yup, ik ook. hopeloos is dat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hehe, heeft niet iedereen dat? Ik kan ook van zoveel nummers slechts de intro, of leuke stukjes enz.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:09 schreef Deansensitized het volgende:
De afwerklijst [help me hem aan te vullen]:
Black Sabbath - Paranoid
Metallica - Seek & Destroy
A perfect circle - the package
Ho ho, het begin van de lente was gisteren. Een keer in de ik weet niet hoeveel jaar begint de lente namelijk op 20 maart ipv 21 maart. Maar ik zat hier in Eindhoven net in een zware sneeuwbui...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:08 schreef Deansensitized het volgende:
Onze drummer is vandaag jarig
Begin van de lente
Gitaren op stage
Hoi!
was mooi he, die sneeuw bui?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ho ho, het begin van de lente was gisteren. Een keer in de ik weet niet hoeveel jaar begint de lente namelijk op 20 maart ipv 21 maart. Maar ik zat hier in Eindhoven net in een zware sneeuwbui...
Ik heb verdomme om 15:30 nog een vergadering op het werk...
Veel te blij en te vrolijk voor je zeker?quote:
In de sneeuw en hagelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:34 schreef Deansensitized het volgende:
WhateverLente
Bier, BBQ en buiten gitaren
BBQ... met dit weer is die gedachte nog ver wegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:34 schreef Deansensitized het volgende:
WhateverLente
Bier, BBQ en buiten gitaren
Ik red 15.40 niet eens denk ik... heb het nu al gehad...
Onder zo'n party-tentquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:33 schreef Aresdreams het volgende:
bbq... kan ook met slecht weer, gewoon zorgen dat de bbq niet nat kan worden, en dan lekker veel vleesch erop....
was het maar weer zo ver
haha, oke danquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Onder zo'n party-tentHadden we ook met mijn eerste communie gedaan in de regen. Mijn pa was niet zo blij toen die de aangewezen saté-draaier was
Toch bedankt pa
Wel een zaadvragende blik...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:06 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind haar een enorme rotkop hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |