Komt goed, zijn ze al me bezigquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:13 schreef akveor het volgende:
Nou Brian en Amanda... gefeliciteerd en drink er een paar... teveel.
Amen!quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een kul zeg, je kunt het begin van DGK toch niet vergelijken met DGK van een half of jaar later. De reacties in de COSsen veranderen met het verloop van het van het programma, inmiddels een gescript kutpragramma en dat met dank aan de FEBO en de bosmongolen van DGK_REDACTIE.![]()
Fijne COSavond allemaal en tot morgen.
Ik zat te wachten tot die die slang om zijn nek zou wikkelen, en in de hoogste boom zou klimmen. Maar helaasquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Niemand een cap van dat ie met die spuit tussen zn benen stond te zwaaien ?
heeft ze het nog niet gezegd?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Zal Claire die 3% snappen.
Wel toevalligquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel grappig, net nu Huub zo prat ging op dat niet blokken van smsjes in een finale, terwijl de rest dat wel wilde, dondert hij onderuit....![]()
Wie heeft er nou ook al weer gewonnen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel grappig, net nu Huub zo prat ging op dat niet blokken van smsjes in een finale, terwijl de rest dat wel wilde, dondert hij onderuit....![]()
Kan ook zijn om Brian te paaien en hem toch een zeker gevoel te geven dat ie kan winnen want die SMS finale komt er natuurlijk gewoon.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar wel een echte notaris. Niet Flens in een driedelig pakquote:
er bestaat geen toevalquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hij is wel vetquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:22 schreef Varen het volgende:
Brian vindt dit een vette film, hij weet niet welke het is..
Ze snapt het best wel, maar trekt zich er gewoon niets van aan. Ik heb al eens meer gepost...waarschinlijk is ze DGK ingekomen om Huub miljonair te maken. Volgens mij is ze helemaal in de veronderstelling, dat Huub na DGK gewoon verder gaat met haar......Blonttttt hequote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef rooie3 het volgende:
Zal Claire die 3% snappen.
Zo zijn er denk ik veel met 'zelden'quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelden. Soms als die toevallig om die tijd op die zender staat. Maar ik zal hem er zeker niet speciaal voor aan zetten.
Er klopt geen ene reet van die uitzendingen. Net zo verknipt als de redactie die er achter zit.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het enige positieve wat er nu aan DGK te melden is: FOK!![]()
![]()
Ik geniet er echt van en ook omdat er figuren tussen zitten die tegen de hoofdstroom ingaan en vasthouden aan hun standpunt al zijn ze in de minderheid, EN personen die hun held verdedigen, imo soms tegen beter weten in, maar zeer consequent.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |