Me like your thinking.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:18 schreef farscapevr6 het volgende:
oeeeeeeeeeh leuk tijdens de live show
ouwe beeldjes bekijken en dan dan stuk erin waarin zdngmw tegen brian zegt dat ie amanda moet palen voor backup en dat brian dat toestemt:D
Ze heeft al gezopen, lijkt me niet zo handig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:26 schreef farscapevr6 het volgende:
had amanda geen autorijles vanavond?????
snap ik maar stond toch echt in de vv rond 10 uurquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft al gezopen, lijkt me niet zo handig.
Kan ze gelijk d'r eerste boete krijgen wegens rijden onder invloedquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:29 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
snap ik maar stond toch echt in de vv rond 10 uur
dat is script.Hebben ze net toch afgesproken in kantoor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Jaap vertelt tegen Amanda dat hij net een lul-verhaal tegen Huub heeft opgehangen over punt 3 (de live ontslagronde).
Loopt Jaap nu alsnog over ofzo?
I rest my case.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:29 schreef farscapevr6 het volgende:
snap ik maar stond toch echt in de vv rond 10 uur
Maakt niet uit,die snapt toch allesquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
Jaap in gesprek met Amanda, Huub in gesprek met Brian. Het moet niet gekker worden![]()
En waar is (Cl)aire?
klopt... ik geloof dat Jaap & Huub een pact hebben, via het hokje...... maar dat ze voor de show zo vaag doen naar elkaarquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
dat is script.Hebben ze net toch afgesproken in kantoor.
Hier zijn de filmpjes, met dank aan VOL.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:30 schreef Leandra het volgende:
Coño bo Kennie nog an toe, heb ik nou alle fun gemist?!
Ik vertrouw Jaap voor geen meter. nog nooit gedaan ook.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:36 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt... ik geloof dat Jaap & Huub een pact hebben, via het hokje...... maar dat ze voor de show zo vaag doen naar elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |