"there was actually a great shot of the snipers emerging through the jungle in these incredible, elaborate, jungle camouflage uniforms."quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Interview met de jongen die Karl speelde:
[..]
Inderdaad.. er staat heel wat te gebeuren geloof ik..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:39 schreef G-Mart het volgende:
[..]
"there was actually a great shot of the snipers emerging through the jungle in these incredible, elaborate, jungle camouflage uniforms."
Lijkt me stug dat dit The Others zijn. Hebben we het hier over een nieuwe factie op het eiland? Ik las laatst ook al iets over dat het leger zou binnenvallen op het eiland maar weet niet meer waar
Widmore's army?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:39 schreef G-Mart het volgende:
Hebben we het hier over een nieuwe factie op het eiland?
Nee, dat is de moeder van mr. Eko.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Julien het volgende:
in een van de eerste afleveringen van dit seizoen zien we een flasback van miles waar hij bij een zwarte vrouw op bezoek gaat. is dit niet de moeder van michael? zou iemand dat even na willen kijken want ik heb hier die afleveringen niet meer.
en als dat niet zo is, is er als iets bekend wie die vrouw en haar zoon was?
Hoe bedoel je, officieel? We weten niet eens HOE ze van het eiland gekomen zijn. En waarom zouden ze Walt en Michael niet opmerken na een tijdje? Nee, ik denk dat Walt en Michael de pijp uitgaan. Ook serie-technisch een goede keuze want de acteur die Michael speelt is een flutacteur, en de acteur die Walt speelt is te oud aan het worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:00 schreef remlof het volgende:
The "Oceanic Six" zijn de zes die officieel van het eiland zijn afgekomen, met een hoop media coverage enzo. Michael en Walt waren al veel eerder stilletjes van het eiland afgekomen, dus logisch dat die niet bij de O6 horen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:39 schreef G-Mart het volgende:
[..]
"there was actually a great shot of the snipers emerging through the jungle in these incredible, elaborate, jungle camouflage uniforms."
Lijkt me stug dat dit The Others zijn. Hebben we het hier over een nieuwe factie op het eiland? Ik las laatst ook al iets over dat het leger zou binnenvallen op het eiland maar weet niet meer waar
Amerika! Het Amerikaanse leger wil van het eiland een 2e Israël maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap niet hoe jullie ineens bij een andere groep komen, hoor. Waar zijn die in godsnaam vandaan gekomen dan?
Officieel, omdat iedereen daarvan weet dat ze de 6 overlevenden zijn. In de flashforward is te merken dat ze heel veel media coverage krijgen. De O6 zijn dus de officiële overlevers.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, officieel? We weten niet eens HOE ze van het eiland gekomen zijn. En waarom zouden ze Walt en Michael niet opmerken na een tijdje? Nee, ik denk dat Walt en Michael de pijp uitgaan. Ook serie-technisch een goede keuze want de acteur die Michael speelt is een flutacteur, en de acteur die Walt speelt is te oud aan het worden.
Overigens is de acteur die Sayid speelt mijn minst favoriete acteur. Dat vage accent en zogenaamd aardige toontje van hem staan me absoluut niet aan. Ik moet bekennen dat ik af en toe zelfs de neiging heb om 'm door te spoelen als Sayid in beeld komt.
Zeg je ook alleen maar omdat hij op een marokkaan lijkt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens is de acteur die Sayid speelt mijn minst favoriete acteur. Dat vage accent en zogenaamd aardige toontje van hem staan me absoluut niet aan. Ik moet bekennen dat ik af en toe zelfs de neiging heb om 'm door te spoelen als Sayid in beeld komt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat hij op een marokkaan lijkt.
Racist
Lijkt op Alex. Met dat haar ook zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat doet Amy Winehouse in dit topic?
Ik vond haar altijd alquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Sun is met langer haar echt wel knapper dan in het beginIn het begin vond ik haar maar niets maar elk seizoen gaat ze er leuker uit zien.
Alex lijkt meer op een kikker bij jou.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt op Alex. Met dat haar ook zo.![]()
Sun is zo verfijnt.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd alVorige aflevering was ze ook weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |