Haha, je sloopt al gelijk je nieuwe versterker, dat is best knap!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:29 schreef Sloggi het volgende:
Ok, leuk zo'n Blues Junior, maar ik heb het idee dat een van de eindtrap buizen de reis niet heeft overleefd.
Dit is het geval: er kraakt af en toe wat, met name als ik akkoorden speel. Met gewoon 1-snarig gepiel niet. Het klinkt een beetje alsof het geluid heel lichtjes opbreekt, terwijl dat helemaal niet moet kunnen (het volume staat op 3 of 4). Als ik naar de buizen kijk gloeien ze allemaal, maar één van de grote buizen lijkt wat minder te gloeien, met name in het midden.
Klinkt dit als een defecte buis of zit het tussen m'n oren?
Klinkt als een kutversterker... kaduuk, sorry!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:13 schreef Sloggi het volgende:
Als ik een akkoord pak en de snaren na elkaar aansla hoor je ook een flinke brom.
Ja, dan had je net zo goed een Marshall kennen kopuh!quote:
Die was 300 euro duurderquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dan had je net zo goed een Marshall kennen kopuh!
Kortom, een topaanschaf, als ik zo hoor!quote:
Toen die buis nog niet was gesprongen nog welquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kortom, een topaanschaf, als ik zo hoor!
En whops, terug naar de winkel voor garantie...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toen die buis nog niet was gesprongen nog wel. Daarna klonk 'ie wat minder
.
Terug naar fucking Thomann die tot en met maandag dicht zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En whops, terug naar de winkel voor garantie...
Als het alleen het buisje vervangen is, dan mag het niet zoveel kosten...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Terug naar fucking Thomann die tot en met maandag dicht zijn. Ik bel even naar de lokale muziekboer, als 't me niet meer dan 30/40 euro kost laat ik 'm hier wel maken gvd.
En ben je uiteindelijk nog goedkoper uit of.....?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Terug naar fucking Thomann die tot en met maandag dicht zijn. Ik bel even naar de lokale muziekboer, als 't me niet meer dan 30/40 euro kost laat ik 'm hier wel maken gvd.
Gefeliciteeeeeeeeeerd!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:14 schreef Doodkapje het volgende:
Oh yeah! Bericht van de Examencommissie!!! Ben geslaagd!
Als ik ze had moeten laten vervangen: ja, bijna 70 ipv 100 euro.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En ben je uiteindelijk nog goedkoper uit of.....?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:14 schreef Doodkapje het volgende:
Oh yeah! Bericht van de Examencommissie!!! Ben geslaagd!
Ja inderdaad.... veel biertjes uitdelen vanavondquote:
en gaan werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:28 schreef Doodkapje het volgende:
Thanks allemaal!![]()
[..]
Ja inderdaad.... veel biertjes uitdelen vanavond
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:14 schreef Doodkapje het volgende:
Oh yeah! Bericht van de Examencommissie!!! Ben geslaagd! [afbeelding]
Eerst een paar weken naar Indonesiëquote:
Bekend euvel... als ik anderen moet geloven zorgen buffers in (bijv) Boss pedalen voor vervorming van je geluid...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:19 schreef Sloggi het volgende:
Pete Cornish heeft trouwens zijn bedenkingen bij True Bypass:
http://www.petecornish.co.uk/case_against_true_bypass.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |