voetbal uit morgenavond haha??

En ja we moeten wel engels spreken he!
pi_58385352
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:12 schreef nelisb het volgende:
thanks voor de tip! We gaan het misschien opzoeken. Zenden ze voetbal uit morgenavond haha??

En ja we moeten wel engels spreken he!
Nope, geen tv of radio in The Angel. In geen enkele Sam Smith's pub (als 't goed is)..
Mon 'en!
  woensdag 30 april 2008 @ 22:31:02 #56
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_58405995
Ik ga donderdag 15 mei naar london! Jeeeej!

Met reden: ik wil heel graag een apple iphone hebben! nu zag ik dat de CarphoneWH een actie heeft lopen tot 1 juni op de 8gb versie van de iphone.

Maar die moet door een engelse gekocht worden.

Hierbij een oproep: Wil iemand (die in London woont) die dag gezellig samen even zo'n ding ophalen?
Naast mijn *eeuwige* dank, natuurlijk tegen een passende vergoeding!
Het leven is wat je ervan maakt!
pi_58406355
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:31 schreef tomic het volgende:
Ik ga donderdag 15 mei naar london! Jeeeej!

Met reden: ik wil heel graag een apple iphone hebben! nu zag ik dat de CarphoneWH een actie heeft lopen tot 1 juni op de 8gb versie van de iphone.

Maar die moet door een engelse gekocht worden.

Hierbij een oproep: Wil iemand (die in London woont) die dag gezellig samen even zo'n ding ophalen?
Naast mijn *eeuwige* dank, natuurlijk tegen een passende vergoeding!
Engelse als in Engels paspoort? Op hun website staat trouwens dat hij uitverkocht is. http://www.carphonewareho(...).STATIC.APPLE.IPHONE
  woensdag 30 april 2008 @ 23:00:24 #58
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_58406732
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:45 schreef Niek. het volgende:

[..]

Engelse als in Engels paspoort? Op hun website staat trouwens dat hij uitverkocht is. http://www.carphonewareho(...).STATIC.APPLE.IPHONE
alleen de winkels hebben vaak nieuwe.

Engels paspoort is niet noodzakelijk, wel een adres en een betaalmiddel anders dan cash. bijv. pin en chip pas. Creditcard kan indien van een niet nl bank is. Dus niet mijn Rabocard...

Zal ook op Gumtree nog ff een oproepje plaatsen.

[ Bericht 2% gewijzigd door tomic op 30-04-2008 23:06:59 ]
pi_58406827
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:00 schreef tomic het volgende:

[..]

alleen de winkels hebben vaak nieuwe.

Engels paspoort is niet noodzakelijk, wel een adres en een betaalmiddel anders dan cash. bijv. pin en chip pas. Creditcard kan indien van een niet nl bank is. Dus niet mijn Rabocard...
Succes met je zoektocht, ik kan je niet helpen, woon hier wel maar sta hier niet ingeschreven, heb daarnaast een nederlandse creditcard en pinpas.
  woensdag 30 april 2008 @ 23:07:57 #60
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_58406904
quote:
Op woensdag 30 april 2008 23:05 schreef Niek. het volgende:

[..]

Succes met je zoektocht, ik kan je niet helpen, woon hier wel maar sta hier niet ingeschreven, heb daarnaast een nederlandse creditcard en pinpas.
Thanks! iemand anders misschien? Bloem?
pi_58409647
Nope, geen bank(pas).
Mon 'en!
  Admin donderdag 1 mei 2008 @ 12:32:23 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58413638
Waarom moet je Engels zijn? Is gewoon een winkel binnenlopen en dat ding kopen niet genoeg?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:40:44 #63
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_58413784
@ Breuls: nope. Apple wil namelijk de verkoop reguleren. (dit dmv. van creditcard of bankpas).
bovendien is hij in een aantal euro landen nu uitgekomen. apple wil liever geen georganiseerde distributie.

[ Bericht 37% gewijzigd door tomic op 01-05-2008 13:14:14 ]
pi_58431204
gisteren waren ze bij carphonewarehouse allemaal uitverkocht. O2 shops hetzelfde zeiden ze bij cpw. Dus wens je succes op 15 mei,maar ben bang dat je gewoon 269 pond voor de 8 gig versie moet betalen bij de Apple store in Regent street.
pi_58431212
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:39 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Nope, geen tv of radio in The Angel. In geen enkele Sam Smith's pub (als 't goed is)..
Ik moest voetbal zien haha! Heb dus maar vlakbij piccadily circus bij het sportscafe samen met Chelsea en Liverpool fans genoten van de wedstrijd.
  Admin vrijdag 2 mei 2008 @ 10:22:18 #66
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58431352
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:40 schreef tomic het volgende:
@ Breuls: nope. Apple wil namelijk de verkoop reguleren. (dit dmv. van creditcard of bankpas).
bovendien is hij in een aantal euro landen nu uitgekomen. apple wil liever geen georganiseerde distributie.
Ah. Kan ik me voorstellen ja.

Maargoed, nog effe en we hebben 'm in Nederland ook.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:27:41 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58431440
tvp. Ik ga vanavond naar londen (m'n vriendin studeert er). Elke maand ben ik er wel 1 of 2 keer te vinden eigenlijk
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:30:03 #68
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_58432590
@ specialK: kijk ff of ze nog een iphone hebben bij een carphonewarehouse
pi_58432789
en als jouw vriendin een engelse creditcard heeft, dan koop er maar 2.
A little bit hateful
pi_58432839
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:30 schreef tomic het volgende:
gisteren uitverkocht bij carphonewarehouse.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:53:47 #71
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58433047
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:30 schreef tomic het volgende:

Ik zal der naar kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:41 schreef Liquidootje het volgende:
en als jouw vriendin een engelse creditcard heeft, dan koop er maar 2.
Ze is als thaise exchange student niet economically viable voor creditcards... gelukkig maar
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:18:22 #72
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_58433511
misschien niet. maar dat maakt jou echt geen hól uit
pi_58444041
Vandaag een groep Hollanders in The Angel (mijn pub).. Wat is dat ráár! En wat spreken Hollanders soms verschrikkelijk steenkolen-Engels.. En wat zijn ze luidruchtig!
Misschien was dit een slechte afspiegeling, een groep ballerige studenten uit de Randstad..
Ik heb maar niet gezegd dat ik NL-er ben, bleef braaf Engels praten en zij hadden het niet eens door. Ik voelde me echt heel erg niet-Nederlander op dat moment.
Mon 'en!
pi_58444105
Dan zullen ze wel flink dronken zijn geweest, want elke Nederlander die zijn mond open doet om engels te spreken kan ik er direct uit halen
A little bit hateful
pi_58449746
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:56 schreef Liquidootje het volgende:
Dan zullen ze wel flink dronken zijn geweest, want elke Nederlander die zijn mond open doet om engels te spreken kan ik er direct uit halen
Come and test me mate
En nee, ze waren niet dronken, maar 'cheap as hell'. Allemaal hun eigen drankje betalen en maximaal 2 drankjes per persoon.. tjeez..
Mon 'en!
  zaterdag 3 mei 2008 @ 14:29:42 #76
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_58454253
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:54 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Come and test me mate
reset
  zaterdag 3 mei 2008 @ 16:39:20 #77
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_58455958
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 02:54 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Come and test me mate
Niet al te stoer doen heh. Je woont er (volgens mij) pas net een paar maanden; dan zal je best wel een beetje een Brits accent hebben, maar een echte Brit haalt je er altijd wel uit.
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_58456603
Kun je mij een iphone regelen? Zo ja, dan plan ik het over een weekje een dagje londen in!

A little bit hateful
pi_58459480
Je voelt je inderdaad al snel niet meer Nederlander als je sommige Nederlandse toeristen ziet. Niet dat ik iets tegen Nederlanders heb, maar Nederlanders op vakantie zijn toch weer net anders.
  Admin zaterdag 3 mei 2008 @ 21:48:18 #80
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58461192
Zojuist geboekt: 19-22 mei zit ik in London.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:14:52 #81
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_58462524
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef MonopolyMan het volgende:
Je voelt je inderdaad al snel niet meer Nederlander als je sommige Nederlandse toeristen ziet. Niet dat ik iets tegen Nederlanders heb, maar Nederlanders op vakantie zijn toch weer net anders.
Achja, ik vind dat zo'n onzin. Je moet jezelf aan een klasse spiegelen en niet aan een nationaliteit. Asocialen in de UK zijn net zo erg als in NL; daarom spiegel ik mezelf graag aan de wat beschaafdere mensen.
pi_58462809
Ik wil in Juni naar Londen voor een paar dagen. Weet iemand of er op dit moment ergens leuke aanbiedingen zijn?
pi_58462857
ryanair. Succes met boeken.
A little bit hateful
pi_58464814
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 20:21 schreef MonopolyMan het volgende:
Het zijn niet eens specifiek Nederlandse toeristen, meer toeristen in het algemeen.Sommige toeristen voelen zich in een vreemd land anoniemer dus schreeuwen ze meer en zijn ze asocialer
  Admin zondag 4 mei 2008 @ 03:22:10 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58466227
Sommigen denken inderdaad zich in het buitenland even te moeten laten kennen. Zo van "hee wij zitten hier". Dat is het type Nederlander waar ik heel weinig mee heb.

Maar dat je Nederlanders eruit haalt snap ik wel. We krijgen een beetje taalles, leren de helft van de tv en plakken onze indrukken van het Engels zo vertrouwd (lees: Nederlands) mogelijk aan elkaar. En dan krijg je ons accent.

Ik hoor soms een Nederlandse DJ aan de telefoon bij Pete Tong op Radio 1, en als ik halverwege zo'n gesprek inval weet ik meteen hoe laat het is. Je ontkomt er niet aan. Zoals elke Brit door z'n spraak aangeeft waar-ie vandaan komt heb je dat ook bij Nederlanders die Engels spreken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zondag 4 mei 2008 @ 03:23:06 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58466236
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:31 schreef Kwelit het volgende:
Ik wil in Juni naar Londen voor een paar dagen. Weet iemand of er op dit moment ergens leuke aanbiedingen zijn?
Vroeg boeken. Wat ik vandaag geboekt heb had ik een maand geleden voor een paar tientjes minder kunnen krijgen (bij VLM, maar 't zal voor allemaal gelden neem ik aan).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 4 mei 2008 @ 15:38:22 #87
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_58472805
quote:
Op zondag 4 mei 2008 03:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Vroeg boeken. Wat ik vandaag geboekt heb had ik een maand geleden voor een paar tientjes minder kunnen krijgen (bij VLM, maar 't zal voor allemaal gelden neem ik aan).
Ryanair heeft goedkope aanbiedingen, woensdag heen donderdag terug voor 27,- incl alles. moet je wel het actietarief 0,00 kiezen na de datum selectie.
  Admin zondag 4 mei 2008 @ 16:01:48 #88
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58473191
Ik heb al geboekt. Bovenden vliegt Ryanair niet vanaf Rotterdam.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_58473263
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Achja, ik vind dat zo'n onzin. Je moet jezelf aan een klasse spiegelen en niet aan een nationaliteit. Asocialen in de UK zijn net zo erg als in NL; daarom spiegel ik mezelf graag aan de wat beschaafdere mensen.
Dat is zeker zo, maar als je in het buitenland woont en je hoort of ziet een Nederlander dan voel je toch een band en alsof dat 'een van jouw soort' is, om het even slecht uit te drukken.
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:23 schreef Niek. het volgende:

[..]

Het zijn niet eens specifiek Nederlandse toeristen, meer toeristen in het algemeen.Sommige toeristen voelen zich in een vreemd land anoniemer dus schreeuwen ze meer en zijn ze asocialer
En ik geef ook graag toe dat Engelsen in het buitenland dit zeker ook doen!
pi_58475513
Situatie: met 10 meiden in London voor een paar dagen. Nu ben ik op zoek naar een beetje een hippe club om flink te stappen, liefst waar ze britpop/indie draaien. Ik hoorde van TigerTiger & Fabric, iemand hier ervaringen mee?

Of nog andere suggesties?
You gotta learn to live
and live and learn
pi_58478358
quote:
Op zondag 4 mei 2008 16:05 schreef MonopolyMan het volgende:

[..]

Dat is zeker zo, maar als je in het buitenland woont en je hoort of ziet een Nederlander dan voel je toch een band en alsof dat 'een van jouw soort' is, om het even slecht uit te drukken.
[..]

En ik geef ook graag toe dat Engelsen in het buitenland dit zeker ook doen!
Ik voel echt geen band met Nederlanders die ik tegenkom. Ik voel een band met backpackers en gitaristen, maar niet met Hollanders
Mon 'en!
  maandag 5 mei 2008 @ 23:58:07 #92
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_58503147
Net terug.

Zondag in Green Park in de zon gepicnict en vandaag nog Hyde Park corner aangedaan.

Heerlijk, maar ik heb het gevoel dat vondelpark net iets leuker is met dit weer.
pi_58507680
quote:
Op zondag 4 mei 2008 18:18 schreef Lethe het volgende:
Situatie: met 10 meiden in London voor een paar dagen. Nu ben ik op zoek naar een beetje een hippe club om flink te stappen, liefst waar ze britpop/indie draaien. Ik hoorde van TigerTiger & Fabric, iemand hier ervaringen mee?

Haha, voor dat soort muziek wil je zeker niet naar TigerTiger of Fabric gaan. Probeer de Roxy ( http://www.roxyclub77.co.uk/ ), of Moonlighting (Cheapskates) http://www.viewlondon.co.(...)userreview-9438.html Ook The Underworld in Camden www.theunderworldcamden.co.uk of de Barly, ook in Camden. http://www.barflyclub.com/camden/whatson/WhatsOn.aspx
pi_58520403
quote:
Op zondag 4 mei 2008 03:23 schreef Breuls het volgende:
Ik ga een paar weken later met VLM voor 140 euro retour vanaf Rotterdam
pi_58520626
Ik wil ook weer naar Londen!

Hyde Park, West End, St. Pauls, enz. .... ......
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Admin dinsdag 6 mei 2008 @ 22:58:12 #96
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58521491
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:07 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ik ga een paar weken later met VLM voor 140 euro retour vanaf Rotterdam
Inclusief tax neem ik aan? Dan heb je een lekkere goedkope vlucht gevonden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_58527226
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:58 schreef Breuls het volgende:
Inclusief tax neem ik aan? Dan heb je een lekkere goedkope vlucht gevonden.
Heeft het reisbureau voor me gevonden. Die zullen wel een aparte deal hebben, want zelf kan ik het op hun eigen site of via andere sites niet zo goedkoop vinden.
  Admin woensdag 7 mei 2008 @ 11:20:01 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_58528504
Jah, je zit ws. op iets van 25 of 30 eur per vlucht denk ik. Als ik een maand geleden had geboekt had ik ook rond die prijs gezeten, dus ze zullen wel een paar plekken gereserveerd hebben idd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 18:16:52 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58537659
Morgen naar Londen, tot volgende week dinsdag. Weer terug naar mijn stadsie
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 18:27:58 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58537856
quote:
Op zondag 4 mei 2008 18:18 schreef Lethe het volgende:

Dan ben je bij mij aan het goede adres Tiger Tiger is juist meer urban dus dat ga je niet leuk vinden Zelf vind ik Cheapskates (op 16-17 Greek Street) en Candy Box erg leuk. Is alleen op woensdagavond (Cheapskates) en donderdagavond (Candy Box) geopend en drankjes zijn dan 1 pond, dus ook mixjes enzo! Veel zuipen dus en alleen maar indie muziek De tent is op andere dagen een stripclup en heet "Moonlighting Nightclub". Lekker underground dus

Enjoy Laat even weten of je het wat vond
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')