Sayid doet dat om dat die Ben en co (en dus ook Michael nu) niet vertrouwt. Hij vetrouwt de kapitein en Widmore meer op het moment. Hij denkt niet dat ze daar zijn om iedereen op het eiland te vermoorden, maar nog steeds dat het een reddingsmissie is.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:33 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet waarom Sayid Michael aangaf bij de kapitein. Michael probeerde de mensen op het eiland, en dus ook Sayid zelf, toch te redden? Waarom doet Sayid dat dan, wetende dat de mensen op de freighter de eilanders juist willen doden? Dan brengt hij zichzelf toch ook in gevaar? Sowieso vind ik dat gedoe op die boot maar raar. Ik geloof nooit dat Michaels 'care package' helemaal niet gescand is. Dat past toch niet bij het kaliber van imand als Widmore. Die gaat toch juis altijd heel grondig te werk?
Net als dat 'telefoongesprek'. Van Widmore verwacht je toch dat hij alle communicatiestromen laat screenen. Ik denk dat de kapitein allang op de hoogte was van de 'mol'. Ook aan zijn gezicht te zien toen Sayid het vertelde.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sayid doet dat om dat die Ben en co (en dus ook Michael nu) niet vertrouwt. Hij vetrouwt de kapitein en Widmore meer op het moment. Hij denkt niet dat ze daar zijn om iedereen op het eiland te vermoorden, maar nog steeds dat het een reddingsmissie is.
Dat zo'n kratje van een nieuw personelslid op zo'n belangrijk missie niet gescand wordt, is idd wel vreemd.
Je vergeet Sayedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:33 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Shajit Shayid Sajit Saiet Sayied Sayid zijn dus ook 6 verschillende mensen, geeft dit topic meteen weer een hele nieuwe wending
Dat zegt me echt hélemaal niks meerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:31 schreef G-Mart het volgende:
Het deed me ook denken aan die keer dat Edmund Burke (die ex van Juliet) opeens out-of-the-blue werd doodgereden door die Apollo bus.
S03E07, hij was aan het rotzooien met een meisje, Sherry, een aziatsch meisje. Juliet zei dat ze niet bij Mittelos kon komen werken, waarna ze grapte dat het alleen zou kunnen als Edmund overreden zou worden door een bus. Waarna hij pardoes wordt overreden. Op de bus staat ook het Apollo logo,en Apollo is onderdeel van The Hanso Foundation, dat weer de financier is van Dharma. Met de purge heeft Ben een groot gedeelte van de capaciteiten van Dharma in handen gekregen dus kennelijk ook dit life/death trucje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zegt me echt hélemaal niks meer.
Worden wietdampen in de volksmond ook niet Black Smoke genoemd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:22 schreef solidslayer het volgende:
LoL dit is toch wel een van de betere theorieen die ik tot nu toe gehoord heb!![]()
![]()
![]()
Eat this Symer !
wat do ya fink???? weed is growing on the island and charles widmore is a major drug dealer and wants the island for all the weed that is growing on it,also the smell of all that weed is getting everyone high thats y kate can c her horse jack sees his dad etc....wat do ya fink?
![]()
Find815, de Christiane I (schip dat 815 vond) was op zoek naar de Black Rock, daartoe had het een logboek gekregen waar coördinaten in stonden waar de BR geweest was en geweest zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:15 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ik kom ook ff niet mee.. wanneer is dit uitgelegd? Hoe kan de coordinaten van een vliegtuigcrash in 2004.. in een logboek staan van een schip uit de 19e eeuw.
De Black Rock.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:03 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe heet dat schip eigenlijk dat op het eiland lag? (die waarvandaan het dynamiet gehaald werd om het luik open te blazen)
Black Rock.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:03 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe heet dat schip eigenlijk dat op het eiland lag? (die waarvandaan het dynamiet gehaald werd om het luik open te blazen)
Volgens mij was dat de Black Rock.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:03 schreef SoupNazi het volgende:
Als ik Michael was had ik de kapitein al lang verteld over Ben. Dan konden we met z'n beiden Sayid keihard gaan uitlachenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
En voor diegene die de actie van Sayid een naaistreek noemde;.
Symertquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:32 schreef Symer het volgende:
[..]
"Ik snap eigenlijk niks van de situatie, maar toch wil ik graag even een vriend verraden die z'n leven riskeert om ons te redden en die de moordenaar van mijn vriendin het zwijgen heeft opgelegd"
Michael schoot Ana-L. dood, die had Shannon doodgemaakt. Shannon was de vriendin van Sayid.quote:
Maar Sayid vergeet niet dat Michael twee onschuldige mensen vermoord heeft, en dat hier op t schip nog eens dunnetjes over zou gaan doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Michael schoot Ana-L. dood, die had Shannon doodgemaakt. Shannon was de vriendin van Sayid.
Ik deed dus een Sayid-impressie.
De ene is een moordenaar en de ander zit met haar geest Michael de stuipen op het lijf te jagen, zo onschuldig zijn ze niet. Bovendien heeft Michael destijds uitgelegd dat het een ongelukje was.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar Sayid vergeet niet dat Michael twee onschuldige mensen vermoord heeft, en dat hier op t schip nog eens dunnetjes over zou gaan doen.
Doe niet zo mal. Libby probeert juist om op hem in te praten zodat hij eindelijk goed gaat doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Symer het volgende:
[..]
De ene is een moordenaar en de ander zit met haar geest Michael de stuipen op het lijf te jagen, zo onschuldig zijn ze niet. Bovendien heeft Michael destijds uitgelegd dat het een ongelukje was.
Sayid weet dat ze op de boot niet moeilijk doen over 1 dooie meer of minder en dat hij Michael dus feitelijk wellicht de doodstraf geeft voor 1 klein ongelukje en een naaistreek. Vind ik ietwat overtrokken.
Libby veroorzaakte anders bijna een hartverzakking bij Michael, zag je niet hoe hoog z'n hartslag was toen ie wakker werd?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doe niet zo mal. Libby probeert juist om op hem in te praten zodat hij eindelijk goed gaat doenDaarbij geeft ie zn kind zo aan dat oude lellike wijf en doet er he-le-maal niets aan om hem terug te krijgen. En daar heb ik dan zo lang WAAAAAAAAAAAALT voor moeten aanhoren. De eikel
En Sayid weet dat meneer de kapitein niemand vermoord omdat ie iedereen nodig heeft.
Verder, ik weet dat je lult maar ik vind het gesprek wel grappig
Maar Michael heeft blijkbaar verstand van dingen fixen, en mollen, dus is ie neeuudig.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Libby veroorzaakte anders bijna een hartverzakking bij Michael, zag je niet hoe hoog z'n hartslag was toen ie wakker werd?
Michael weet dat WAAAALT hem niet wil zien en eert dat, hoeveel pijn het hem ook doet. Daarbij, misschien heeft Michael stiekem ook in de gaten dat de Walt achter het raam eigenlijk een andere acteur was.
Een beetje smerig dek overleeft de kapitein heus wel.
Dat klopt. Maar ik denk niet dat de kapitein de saboteur nog bij z'n motoren wil hebben, dan blijft alleen het dek swifferen over voor M. en dat kan ie zelf wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar Michael heeft blijkbaar verstand van dingen fixen, en mollen, dus is ie neeuudig.
En Michael dumpt Walt gewoon omdat ie gegroeid is en ouder geworden en das niet meer schattig. Ik hoorde ook dat ie stiekem met Paris date, dus tja.
Door Libby was ie juist weer even helemaal bij! Liek een figuurlijke trap onder zn kont zodat ie weer door kan gaan [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |