Nee, het maakt hem een goedkope "extra". Overigens denk ik dat er tientallen van dit soort combinaties gevonden kunnen worden. Tijdens het begin van Lost waren er tientallen extra's die rondliepen maar waar je verder niks meer van hoorde. Ze hebben zoveel mogelijk proberen te vermijden dat die herkenbaar in beeld kwamen maar het zou me niks verbazen als ze veel meer extra's gebruikt hebben voor de vliegtuigcrash dan er überhaupt mensen op 't vliegtuig waren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:51 schreef Gusev het volgende:
Als deze aziaat nou én eerst anoniem op het eiland zat, én later in het ziekenhuis rondbanjerde waar Sun lag te bevallen.... maakt dat van hem dan niet de laatste der Oceanic 6?
De zesde is bevestigd door de makers:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
De zesde is al bevestigd door de makers:quote:
Verkapte "ik-heb-een-Mac" postquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Even een cap van dat ding in het oor:
[ link | afbeelding ]
Geen idee wat het is
Ja ik kan er gewoon niet mee omgaanquote:
Ik kan niet eens een screenshot maken van een film/serie überhaupt. Krijg dan altijd zwart beeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja ik kan er gewoon niet mee omgaan(het lukt me echt niet om een screenshot te maken van alleen het beeld
)
Want ze hebben in de VS nog nooit van boom mics gehoord?quote:
Misschien vanwege de heftigheid van de scène leek dit ze beter ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want ze hebben in de VS nog nooit van boom mics gehoord?Het is geen talkshow die ze opnemen.
![]()
En zo is het!quote:Op zondag 23 maart 2008 02:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Je hebt daar toch echt geen oorbelEn dan zeker niet zo een model. En als dat wel zo is dan is het mooi stom
Omdat ze dachten dat haar haar er altijd wel voor zou blijven zitten.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aan de andere kant, check deze cap:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik m'n woorden terugnemen. Maar dan nog, waarom zouden ze dit erin laten zitten en nog zo vol in beeld ook? Dan schieten ze zo'n scene echt wel over of desnoods digitaal wegwerken. Misschien is het de bedoeling dat we het zien?
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, hoe zit het nu precies met de volgende aflevering? Moeten we echt een maand wachten? Ik dacht juist slim geweest te zijn door i.v.m. die staking nu pas te beginnen met het kijken van seizoen 4. Blijkt dus dat ik alsnog de sjaak ben.
Ergens gok ik dat het gehoorbescherming is voor de knallen van de bloedzakjes op de set. Daar zit een vorm van explosieven in.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan hadden ze het echt wel beter verstopt zoals bij Karl.
[ afbeelding ]
Damn, toen ik het de eerste keer zag dacht ik gelijk aan een oorbel of desnoods zo'n fancy ringetjes die je in je haar kunt laten maken. Maar dit lijkt inderdaad héél erg op een microfoon. Maar dat is dan wel héél erg slecht zeg.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aan de andere kant, check deze cap:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik m'n woorden terugnemen. Maar dan nog, waarom zouden ze dit erin laten zitten en nog zo vol in beeld ook? Dan schieten ze zo'n scene echt wel over of desnoods digitaal wegwerken. Misschien is het de bedoeling dat we het zien?
Je moet eens weten hoeveel series gebruik maken van dit soort microfoons. Boom mics nemen ook veel achtergrond geluid op (zijn ook veelal speciaal daarvoor bedoeld) terwijl dit soort microfoons vrijwel alleen de stem opnemen van de acteur. Al zullen ze in deze scène toch alles hebben moeten loopen vanwege de knallen op de set van de ontploffende bloedzakjes en andere geluiden.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want ze hebben in de VS nog nooit van boom mics gehoord?Het is geen talkshow die ze opnemen.
![]()
Volgende week maand een drop van 50% in de ratings denk ik door de wangkus.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Mr. Friendly homo, right.
Die ziet er zo níet homo uit hè. Had het wel meteen door toen die andere vent erbij stond.
Is een kusje op de mond overigens te schokkend voor puriteins Amerika?.
Echt, Amerikaquote:Op zondag 23 maart 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Mr. Friendly homo, right.
Die ziet er zo níet homo uit hè. Had het wel meteen door toen die andere vent erbij stond.
Is een kusje op de mond overigens te schokkend voor puriteins Amerika?.
Klopt, hij zegt volgens mij 'Relax Kate, you're not my type'quote:Op zondag 23 maart 2008 10:14 schreef alexremmers het volgende:
Dat Mr Friendly homo is, was eigenlijk al wel duidelijk. In het begin van seizoen 3 staat hij naar Kate te kijken als ze zich uit moet kleden. Kate zegt dan of hij het goed kan zien.....Mr. Friendly zeft dan dat hij van "iets anders houd" (of zoiets).
Aflevering vond ik overigen de minste van dit seizoen, maar dat komt omdat ik de Micheal/Walt story niet zo interessant vind....
Ehm ja. Bijvoorbeeld bij dat paard die sawyer zag. Zag je gewoon een hand van iemand die dat paard bedwong. En er zullen heus wel wat meer dingen zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Al die mensen hier die denken dat dat ding aan het oor van Alex een microfoontje of oorbel is. Is het ooit bij Lost voorgekomen dat er dat soort enorme fouten worden gemaakt? Een microfoon een seconde recht in beeld? Natuurlijk is dat geen microfoon
Precies.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja dat zijn foutjes die je alleen opvallen als je heel goed oplet en drie keer terug kijkt. Denk je dat degenen die Lost monteren het niet door zouden hebben als dat ding aan haar oor een microfoon was?
Nee zo zijn wij niet getrouwd. Ik lach je bij voorbaat uit en als het achteraf blijkt dat je gelijk had, dan doe ik alsof mijn neus bloed.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oke en als het straks echt een microfoon blijkt te zijn mogen jullie me allemaal uitlachen
Zo gaat het hier meestal jaquote:Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee zo zijn wij niet getrouwd. Ik lach je bij voorbaat uit en als het achteraf blijkt dat je gelijk had, dan doe ik alsof mijn neus bloed.
Ik meen mij te herinneren dat in de finale van seizoen 1 op een gegeven moment bij een raft-scène zelfs een camera-man compleet met camera voorbij komt zwemmen.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja dat zal best, maar een microfoon knoertgroot in beeld laten ze echt niet zitten hoor, ...
Dat is de vriend van Tom in New York.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:59 schreef Julien het volgende:
ja het zou zo maar kunnen...waar is die linker screen van?
Lijkt me iemand anders..quote:Op zondag 23 maart 2008 15:11 schreef Symer het volgende:
Is dit dezelfde persoon trouwens?
[ afbeelding ]
Of zou het weer een goedkope extra zijn?
Ik ben er nog niet over uit. Ze lijken wel op elkaar, zelfde haar, zelfde kaaklijn, zelfde kin, zelfde rimpels rond de mond. De neus lijkt misschien wel iets anders en de een lijkt ook wat dikker dan de ander.quote:
Hij komt uit India.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Even serieus, Sayid ziet er helemaal niet Marokkaans uit.Eerder regio Midden-Oosten leunend tegen India. Absoluut niet Noord-Afrikaans.
Ze verklaren toch ook van alles?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hij komt uit India.
Verder wel goede aflevering. Vraag me alleen wel af wanneer ze nou eindelijk eens dingen gaan verklaren en niet allemaal zij-verhaaltjes erbij maken zodat we de eerdere vragen vergeten.
Ik merk dat je er niet alteveel over nadacht want je Nederlands ziet er niet uit!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:24 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil weten waarom penny een ijsbeer vind ik het woestijn
Ik wil weten wat dat nummerreeks nou eindelijk betekend
Ik wil weten waarom Hurley, Jack uiteindelijk terug naar het eiland wilde
Ik wil weten waarom 3.2 miljoen, 32(5) graden etc
En dit is nu gewoon uit mijn blote hoofd zonder al te veel na te denken.
Dat mensen vallen over een geratel op een forumquote:Op zondag 23 maart 2008 17:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik merk dat je er niet alteveel over nadacht want je Nederlands ziet er niet uit!
Overigens was het Charlotte die de ijsbeer vond in de woestijn, niet Penny.
Dat was toch een plattegrond waar alle stations op stonden en die naar dat vliegtuig wezen waar Eko met Lock nog een hatch ontdekte?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:24 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil weten wat de ijsberen daar deden
Ik wil weten wat penny deed op de noordpool
Ik wil weten wat het zwarte rook was
Ik wil weten waarom the black rock daar was gestrand
Ik wil weten waarom er nog maar 6 overgebleven zijn
Ik wil weten wie Jacob is
Ik wil weten waarom Ben opeens oppermachtig werd beschouwd terwijl hij een jongetje was van 12.
Ik wil weten wat dat 180 minuten gedoe nou eindelijk was
Ik wil weten hoeveel verschillende stations er nog zijn
Ik wil weten wat die muur tekening nu was (in de 180min chamber)
Ik wil weten wie er nu in die grotten liggen en wat voor stenen jack daar heeft gevonden
Misschien beter opletten tijdens de episodesquote:Op zondag 23 maart 2008 17:24 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil weten wat de ijsberen daar deden
Ik wil weten wat penny deed op de noordpool
Ik wil weten wat het zwarte rook was
Ik wil weten waarom the black rock daar was gestrand
Ik wil weten waarom er nog maar 6 overgebleven zijn
Ik wil weten wie Jacob is
Ik wil weten waarom Ben opeens oppermachtig werd beschouwd terwijl hij een jongetje was van 12.
Ik wil weten wat dat 180 minuten gedoe nou eindelijk was
Ik wil weten hoeveel verschillende stations er nog zijn
Ik wil weten wat die muur tekening nu was (in de 180min chamber)
Ik wil weten wie er nu in die grotten liggen en wat voor stenen jack daar heeft gevonden
Ohquote:Op zondag 23 maart 2008 18:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Misschien beter opletten tijdens de episodes.
Penny die ijsberen vindt? 180 minuten room? Jij kijkt volgens mij een andere serie ofzo.quote:
Kleine detailsquote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Penny die ijsberen vindt? 180 minuten room? Jij kijkt volgens mij een andere serie ofzo.
We zaggen mensen van Penny bij de noordpool aan het eind van seizoen 2 geloof ik. Of was het de zuidpool, er werd toch spaans geluld?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Penny die ijsberen vindt? 180 minuten room? Jij kijkt volgens mij een andere serie ofzo.
Die komen nu een voor een boven hoor. Je hebt de hatch zelf natuurlijk, die John had gevonden. Dan heb je nog die plek waar ze onderzoek uitvoerden, het laboratorium waar ze met gas spelen en "the Temple" zal er ook wel één van zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:07 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar was het dan allemaal opgelost/? Of had lock het gewoon weggestopt en laten we het maar vergeten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
er is al lang en breed geconcludeerd/gezegd wie de oceanic six zijn...quote:Op zondag 23 maart 2008 18:39 schreef voidmage het volgende:
waarom denken sommige mensen dat micheal en walt bij de oceanic six horen?
ze zijn gewoon eerder weg van het eiland en pas later is micheal gerecruteerd door ben.
de hele oceanic six is pas veel later..
Penny heeft nooit een ijsbeer gevonden, dat was Charlotte en heeft dus niks met de Brazilianen (die dus Portugees spreken) te maken.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
We zaggen mensen van Penny bij de noordpool aan het eind van seizoen 2 geloof ik. Of was het de zuidpool, er werd toch spaans geluld?
En de 108 minute room is het tijdsverschil tussen het eiland en het schip.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus hoe dit topic snel omslaat zeg. Net was het nog oohboehoe we krijgen te weinig antwoorden. Krijgen we het nog wel te horen?
En nu; ohjeej laten ze maar alles mysterieus houden, want voor je het weet, weet je alles!
Ik wil antwoorden gvd. Ik wil 3 afleveringen per week!! en mij erop pfaffen!
Ow ja.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Penny heeft nooit een ijsbeer gevonden, dat was Charlotte en heeft dus niks met de Brazilianen (die dus Portugees spreken) te maken.
Hoe groot was het tijdsverschil tussen het eiland en het schip dan?quote:De 108-minute (dus niet 180 wat meermaals genoemd werd)room is de kamer in de hatch waar telkens de nummers ingetoetst moesten worden en dus niet het tijdsverschil tussen het eiland en de boot (sowieso een 'room' als tijdsverschil?).
Ok ok ik geef het opquote:Op zondag 23 maart 2008 19:00 schreef pfaf het volgende:
Veel vragen die jij daar stelt - eigenlijk allemaal - hebben gewoon met de mysterieuze kracht van het eiland te maken. Die zouden in één episode beantwoord kunnen worden.
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ok ok ik geef het op
Ik wil antwoorden. Jij wilt nog meer flashbacks zien over de rest van de Oceanics (laten we rosie nog eens doen en haar man enne jack is ook nog wel leuk, de vriendin van Sayid is misschien ook wel wat om wat uit te diepen of hurley in zijn eetfrenzy's of misschien zelfs sawyer nog van die andere vage figuranten) ipv de grote verhaallijnen.
Dat tijdsverschil is 31 minuten.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja.
[..]
Hoe groot was het tijdsverschil tussen het eiland en het schip dan?
Je vergeet de hoeveelheid en soort drugs te vermelden die ze hebben gebruikt tijdens het brainstormenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oké, ik zal een poging wagen om Lost uit te leggen. Dit is wat de goede verklaring is volgens mij:
Op een dag waren er een aantal personen, die na hun opleiding iets schtiterends wilden maken. Zij besloten hierop ideeën te verzamelen waarna zij aan hun levenswerk begonnen. Ze wisten nog niet precies wat het zou worden maar ze hadden een eiland in gedachten. Toen schreven ze steeds meer interessante stukken en hebben ze het uiteindelijke verhaal aan ABC verkocht.
Einde.
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Liquidootje het volgende:
*Blablabla*
Oh en prison break is ook leuk kutje.![]()
3 uur toch? Regina lanceert dat ding, telt af en na een paar seconden moet dat ding op het eiland zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat tijdsverschil is 31 minuten.
Dus in een boot kost het je weken.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef Symer het volgende:
[..]
3 uur toch? Regina lanceert dat ding, telt af en na een paar seconden moet dat ding op het eiland zijn.
Als die raket eindelijk arriveert is het drie uur later. Tijdens die 3 uur durende reis is de tijd, relatief tot de raket, dusdanig vertraagt dat die klok 31 minuten voor loopt.
Hoe langzamer het object, hoe meer de tijd vertraagt (zie bijvoorbeeld raket vs de helikopter die een halve dag overslaat ipv 31 minuten).
Ik ben het met jou eens, zij wordt met het seizoen leukerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Sun is met langer haar echt wel knapper dan in het beginIn het begin vond ik haar maar niets maar elk seizoen gaat ze er leuker uit zien.
Preciesquote:Op zondag 23 maart 2008 11:42 schreef Fyodor het volgende:
Klopt, hij zegt volgens mij 'Relax Kate, you're not my type'![]()
Weet je dat zeker? Het zou logischer zijn als de tijd van de raket 31 minuten achter loopt aangezien de tijd langzamer gaat "bij" de raket (lostpedia heeft het ook over difference..)quote:Als die raket eindelijk arriveert is het drie uur later. Tijdens die 3 uur durende reis is de tijd, relatief tot de raket, dusdanig vertraagt dat die klok 31 minuten voor loopt.
dan had ik toch redelijk goed gegoktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar wat is er dan met Michael gebeurd onderweg? Waar is Walt? Hoe staat hij in contact met Ben en waarom? Misschien is Michael eerst thuisgekomen en toen pas door al dan niet direct door Ben is gerecruteerd. Mogelijk uit schuldgevoel voor het vermoorden van Libby en Ana-Lucia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |