...afgesloten met een daverende ruzie tussen A&B, en dat Amanda dan gewapend met blocknote en pen klaar zit om "Jij vuile klootzak" op te schrijven...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:54 schreef rooie3 het volgende:
Zo hebben we ook weer gehad,kom nu maar met de popo,de boete voor Brian en de beloning voor onze held Huub.
En een boete voor Amanda voor het stuk gooien van servies.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:54 schreef rooie3 het volgende:
Zo hebben we ook weer gehad,kom nu maar met de popo,de boete voor Brian en de beloning voor onze held Huub.
Dat zie ik door de vingers,heeft Huub zo vaak gedaan.Maar die oorbel gooien van Huub was wel de ergste misdaad tot nu toe.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:57 schreef blomst het volgende:
[..]
En een boete voor Amanda voor het stuk gooien van servies.
Mooie capquote:
Hij moet de brief in de envelop weg brengen naar het hokje.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:59 schreef Leandra het volgende:
Had die live-in-gastspeler-relnicht-butler zich niet ff kunnen afzonderen met al dat andere loslopende spul wat ook niet bij deze bespreking aanwezig is?! Of zit hij daar om Amanda strax uit te leggen waar ze nou precies mee akkoord gegaan is?
[ afbeelding ]
Zeker als je nagaat dat dat het antwoord was op een la die die tegen zijn hoofd kreeg gegooidquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat zie ik door de vingers,heeft Huub zo vaak gedaan.Maar die oorbel gooien van Huub was wel de ergste misdaad tot nu toe.
Ik heb het al eerder gezegd, en ik heb een bloody hekel aan die relnicht, maar hij heeft zich werkelijk nergens mee bemoeid tijdens de gesprekken. Dit itt die kutzwerver met zijn onnozele opmerkingen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:59 schreef Leandra het volgende:
Had die live-in-gastspeler-relnicht-butler zich niet ff kunnen afzonderen met al dat andere loslopende spul wat ook niet bij deze bespreking aanwezig is?! Of zit hij daar om Amanda strax uit te leggen waar ze nou precies mee akkoord gegaan is?
Vergeten we het oogpotlood niet, ook zoiets onnozels.quote:[b]Op woensdag 19 maart 2008 21:03 schreef mazaru het volgende:[/]
Zeker als je nagaat dat dat het antwoord was op een la die die tegen zijn hoofd kreeg gegooid
Volgens mij had ze die met opzet op haar ontstoken ogen gebruikt, zodat del ook ontstoken ogen zou krijgenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeten we het oogpotlood niet, ook zoiets onnozels.
was wel grappigquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef Varen het volgende:
Wie kwam die envelop nou halen.
Amanda vraagt achter of Huub ook een glaasje Champagne mag, als er iets gebeurt zal ze gelijk de bewaking bellen.
Whahahahaha zou dat ff humor zijn, hij heeft het hele verhaal nota bene zelf zitten typenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Jaap nu z'n handtekening gezet of zoiets als "niet akkoord" ?
Dat zat hij er dus idd bij om Amanda strax uit te leggen wat ze getekend heeftquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, en ik heb een bloody hekel aan die relnicht, maar hij heeft zich werkelijk nergens mee bemoeid tijdens de gesprekken. Dit itt die kutzwerver met zijn onnozele opmerkingen.
Hopelijk is de redactie zo eerlijk om te zeggen:" Wij zijn slecht in het bedenken van plannen maar jullie nòg slechter!"quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:07 schreef Leandra het volgende:
Wel grappig dat ze zich zo druk hebben lopen maken over iets wat de redactie "in overweging" gaat nemen.
Dus unaniem akkoord of niet maakt niet uit...... de redactie hoeft nergens in mee te gaan
Ach, er zaten best leuke (en haalbare) stukjes bij, maar het was nog steeds geen concreet finaleplan... meer een eisenpakket met wat mogelijkheden voor de redactie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hopelijk is de redactie zo eerlijk om te zeggen:" Wij zijn slecht in het bedenken van plannen maar jullie nòg slechter!"
Met dank aan de reguliere.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:20 schreef Varen het volgende:
15e popo
Huub 31
Claire 3
Jaap 11
Brian 29
Amanda 26
Dat wordt de volgende PoPo, mark my words.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:20 schreef mazaru het volgende:
Rat meer dan Huub?? Mijn achterste!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |