Misschien een brutale vraag... Maar ik lees de laatste tijd niets meer over uitstapjes met de vriendin. Geen uitstapjes meer?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:50 schreef Poit het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Heb afgelopen weekend Eye of Judgement gekocht en moet zeggen dat het echt een erg leuk spelletje is om te doen. Gisteren wat maten over de vloer gehad, wat potjes zitten spelen, elkaar lopen bitchen, heerlijk
Nu nog wat extra kaarten scoren...
Wat lief dat je daar naar vraagt!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Misschien een brutale vraag... Maar ik lees de laatste tijd niets meer over uitstapjes met de vriendin. Geen uitstapjes meer?
Ik vind het gewoon altijd leuk om er iets over te horen/lezen. Ik blijf een vrouw, die vinden dat soort dingen leuk!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat lief dat je daar naar vraagt!![]()
Maar het is op het moment wat rustig ja, zijn allebei best druk en de lieve dame moet helaas vaak werken in het weekend.
Zijn laatst trouwens nog naar Dirty Dancing geweest!! Dat was stiekem best vermakelijk.
Wil binnenkort trouwens naar de dierentuin.. maar dan mag het van mij wat lekkerder weer zijn...
Echt een vrouw inderdaadquote:Op donderdag 3 april 2008 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon altijd leuk om er iets over te horen/lezen. Ik blijf een vrouw, die vinden dat soort dingen leuk!
Ik wil binnenkort ook weer naar de dierentuin. Mooie foto's proberen te maken van de diertjes (stokstaartjes) met de nieuwe digitale fotocamera van vriendlief. Maar inderdaad, het weer werkt niet mee. Het is gewoon al april en ik zit hier nog steeds met een dikke trui aan, een hoog opgevoerde verwarming en nog steeds zit ik te rillen.
Mannen...quote:Op donderdag 3 april 2008 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt een vrouw inderdaad
Zit hier in een blouse met lange mouwen maar ben blij dat die op te rollen zijn.. Heb het echt warm, niet te geleuven!!
Welke film heb je gisteren trouwens gekeken met vriendlief?
Haha, dus.. Ikea, nog wat leuks gekocht? Een reserve deurmat misschien?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mannen...
![]()
We zouden Bee Movie gaan kijken maar hij was hem vergeten. Dus toen werd er Chicken Little opgezet en toen ging ik met een vriendin ineens naar de IKEA. Dus echt van film kijken kwam weinig terecht.
Maar het was wel gezellig en daar gaat het om!
Nee, niks gekocht. Die vriendin was bezig met allerlei foto's in te lijsten en ze had nog wat lijsten nodig dus vandaar. Ik had stiekem ook niet zo een zin om Bee Movie te kijken dus het kwam me ook wel goed uit.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, dus.. Ikea, nog wat leuks gekocht? Een reserve deurmat misschien?
Bee Movie is trouwens niet zo heel bijzonder.. Of je moet een enorm grote Seinfield fan zijn.
Vrouwen...quote:Op donderdag 3 april 2008 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, niks gekocht. Die vriendin was bezig met allerlei foto's in te lijsten en ze had nog wat lijsten nodig dus vandaar. Ik had stiekem ook niet zo een zin om Bee Movie te kijken dus het kwam me ook wel goed uit.
Geen echte plannen. Ik geloof dat we een achterstand aan films gaan inhalen. Er zijn de laatste tijd wat Blu-rays aangeschaft waaronder ook Underworld en die wil ik nog wel zien. En verder verzinnen we meestal ter plekken wat we gaan doen. Wat voor weer wordt het eigenlijk dit weekend?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Vrouwen...
![]()
Nog leuke plannen voor het weekend?
Zij kunnen ons wel lekker warmhoudenquote:
True! Vannacht wel gemerkt, ik had een kacheltje naast me.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zij kunnen ons wel lekker warmhouden![]()
![]()
En kut-Albert Heijn, ze hebben niet eens Ben & Jerry's Fossil Fuel![]()
Heej!! Ik drink heel niet zo veel bier meer als een half jaar geleden!!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geen echte plannen. Ik geloof dat we een achterstand aan films gaan inhalen. Er zijn de laatste tijd wat Blu-rays aangeschaft waaronder ook Underworld en die wil ik nog wel zien. En verder verzinnen we meestal ter plekken wat we gaan doen. Wat voor weer wordt het eigenlijk dit weekend?
Jij nog wilde plannen? Naast veel bier zuipen that is.
Beste wel... zelf ik ben dol op B&J, maar dan wel de chocolate fudge dingiequote:Op donderdag 3 april 2008 11:45 schreef Laniboekje het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik Ben & Jerry's ijs niet zo lekker vindt? ....
Heel goed, heel goed Poit. Maar als je bij je huidige broekmaat wil blijven dan mag je geen Ben & Jerry's ijs meer eten. Muhahahaha!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Heej!! Ik drink heel niet zo veel bier meer als een half jaar geleden!!
* Poit is trots op zichzelf.
Oh, heb ik ook al heel stoer verteld dat ik inmiddels ook twee broekmaten kwijt ben![]()
Maar mijn weekend.. Morgenavond denk lekker met het meisje een film kijken. Zaterdagavond een homewarmingfeestje van een maar en zondag nog geen enorme plannen eigenlijk.
Maar wat moet ik dan eten als ik depressief ben?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed Poit. Maar als je bij je huidige broekmaat wil blijven dan mag je geen Ben & Jerry's ijs meer eten. Muhahahaha!
Eet dan maar bijvoorbeeld Chocolate Chip Cookies. Liever chocola dus dan bier. Van bier krijg je zo een vieze bierbuik.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar wat moet ik dan eten als ik depressief ben?Och dan maar bier zuipen om de zorgen te vergeten, werkt ook prima
Oeh, die zijn ook gruwelijk lekker.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eet dan maar bijvoorbeeld Chocolate Chip Cookies. Liever chocola dus dan bier. Van bier krijg je zo een vieze bierbuik.
Dan kom ik bij jou niet op de koffie! Aangezien je niet eens koffie hebt... en ook geen koekjes.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, die zijn ook gruwelijk lekker.
Gouden regel in m'n huis is dat ik die niet koop. Als ik het in huis heb gaat het ook op.. Zeker als het pakje aagebroken is..
Dus.. Er is alleen maar brood, melk en sap in huis
Je moet inderdaad niet onverwacht langskomen, al heb ik wel koffie en thee in huis. Maar als ik weet dat je komt haal ik natuurlijk een hele voorraad koekjes.. én negerzoenen!!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan kom ik bij jou niet op de koffie! Aangezien je niet eens koffie hebt... en ook geen koekjes.
Hmm! Negerzoenen zijn ook goed te eten.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet inderdaad niet onverwacht langskomen, al heb ik wel koffie en thee in huis. Maar als ik weet dat je komt haal ik natuurlijk een hele voorraad koekjes.. én negerzoenen!!
Alleen wordt je er wel een beetje misselijk van als je ze te veel eet.. Maar, dat lost zichzelf op want als er een koekje lekker in de hand ligt om mee te gooien is het wel een Negerzoenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm! Negerzoenen zijn ook goed te eten.
Ja!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:45 schreef Laniboekje het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik Ben & Jerry's ijs niet zo lekker vindt? ....
New York Super Fudge Chunk?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Beste wel... zelf ik ben dol op B&J, maar dan wel de chocolate fudge dingie
Euh, nee die Chocolate Fudge Browniequote:
Ik ook.. Maar dan die drie chocolade ijs van Hertog..quote:Op donderdag 3 april 2008 12:38 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vind die bakken van Hertog lekker: appeltaartijs en stroopwafelijs! En de Swirls die je vaak wel ergens in een stad kan halen. Gisteren nog lekker een Swirl op zitten peuzelen.
![]()
Nu krijg ik zin in ijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |