quote:Leonardo in de basis tegen PSV
Leonardo begint bij Ajax in de basis in het uitduel met PSV. Dennis Gentenaar vervangt in het doel Maarten Stekelenburg, die ontbreekt wegens privé-omstandigheden. Kijk hier voor de opstellingen en vanaf 20.45 uur de hoogtepunten.
Het duel staat onder leiding van scheidsrechter Erik Braamhaar.
PSV: Gomes; Kromkamp, Alcides, Salcido, Marcellis; Bakkal, Simons, Méndez, Dzsudzsak; Farfán, Koevermans.
Wissels: Roorda, Zonneveld, Väyrynen, Lazovic, Aissati, Rajkovic, Culina.
Ajax: Gentenaar; Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen; Lindgren, Davids, Emanuelson, Leonardo, Huntelaar, Suarez.
Wissels: Van Duin, Kuffour, Kennedy, Rommedahl, Ogararu, Sarpong, Perez.
Koevermans is clubtopscoorder manquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:19 schreef cultheld het volgende:
Koevermans zet de verdediging van Ajax veel minder onder druk dan Lazovic. Daardoor zal Ajax vaker kunnen opbouwen en met Leonardo en Suárez op de flanken zullen onze backs constant onder druk staan. I
k vrees het ergste voor vanavond en Koster zou Vergoossen wel eens tactisch af kunnen troeven.
Simpele ziel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koevermans is clubtopscoorder man
Die doet niet eens mee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
0-2 voor Ajax voorspel ik, met een uitblinkende Perez.
Net als vroeger bij filmnetquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Kieft en Jansma zowaar in het stadion
En in Amsterdam speelde hij een prima pot en hield hij de verdedigers van Ajax constant bezig. Koevermans komt simpelweg kwaliteit tekort voor het niveau dat PSV nastreeft.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
lazovic viel zo tegen tegen roda
Dat vind ik ook van lazovic als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koevermans komt simpelweg kwaliteit tekort voor het niveau dat PSV nastreeft.
Als pure afmaker komt ie tekort, maar hij kan wel gewoon goed voetballen en verdedigers onder druk zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van lazovic als ik heel eerlijk ben.
Ja, 'misschien wel achter de spitsen' volgens Jansma.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef VoreG het volgende:
Ik zat niet echt op te letten, maar op Tele2 stond de opstelling van Ajax als een 4-4-2 met Huntelaar op het middenveld?
ja, huntelaar zou achter de spitsen spelenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef VoreG het volgende:
Ik zat niet echt op te letten, maar op Tele2 stond de opstelling van Ajax als een 4-4-2 met Huntelaar op het middenveld?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, 'misschien wel achter de spitsen' volgens Jansma.
Voor montana was de spanning te grootquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:20 schreef NJ het volgende:
Als een mod vraagt om iets niet te plaatsen, dan heeft dat meestal een reden. Dus als je dan in reactie op zijn post wéér een persoonlijke foto vraagt, dan speel je met je postrechten. Dat deed MONTANA en die kan dus de komende 48 uur niet posten.
bans worden niet besproken op het forumquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor montana was de spanning te groot
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:38 schreef Zwansen het volgende:
Come on PSV!
What the fuck was er mis mee?quote:
Mongoolquote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
We zullen hem missen hier net zoals PSV Lazovic mist.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor montana was de spanning te groot
Ik mis Lazovicquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
We zullen hem missen hier net zoals PSV Lazovic mist.
Absoluut niet dus
Eerste half uur geen goal.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
wat denken jullie
binnen 1e 10 min al een goal ?
Uhm, wat?quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:44 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig, Leo Driessen.
de joodquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig, Leo Driessen.
planet.nlquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef MrHayo het volgende:
waar kan ik dit via internet kijken?
Je hebt geen gewone radioquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef tha_dark het volgende:
Kut!
Stream van LdL hapert als de pest en sopcast buffert alleen maar en fok is traag.. Dat wordt daarna maar de uitslag hier lezen...
quote:
Eerder dan jou jaquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Zwansen het volgende:
Het is zeker al begonnen? Alleen op mn stream nog niet.
Handig vanuit Argentinië LDL via de normale radio luisterenquote:
Sopcastquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef MrHayo het volgende:
waar kan ik dit via internet kijken?
Bedankt dat jij voor iedereen bijhoudt waar ze zich bevinden, gaat mij tever.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Handig vanuit Argentinië LDL via de normale radio luisteren
En Fey laat natuurlijk geen punten meer liggenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
laat ajax maar winnen
dan heeft feyenoord nog wel goede kans
ajax verliest toch wel punten bij heerenveen./groningen/twente
Jij weet ook echt niet wat je wil hèquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
laat ajax maar winnen
dan heeft feyenoord nog wel goede kans
ajax verliest toch wel punten bij heerenveen./groningen/twente
vroeger kwam je nog wel eens in HOOLSquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bedankt dat jij voor iedereen bijhoudt waar ze zich bevinden, gaat mij tever.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:53 schreef SCH het volgende:
Oeps, dat had een pingel voor PSV moeten zijn.
Ja, maar vind er geen flikker meer aan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:53 schreef borisz het volgende:
[..]
vroeger kwam je nog wel eens in HOOLS
Maar jijzelf welquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aan de reacties te zien loopt m'n stream eens niet achter
Halve minuut ongeveer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aan de reacties te zien loopt m'n stream eens niet achter
Voor niemand nog. Geen kansen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
1e 10 min voor ajax
Grappenmakerquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
1e 10 min voor ajax
Wie heeft er nou gelijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef Merkie het volgende:
PSV domineert.
en Andy Houtkamp ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ajax scoort zal leo juichen als een Jackie van Geldert
KLAAS JAN HUNTELAARquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Als ajax scoort zal leo juichen als een Jackie van Geldert
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:59 schreef Misanthroopia het volgende:
Eerste kwartier voor PSV
quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:59 schreef Chadi het volgende:
Al die overtredingen van PSV en straks trekt hij weer geel voor ons. Hoerejong!
Hoe wil je dat doen? Tel de lettergrepen eensquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
KLAAS JAN HUNTELAAR
KLAAS JAN HUNTELAAR
KLAAS JAN HUNTELAAR
OOOOOOH
op de melodie van 'DENNIS BERGKAMP'
En die is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |