abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57563278
enigste wat ik wil weten is of dat we standbeeld nog te zien krijgen met de voet van 4 tenen
  zondag 23 maart 2008 @ 18:39:42 #277
142044 voidmage
ad maiora natus sumus
pi_57563336
waarom denken sommige mensen dat micheal en walt bij de oceanic six horen?

ze zijn gewoon eerder weg van het eiland en pas later is micheal gerecruteerd door ben.

de hele oceanic six is pas veel later..
Carpe Diem!
pi_57563356
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:39 schreef voidmage het volgende:
waarom denken sommige mensen dat micheal en walt bij de oceanic six horen?

ze zijn gewoon eerder weg van het eiland en pas later is micheal gerecruteerd door ben.

de hele oceanic six is pas veel later..
er is al lang en breed geconcludeerd/gezegd wie de oceanic six zijn...
  zondag 23 maart 2008 @ 18:42:02 #279
130755 Kinga
versier hier
pi_57563372
Zou die tempel waar de other naartoe zijn niet dat fourtoed statue kunnen zijn?
  zondag 23 maart 2008 @ 18:42:51 #280
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_57563393
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:34 schreef remlof het volgende:

[..]

We zaggen mensen van Penny bij de noordpool aan het eind van seizoen 2 geloof ik. Of was het de zuidpool, er werd toch spaans geluld?

En de 108 minute room is het tijdsverschil tussen het eiland en het schip.
Penny heeft nooit een ijsbeer gevonden, dat was Charlotte en heeft dus niks met de Brazilianen (die dus Portugees spreken) te maken.

De 108-minute (dus niet 180 wat meermaals genoemd werd)room is de kamer in de hatch waar telkens de nummers ingetoetst moesten worden en dus niet het tijdsverschil tussen het eiland en de boot (sowieso een 'room' als tijdsverschil?).

Ik wilde dus alleen aan Liquidotje duidelijk maken dat er gewoon fouten in zijn vragen stonden.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 23 maart 2008 @ 18:42:58 #281
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57563396
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef Liquidootje het volgende:
Serieus hoe dit topic snel omslaat zeg. Net was het nog oohboehoe we krijgen te weinig antwoorden. Krijgen we het nog wel te horen?

En nu; ohjeej laten ze maar alles mysterieus houden, want voor je het weet, weet je alles!

Ik wil antwoorden gvd. Ik wil 3 afleveringen per week! ! en mij erop pfaffen!

Ja sure, was maar een bepaald aantal mensen die zaten te zeuren om antwoordne etc etc. En idd, als je meteen zelfde aflevering antwoorden voorgeschoteld wilt hebben moet je maar naar Prison Break gaan kijken.
pi_57563600
We zijn al bij seizoen zoveel hoor. Soms is het wel leuk om wat meer te geven, dan vragen te stapelen. Eerste en tweede aflevering van dit seizoen vond ik maar zozo.
Openstaande vragen - die misschien niet helemaal kloppen vanuit mijn geheugen - horen wij al een tijd niets meer over.

Ach wie weet, misschien valt alles in S07e22 wel op zijn plaats, maar om nu te gaan roepen dat het nog allemaal net zo sterk was als vroeger. nee.

Het begint wel weer te komen, maar juist omdat we tegenwoordig wat meer te weten komen én dat ze weer dingen vanuit het verleden terughalen, maar ik zou het jammer vinden als de dingen die in de eerste seizoenen zo benadrukt werden helemaal niet meer een rol zou spelen.

Hoe was dat vliegtuig daar uberhaupt terecht gekomen. Waarom overleefden de meeste de crash. Al die jungle geesten die bijvoorbeeld jack, ecko, kate, hurley en sawyer zagen. De kinderen die gekidnapt werden. Walt die bovennatuurlijke gaves zou hebben. Waarom verkleden "the others" zich als woestelingen (zoals mister friendly's outfit die kate in een locker vond), wat was dat voor een toneelstukje dan.

Maar hoe je er ook tegenaan kijkt, lost riep in seizoen 1 10 vragen op en beantwoorde 1. In seizoen 2 waren dat er 20 en 1 beantwoorden. Seizoen 3 nog erger en helemaal met die afsluiter flash-forwards. Seizoen 4, daar begint wat balans in te komen. Elke aflevering (met uitzondering van 1 en 2) komen we leuke dingen te weten en tegelijkertijd ook weer nieuwe vragen.

Nogmaals. Ik verwacht ook niet een gecommentaarde jeopardy aflevering met alle openstaande afleveringen. Maar het zou jammer zijn, dat er belangrijke dingen nooit meer beantwoord zullen zijn. Ik haat daarom ook series met open eindes.

Oh en prison break is ook leuk kutje.

[ Bericht 5% gewijzigd door Liquidootje op 23-03-2008 18:58:36 ]
A little bit hateful
  zondag 23 maart 2008 @ 19:00:07 #283
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57563752
Veel vragen die jij daar stelt - eigenlijk allemaal - hebben gewoon met de mysterieuze kracht van het eiland te maken. Die zouden in één episode beantwoord kunnen worden.
  zondag 23 maart 2008 @ 19:00:24 #284
104871 remlof
Europees federalist
pi_57563760
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Penny heeft nooit een ijsbeer gevonden, dat was Charlotte en heeft dus niks met de Brazilianen (die dus Portugees spreken) te maken.
Ow ja.
quote:
De 108-minute (dus niet 180 wat meermaals genoemd werd)room is de kamer in de hatch waar telkens de nummers ingetoetst moesten worden en dus niet het tijdsverschil tussen het eiland en de boot (sowieso een 'room' als tijdsverschil?).
Hoe groot was het tijdsverschil tussen het eiland en het schip dan?
pi_57563881
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:00 schreef pfaf het volgende:
Veel vragen die jij daar stelt - eigenlijk allemaal - hebben gewoon met de mysterieuze kracht van het eiland te maken. Die zouden in één episode beantwoord kunnen worden.
Ok ok ik geef het op

Ik wil antwoorden. Jij wilt nog meer flashbacks zien over de rest van de Oceanics (laten we rosie nog eens doen en haar man enne jack is ook nog wel leuk, de vriendin van Sayid is misschien ook wel wat om wat uit te diepen of hurley in zijn eetfrenzy's of misschien zelfs sawyer nog van die andere vage figuranten) ipv de grote verhaallijnen.
A little bit hateful
  zondag 23 maart 2008 @ 19:07:01 #286
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57563907
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:05 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ok ok ik geef het op

Ik wil antwoorden. Jij wilt nog meer flashbacks zien over de rest van de Oceanics (laten we rosie nog eens doen en haar man enne jack is ook nog wel leuk, de vriendin van Sayid is misschien ook wel wat om wat uit te diepen of hurley in zijn eetfrenzy's of misschien zelfs sawyer nog van die andere vage figuranten) ipv de grote verhaallijnen.
  zondag 23 maart 2008 @ 19:13:27 #287
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57564036
Nou, er zijn genoeg vragen uit seizoen 1 zelfs waar je niets over hoort, ik wil ook best wat meer antwoorden. Jaja mysterie = Lost maar je kunt het ook overdrijven.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 23 maart 2008 @ 19:14:01 #288
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_57564046
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:00 schreef remlof het volgende:

[..]

Ow ja.
[..]

Hoe groot was het tijdsverschil tussen het eiland en het schip dan?
Dat tijdsverschil is 31 minuten.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_57564198
Oké, ik zal een poging wagen om Lost uit te leggen. Dit is wat de goede verklaring is volgens mij:

Op een dag waren er een aantal personen, die na hun opleiding iets schtiterends wilden maken. Zij besloten hierop ideeën te verzamelen waarna zij aan hun levenswerk begonnen. Ze wisten nog niet precies wat het zou worden maar ze hadden een eiland in gedachten. Toen schreven ze steeds meer interessante stukken en hebben ze het uiteindelijke verhaal aan ABC verkocht.

Einde.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57564354
Vergeet ook niet dat we pas in het vierde seizoen van Lost zitten, van de zes seizoenen. Er zijn vanaf het begin af aan een paar hoofdmysteries uitgezet in de verhaallijn, en het is logisch dat iedereen daar antwoord op wil, maar juist die belangrijke vraagstukken zullen echt niet nu al, terwijl we 'maar' op 2/3e van de complete verhaallijn zitten, beantwoord worden.
  zondag 23 maart 2008 @ 19:29:41 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_57564400
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oké, ik zal een poging wagen om Lost uit te leggen. Dit is wat de goede verklaring is volgens mij:

Op een dag waren er een aantal personen, die na hun opleiding iets schtiterends wilden maken. Zij besloten hierop ideeën te verzamelen waarna zij aan hun levenswerk begonnen. Ze wisten nog niet precies wat het zou worden maar ze hadden een eiland in gedachten. Toen schreven ze steeds meer interessante stukken en hebben ze het uiteindelijke verhaal aan ABC verkocht.

Einde.
Je vergeet de hoeveelheid en soort drugs te vermelden die ze hebben gebruikt tijdens het brainstormen
  zondag 23 maart 2008 @ 19:32:01 #292
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57564466
quote:
Op zondag 23 maart 2008 18:53 schreef Liquidootje het volgende:
*Blablabla*
Oh en prison break is ook leuk kutje.
Nee.

Was leuk, seizoen 1 dus
pi_57569343
quote:
Op zondag 23 maart 2008 19:14 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat tijdsverschil is 31 minuten.
3 uur toch? Regina lanceert dat ding, telt af en na een paar seconden moet dat ding op het eiland zijn.

Als die raket eindelijk arriveert is het drie uur later. Tijdens die 3 uur durende reis is de tijd, relatief tot de raket, dusdanig vertraagt dat die klok 31 minuten voor loopt.

Hoe langzamer het object, hoe meer de tijd vertraagt (zie bijvoorbeeld raket vs de helikopter die een halve dag overslaat ipv 31 minuten).
pi_57570147
quote:
Op zondag 23 maart 2008 23:17 schreef Symer het volgende:

[..]

3 uur toch? Regina lanceert dat ding, telt af en na een paar seconden moet dat ding op het eiland zijn.

Als die raket eindelijk arriveert is het drie uur later. Tijdens die 3 uur durende reis is de tijd, relatief tot de raket, dusdanig vertraagt dat die klok 31 minuten voor loopt.

Hoe langzamer het object, hoe meer de tijd vertraagt (zie bijvoorbeeld raket vs de helikopter die een halve dag overslaat ipv 31 minuten).
Dus in een boot kost het je weken.
  zondag 23 maart 2008 @ 23:54:21 #295
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57570382
Toffe ep

Michael En vaag dat hij niet dood kan... een side effect van het passeren van de barrière?

Nu maar hopen dat Rousseau niet dood is... Ze moet nog een flashback episode krijgen! Ik had het idee dat ze wist dat Carl dood zou gaan... ze zat van die mysterieuze blikken uit te wisselen met Ben Echt, het was allemaal een act; ze leeft nog!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57570483
Waarom zijn jullie zo pro Rousseau, ik vind haar er echt heel eng uitzien en ze heeft ook een eng accent.
pi_57570492
Daar zeg je wat makker! Danielle Rousseau.. ze zegt wel dat ze op een research iets op het eiland is gestrand. Stel je voor dat ze van de Black Rock zelf komt uit 1845
A little bit hateful
  maandag 24 maart 2008 @ 00:03:42 #298
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_57570593
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Sun is met langer haar echt wel knapper dan in het begin In het begin vond ik haar maar niets maar elk seizoen gaat ze er leuker uit zien.
Ik ben het met jou eens, zij wordt met het seizoen leuker
Alex herkende ik trouwens eerst bijna niet in deze aflevering, ze leek veel ouder dan in seizoen 3 Ze wordt ook steeds knapper Dat had ik niet van haar gedacht toen ik haar al die jaren terug in Malcolm in the Middle als nerderig meisje zag
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:42 schreef Fyodor het volgende:
Klopt, hij zegt volgens mij 'Relax Kate, you're not my type'
Precies Ik weet nog dat er toen gespeculeerd werd of hij misschien niet homoseksueel was, dus grappig om nu te zien dat dat terugkomt! Zouden de makers dat juist door de speculatie op het Internet hebben gedaan?

Overigens ben ik er nog niet zo van overtuigd dat Michael door het eiland niet dood kon... het kan ook goed zijn dat die pistool van Mr. Friendly gewoon zo was bewerkt zodat er geen kogels afgevuurd konden worden Maar goed, we zullen er vast / hopelijk ooit wel achter komen!
pi_57570938
quote:
Weet je dat zeker? Het zou logischer zijn als de tijd van de raket 31 minuten achter loopt aangezien de tijd langzamer gaat "bij" de raket (lostpedia heeft het ook over difference..)

Dat het verschil tussen daniels horloge op het eiland en de tijd van de raket slecht 31 minuten is zou ook verklaard kunnen worden door het feit dat daniels horloge ook door de barriere geweest is...
pi_57571585
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 13:25 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar wat is er dan met Michael gebeurd onderweg? Waar is Walt? Hoe staat hij in contact met Ben en waarom? Misschien is Michael eerst thuisgekomen en toen pas door al dan niet direct door Ben is gerecruteerd. Mogelijk uit schuldgevoel voor het vermoorden van Libby en Ana-Lucia.
dan had ik toch redelijk goed gegokt

Leuke aflevering verder, en de promo voor de volgende is helemaal geweldig; het gaat losbarsten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')