Ik eis TERROR van Jaap.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:39 schreef schatje het volgende:
Jaap scoort terecht laag. Lafaard met z'n eeuwige uitstellen.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agossieeeeeeeee Huubje moet meteen pappie bellen.
Tegen wie zei hij ook alweer dat die persoon altijd met hangende pootjes info moet hebben van familie?
En Huubje belt zijn pappie
Hij heeft zelfs het lef om Jaap weg te sturen, terwijl die tuinkabouter zichzelf altijd overal opdringt.
Waarom niet? Blijf dan weg en kom niet met zo'n achterlijke oneliner binnen of kom met iets concreets.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:37 schreef Leandra het volgende:
Ah, de redactie laat zich hier weer eens zien en er moet gelijk weer gezeken worden...![]()
Het is gewoon een user jongens, doe eens niet op de man spelen en antwoorden eisen?!
Mwah, zoveel vertrouwen heb ik er niet in dat het wel eerlijk gaat, het blijft immers een script, en dus moet de uitslag van de popoll wel een beetje in de pas lopen met het script...quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doen ze niet....dit gaat wel eerlijk. Er is teveel geld mee gemoeid, als er ooit iemand lekt is DGK de klos.
Als je opgelet had..... maandenlang...... dan wist je dat hij altijd meteen Theo belt nadat de punten van de poll binnen zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agossieeeeeeeee Huubje moet meteen pappie bellen.
Tegen wie zei hij ook alweer dat die persoon altijd met hangende pootjes info moet hebben van familie?
En Huubje belt zijn pappie
Hij heeft zelfs het lef om Jaap weg te sturen, terwijl die tuinkabouter zichzelf altijd overal opdringt.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
Ben ik nu de enige die op heeft gemerkt dat DGK_REDAKTIE hier net heeft gepost?
Of staat die bij jullie op ignore?![]()
Helemaal top, moet je ook vooral doen. Ik denk dat RTL zich een krul in zijn .......lacht.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
Brian doet er alles aan om Huub van zijn troon te stoten.......
*zucht* dat nooit, ik ga volgende keer weer stemmen
Nee hoor, maar reageren heeft geen enkele zin. Volgens mij komt hij/zijn zijn neus even laten zien om de reacties op de PoPo te peilen, boeien.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
Hij draagt vanaf december 2006 (!!!) meer dan genoeg bij... en was dat misschien ook blijven doen als hij niet iedere keer als hij langskwam als loslopend wild behandeld zou worden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet? Blijf dan weg en kom niet met zo'n achterlijke oneliner binnen of kom met iets concreets.
Antwoorden krijg je niet dus wat is zijn/haar bijdrage?
Wat wilden ze ons dan nu weer wijsmaken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
ze waren me nog niet opgevallen. maar ze brengen ook weinig in dit forum.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
Meer verontwaardiging dat B+A op onverklaarbare wijze ineens een hoog percentage hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dzjee, wat een hoop mensen verontwaardigd nu Huub slechts 32 procent heeft. Ik heb ze nooit zo gehoord toen hij rond de 50 zat en de anderen bijna niets hadden. Nu is het opeens oneerlijk en is er gesjoemeld.....![]()
Er zijn altijd medewerkers die vroeg of laat wel uit de school klappen. Gaat ook hier gebeuren m.b.t. de gescripte zooi en het verdwijnen van het spelelement. Maar ik geloof echt niet dat ze hier mee sjoemelen. Mocht dat wel zo zijn, dan zou dat wel het meest trieste zijn wat JdM en consorten kunnen verzinne.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, zoveel vertrouwen heb ik er niet in dat het wel eerlijk gaat, het blijft immers een script, en dus moet de uitslag van de popoll wel een beetje in de pas lopen met het script...
En lekken lijken ze sowieso niet bang voor te zijn, getuige wat er in die villa allemaal al is gebeurd wat grenst aan overtreding van de wet, dan wel overtreding van de wet is.
boeiequote:Op woensdag 19 maart 2008 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij draagt vanaf december 2006 (!!!) meer dan genoeg bij... en was dat misschien ook blijven doen als hij niet iedere keer als hij langskwam als loslopend wild behandeld zou worden.
Dat gebeurde namelijk in het begin niet...... maar goed, toen hadden we ook nog voornamelijk users die zich wel wisten te gedragen.
En dan nog: het blijft een user, en op de man spelen is not done.
Ja, maar ik denk dat dat redelijk snel kan gaan. Als Amanda en Brian 1 procent meer hebben, dan kan Huub er opeens 2 minder hebben. Als er dan ook nog eens minder mensen gestemd hebben (Huub fans) en de Brian stemmers zijn stabiel gebleven, dan gaat het harder.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Meer verontwaardiging dat B+A op onverklaarbare wijze ineens een hoog percentage hebben.
Ze kunnen beter de Boetebrief van Brian op gaan stellenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:45 schreef trettie het volgende:
[..]
Wat wilden ze ons dan nu weer wijsmaken?
En dit is niet op de man spelen? Kom op Leandra, hij/zij komt binnen met een stompzinnige opmerking en daar moeten wij dan serieus op reageren. Ik maak geen woord meer vuil aan die loser(s).quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:45 schreef Leandra het volgende:
Hij draagt vanaf december 2006 (!!!) meer dan genoeg bij... en was dat misschien ook blijven doen als hij niet iedere keer als hij langskwam als loslopend wild behandeld zou worden.
Dat gebeurde namelijk in het begin niet...... maar goed, toen hadden we ook nog voornamelijk users die zich wel wisten te gedragen.
En dan nog: het blijft een user, en op de man spelen is not done.
A gaat bellen, kijken wie er nu weer NIET thuis zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:51 schreef Lady-night het volgende:
B&A weer off stream???
Hij is druk zeg!quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:53 schreef rooie3 het volgende:
Vind het alleen maar mooi dat Brian zo hoog staat,hij word nu nog gekker en zal zeker de druk niet aankunnen.
+ 1quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
En dit is niet op de man spelen? Kom op Leandra, hij/zij komt binnen met een stompzinnige opmerking en daar moeten wij dan serieus op reageren. Ik maak geen woord meer vuil aan
die loser(s).
En of het een enorme stompzinnige opmerking is. Maar ik sta er niet van te kijken, zijn naam zegt genoeg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit is niet op de man spelen? Kom op Leandra, hij/zij komt binnen met een stompzinnige opmerking en daar moeten wij dan serieus op reageren. Ik maak geen woord meer vuil aan die loser(s).
Het is een feit dat die druk van de finale hem wel wat parten speelt.....Maar....wie heeft daar geen last van...Zelfs hier hebben velen het te pakken....quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:53 schreef rooie3 het volgende:
Vind het alleen maar mooi dat Brian zo hoog staat,hij word nu nog gekker en zal zeker de druk niet aankunnen.
Prima, negeren is wat mij betreft een uitstekende optie, maar wat er net (weer) gebeurde is dat nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit is niet op de man spelen? Kom op Leandra, hij/zij komt binnen met een stompzinnige opmerking en daar moeten wij dan serieus op reageren. Ik maak geen woord meer vuil aan die loser(s).
Ik begrijp niet precies waarom voormalige Huub SMS-ers nu voor B en A zouden SMS-en. B en A hebben nu samen meer dan 50%. Misschien dat er bij RTL een nieuw/;ander publiek is aangeboord. Die hebben weinig van Huub's fratsen kunnen zien daarnaast TV beelden die in mijn ogen totaal niet met de werkelijkheid stroken en ten voordele van B en A zijn. Daarnaast zo'n zwerver onder de hoede van Brian die door Huub aangepakt wordt. Tja al met al knappe manipulatie van het Nederlands kijkerspubliek.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat dat redelijk snel kan gaan. Als Amanda en Brian 1 procent meer hebben, dan kan Huub er opeens 2 minder hebben. Als er dan ook nog eens minder mensen gestemd hebben (Huub fans) en de Brian stemmers zijn stabiel gebleven, dan gaat het harder.
Zelden. Soms als die toevallig om die tijd op die zender staat. Maar ik zal hem er zeker niet speciaal voor aan zetten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben eigenlijk toch wel benieuwd of iemand de uitzendingen nog bekijkt...
Goedenavond medefokkies
Haha Amanda ook.Haar moeder moet veel smsen.Dacht dat ze het zo oneerlijk vond als iemand tig keer belde.Ik kijk nu vermakelijk naar de streams en lig dubbel om die gekkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een feit dat die druk van de finale hem wel wat parten speelt.....Maar....wie heeft daar geen last van...Zelfs hier hebben velen het te pakken....
Dat dus, en de Popoll was ook niet belangrijk toch.... dat roept ze al 14 maanden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha Amanda ook.Haar moeder moet veel smsen.Dacht dat ze het zo oneerlijk vond als iemand tig keer belde.Ik kijk nu vermakelijk naar de streams en lig dubbel om die gekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |