quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ze moet die jurk maar beter uit doen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:44 schreef wonderer het volgende:
Die moet toch maar een BH dragen met zo'n jurk...
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:54 schreef TwistedPrincess het volgende:
Porter.
Ik ben seizoen 5 van The L Word aan het downloaden.
Ik weet het, later als ik groot en rijk ben dan koop ik alsnog alles wat ik als bijzonder leuk bevonden heb.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten.![]()
En stoute downloadert!![]()
*met smacht op dvd wacht.
Ja, want als je later groot en rijk bent, ben je veel te lui om te downlenen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:02 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik weet het, later als ik groot en rijk ben dan koop ik alsnog alles wat ik als bijzonder leuk bevonden heb.
Maar dat duurt nog even.
Whehe!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, want als je later groot en rijk bent, ben je veel te lui om te downlenen.![]()
I know...
Wat een productiviteit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:26 schreef wonderer het volgende:
Volgende maand in Antwerpen het contract tekenen, maar volgens mij had je dat nog meegekregen.
Heb wel mijn fantasy-verhaal afgerond (eerste versie), en ben direct daarna verder gegaan met een paar fragmentjes Arthur om er weer in te komen
Nee,quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:12 schreef TwistedPrincess het volgende:
Komt The L Word eigenlijk nog wel op teevee in NL? Want ik keek het 'vroeger' gewoon braaf elke week, maar ik ben het al heel lang niet meer tegengekomen.
Extra excuus om het te downloaden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee,![]()
niet genoeg kijkers denk ik ofzo.
Nah, wij kopen de dvdbox en gaan dan een heel weekend in bed liggen dvd kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Extra excuus om het te downloaden.
Heerlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Nah, wij kopen de dvdbox en gaan dan een heel weekend in bed liggen dvd kijken
Het is wel es anders geweest jaquote:
Ja nouja hoe kan dat nouquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee,![]()
niet genoeg kijkers denk ik ofzo.
Omdat ze het midden in de nacht uitzenden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |