Lijkt me iemand anders..quote:Op zondag 23 maart 2008 15:11 schreef Symer het volgende:
Is dit dezelfde persoon trouwens?
[ afbeelding ]
Of zou het weer een goedkope extra zijn?
Ik ben er nog niet over uit. Ze lijken wel op elkaar, zelfde haar, zelfde kaaklijn, zelfde kin, zelfde rimpels rond de mond. De neus lijkt misschien wel iets anders en de een lijkt ook wat dikker dan de ander.quote:
Hij komt uit India.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Even serieus, Sayid ziet er helemaal niet Marokkaans uit.Eerder regio Midden-Oosten leunend tegen India. Absoluut niet Noord-Afrikaans.
Ze verklaren toch ook van alles?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hij komt uit India.
Verder wel goede aflevering. Vraag me alleen wel af wanneer ze nou eindelijk eens dingen gaan verklaren en niet allemaal zij-verhaaltjes erbij maken zodat we de eerdere vragen vergeten.
Ik merk dat je er niet alteveel over nadacht want je Nederlands ziet er niet uit!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:24 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil weten waarom penny een ijsbeer vind ik het woestijn
Ik wil weten wat dat nummerreeks nou eindelijk betekend
Ik wil weten waarom Hurley, Jack uiteindelijk terug naar het eiland wilde
Ik wil weten waarom 3.2 miljoen, 32(5) graden etc
En dit is nu gewoon uit mijn blote hoofd zonder al te veel na te denken.
Dat mensen vallen over een geratel op een forumquote:Op zondag 23 maart 2008 17:34 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ik merk dat je er niet alteveel over nadacht want je Nederlands ziet er niet uit!
Overigens was het Charlotte die de ijsbeer vond in de woestijn, niet Penny.
Dat was toch een plattegrond waar alle stations op stonden en die naar dat vliegtuig wezen waar Eko met Lock nog een hatch ontdekte?quote:Op zondag 23 maart 2008 17:24 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil weten wat de ijsberen daar deden
Ik wil weten wat penny deed op de noordpool
Ik wil weten wat het zwarte rook was
Ik wil weten waarom the black rock daar was gestrand
Ik wil weten waarom er nog maar 6 overgebleven zijn
Ik wil weten wie Jacob is
Ik wil weten waarom Ben opeens oppermachtig werd beschouwd terwijl hij een jongetje was van 12.
Ik wil weten wat dat 180 minuten gedoe nou eindelijk was
Ik wil weten hoeveel verschillende stations er nog zijn
Ik wil weten wat die muur tekening nu was (in de 180min chamber)
Ik wil weten wie er nu in die grotten liggen en wat voor stenen jack daar heeft gevonden
Misschien beter opletten tijdens de episodesquote:Op zondag 23 maart 2008 17:24 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil weten wat de ijsberen daar deden
Ik wil weten wat penny deed op de noordpool
Ik wil weten wat het zwarte rook was
Ik wil weten waarom the black rock daar was gestrand
Ik wil weten waarom er nog maar 6 overgebleven zijn
Ik wil weten wie Jacob is
Ik wil weten waarom Ben opeens oppermachtig werd beschouwd terwijl hij een jongetje was van 12.
Ik wil weten wat dat 180 minuten gedoe nou eindelijk was
Ik wil weten hoeveel verschillende stations er nog zijn
Ik wil weten wat die muur tekening nu was (in de 180min chamber)
Ik wil weten wie er nu in die grotten liggen en wat voor stenen jack daar heeft gevonden
Ohquote:Op zondag 23 maart 2008 18:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Misschien beter opletten tijdens de episodes.
Penny die ijsberen vindt? 180 minuten room? Jij kijkt volgens mij een andere serie ofzo.quote:
Kleine detailsquote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Penny die ijsberen vindt? 180 minuten room? Jij kijkt volgens mij een andere serie ofzo.
We zaggen mensen van Penny bij de noordpool aan het eind van seizoen 2 geloof ik. Of was het de zuidpool, er werd toch spaans geluld?quote:Op zondag 23 maart 2008 18:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Penny die ijsberen vindt? 180 minuten room? Jij kijkt volgens mij een andere serie ofzo.
Die komen nu een voor een boven hoor. Je hebt de hatch zelf natuurlijk, die John had gevonden. Dan heb je nog die plek waar ze onderzoek uitvoerden, het laboratorium waar ze met gas spelen en "the Temple" zal er ook wel één van zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:07 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar was het dan allemaal opgelost/? Of had lock het gewoon weggestopt en laten we het maar vergeten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |