Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:13 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, ik ga misschien binnenkort meer uren werken.
En strakjes even naar het Wooninformatiecentrum om een urgentie aan te vragen aangezien ik in de GGZ werk en dus voor de overheid werk. Wellicht maak ik dan ietsiepietsie sneller kans op een woning.
Ik kan bijna niet anders aangezien ik regio Utrecht wil gaan wonen en dan makkelijk vier jaar of langer kan gaan wachten. Ik ben echt niet van plan om tot mijn 26ste thuis te blijven wonen in Breda.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Maar wel een beetje jammer van je machtsmisbruik
Nou, eigenlijk niet zo heel veel. Heb zaterdag lekker uitgeslapen, beetje opgeruimd in huis en boodschapjes gedaan enzo. In de avond visite ontvangen en rond half 12 naar de kroeg.. Daar biertjes gedronken tot een uurtje of 6.quote:Op maandag 31 maart 2008 12:43 schreef Laniboekje het volgende:
Wat heb je dan allemaal uitgespookt Poit? Ik heb vandaag lekker nog een dagje vrij en het is heerlijk weer hier in Brabant.
Ik ga zo eens richting de stad denk ik.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:58 schreef Laniboekje het volgende:
Tja, dan moet je maar niet van 21:30 tot 6 uur bier gaan drinken he!
Is gewoon een hele werkdag...quote:
Bestaat er zo een deurmat dan? Ik zou dat wel cool vinden. Ik hou wel van die aparte dingen met een dubbele betekenis natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:31 schreef Poit het volgende:
Stiekem wil ik er eentje met daarop "127.0.0.1"
Maar ik doe het niet.. Ben een nerd maar niet zó'n grote nerd
btw, deze vond ik ook wel leuk [ afbeelding ]
Die deurmat is echt te cool. Die moet je eigenlijk wel kopen anders hoor je niet bij Lani's clubje van coole mensen met toffe deurmatten!quote:Op maandag 31 maart 2008 16:45 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Die is er zeker
Ik zit nu een poosje lekker alles zelf te regelen en moet zeggen dat financieel je best uitgekleed wordt door de vele belastingen, verzekeringen en andere vaste lasten. Aan de andere kant krijg je er wel veel voor terug, ik bedoel, als ik doortrek dan spoelt alles netjes weg. Blijkbaar betaal je daar 400 euro voor in een jaarOhja, en dan komen ze gratis m'n vuil ophalen.
Maarja, het went wel.. Gewoon lekker rustig aan doen en niet al te veel gekke dingen doen.
Hehe, in jou clubje komen zou wel héél stoer zijn inderdaad.. Misschien toch maar eens kijken danquote:Op maandag 31 maart 2008 16:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die deurmat is echt te cool. Die moet je eigenlijk wel kopen anders hoor je niet bij Lani's clubje van coole mensen met toffe deurmatten!
En ja, ik weet dat het duur gaat worden maar ooit moet je op jezelf gaan. Je kan niet eeuwig teren op de zak van pa natuurlijk.
Mijn zelfgemaakte meuk wint het tochquote:Op maandag 31 maart 2008 18:36 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, het zou ooit echt nog eens lente kunnen worden. Best shocking!
En nu ga ik lekker macaroni eten.
Die had ik voor m'n broer gekocht als origineel verjaardagscadeau in Januari, heeft de V&D 'm nu ineensquote:Op maandag 31 maart 2008 16:26 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb trouwens zaterdag bij de V&D wel een ultrahippe deurmat gekocht:
[ afbeelding ]
En dan natuurlijk de 'Oh no! Not you again'-versie.
Oooh, dus dát mis ik dusquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Poster gekocht (voor mijn studie).
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die had ik voor m'n broer gekocht als origineel verjaardagscadeau in Januari, heeft de V&D 'm nu ineensEn nog goedkoper ook
Beetje een 'creepy' poster.quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Poster gekocht (voor mijn studie).
V&Dquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
V&D!![]()
[..]
Beetje een 'creepy' poster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |