er is al lang en breed geconcludeerd/gezegd wie de oceanic six zijn...quote:Op zondag 23 maart 2008 18:39 schreef voidmage het volgende:
waarom denken sommige mensen dat micheal en walt bij de oceanic six horen?
ze zijn gewoon eerder weg van het eiland en pas later is micheal gerecruteerd door ben.
de hele oceanic six is pas veel later..
Penny heeft nooit een ijsbeer gevonden, dat was Charlotte en heeft dus niks met de Brazilianen (die dus Portugees spreken) te maken.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
We zaggen mensen van Penny bij de noordpool aan het eind van seizoen 2 geloof ik. Of was het de zuidpool, er werd toch spaans geluld?
En de 108 minute room is het tijdsverschil tussen het eiland en het schip.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus hoe dit topic snel omslaat zeg. Net was het nog oohboehoe we krijgen te weinig antwoorden. Krijgen we het nog wel te horen?
En nu; ohjeej laten ze maar alles mysterieus houden, want voor je het weet, weet je alles!
Ik wil antwoorden gvd. Ik wil 3 afleveringen per week!! en mij erop pfaffen!
Ow ja.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Penny heeft nooit een ijsbeer gevonden, dat was Charlotte en heeft dus niks met de Brazilianen (die dus Portugees spreken) te maken.
Hoe groot was het tijdsverschil tussen het eiland en het schip dan?quote:De 108-minute (dus niet 180 wat meermaals genoemd werd)room is de kamer in de hatch waar telkens de nummers ingetoetst moesten worden en dus niet het tijdsverschil tussen het eiland en de boot (sowieso een 'room' als tijdsverschil?).
Ok ok ik geef het opquote:Op zondag 23 maart 2008 19:00 schreef pfaf het volgende:
Veel vragen die jij daar stelt - eigenlijk allemaal - hebben gewoon met de mysterieuze kracht van het eiland te maken. Die zouden in één episode beantwoord kunnen worden.
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ok ok ik geef het op
Ik wil antwoorden. Jij wilt nog meer flashbacks zien over de rest van de Oceanics (laten we rosie nog eens doen en haar man enne jack is ook nog wel leuk, de vriendin van Sayid is misschien ook wel wat om wat uit te diepen of hurley in zijn eetfrenzy's of misschien zelfs sawyer nog van die andere vage figuranten) ipv de grote verhaallijnen.
Dat tijdsverschil is 31 minuten.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja.
[..]
Hoe groot was het tijdsverschil tussen het eiland en het schip dan?
Je vergeet de hoeveelheid en soort drugs te vermelden die ze hebben gebruikt tijdens het brainstormenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oké, ik zal een poging wagen om Lost uit te leggen. Dit is wat de goede verklaring is volgens mij:
Op een dag waren er een aantal personen, die na hun opleiding iets schtiterends wilden maken. Zij besloten hierop ideeën te verzamelen waarna zij aan hun levenswerk begonnen. Ze wisten nog niet precies wat het zou worden maar ze hadden een eiland in gedachten. Toen schreven ze steeds meer interessante stukken en hebben ze het uiteindelijke verhaal aan ABC verkocht.
Einde.
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Liquidootje het volgende:
*Blablabla*
Oh en prison break is ook leuk kutje.![]()
3 uur toch? Regina lanceert dat ding, telt af en na een paar seconden moet dat ding op het eiland zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat tijdsverschil is 31 minuten.
Dus in een boot kost het je weken.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef Symer het volgende:
[..]
3 uur toch? Regina lanceert dat ding, telt af en na een paar seconden moet dat ding op het eiland zijn.
Als die raket eindelijk arriveert is het drie uur later. Tijdens die 3 uur durende reis is de tijd, relatief tot de raket, dusdanig vertraagt dat die klok 31 minuten voor loopt.
Hoe langzamer het object, hoe meer de tijd vertraagt (zie bijvoorbeeld raket vs de helikopter die een halve dag overslaat ipv 31 minuten).
Ik ben het met jou eens, zij wordt met het seizoen leukerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Sun is met langer haar echt wel knapper dan in het beginIn het begin vond ik haar maar niets maar elk seizoen gaat ze er leuker uit zien.
Preciesquote:Op zondag 23 maart 2008 11:42 schreef Fyodor het volgende:
Klopt, hij zegt volgens mij 'Relax Kate, you're not my type'![]()
Weet je dat zeker? Het zou logischer zijn als de tijd van de raket 31 minuten achter loopt aangezien de tijd langzamer gaat "bij" de raket (lostpedia heeft het ook over difference..)quote:Als die raket eindelijk arriveert is het drie uur later. Tijdens die 3 uur durende reis is de tijd, relatief tot de raket, dusdanig vertraagt dat die klok 31 minuten voor loopt.
dan had ik toch redelijk goed gegoktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:25 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar wat is er dan met Michael gebeurd onderweg? Waar is Walt? Hoe staat hij in contact met Ben en waarom? Misschien is Michael eerst thuisgekomen en toen pas door al dan niet direct door Ben is gerecruteerd. Mogelijk uit schuldgevoel voor het vermoorden van Libby en Ana-Lucia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |