abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57553101
quote:
Op zondag 23 maart 2008 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan hadden ze het echt wel beter verstopt zoals bij Karl.

[ afbeelding ]
Ergens gok ik dat het gehoorbescherming is voor de knallen van de bloedzakjes op de set. Daar zit een vorm van explosieven in.
quote:
Op zondag 23 maart 2008 03:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aan de andere kant, check deze cap:

[ afbeelding ]
Misschien moet ik m'n woorden terugnemen. Maar dan nog, waarom zouden ze dit erin laten zitten en nog zo vol in beeld ook? Dan schieten ze zo'n scene echt wel over of desnoods digitaal wegwerken. Misschien is het de bedoeling dat we het zien?
Damn, toen ik het de eerste keer zag dacht ik gelijk aan een oorbel of desnoods zo'n fancy ringetjes die je in je haar kunt laten maken. Maar dit lijkt inderdaad héél erg op een microfoon. Maar dat is dan wel héél erg slecht zeg.
quote:
Op zondag 23 maart 2008 02:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Want ze hebben in de VS nog nooit van boom mics gehoord? Het is geen talkshow die ze opnemen.
Je moet eens weten hoeveel series gebruik maken van dit soort microfoons. Boom mics nemen ook veel achtergrond geluid op (zijn ook veelal speciaal daarvoor bedoeld) terwijl dit soort microfoons vrijwel alleen de stem opnemen van de acteur. Al zullen ze in deze scène toch alles hebben moeten loopen vanwege de knallen op de set van de ontploffende bloedzakjes en andere geluiden.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57553370
Dat Mr Friendly homo is, was eigenlijk al wel duidelijk. In het begin van seizoen 3 staat hij naar Kate te kijken als ze zich uit moet kleden. Kate zegt dan of hij het goed kan zien.....Mr. Friendly zeft dan dat hij van "iets anders houd" (of zoiets).

Aflevering vond ik overigen de minste van dit seizoen, maar dat komt omdat ik de Micheal/Walt story niet zo interessant vind....
  zondag 23 maart 2008 @ 10:30:48 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57553506
Mr. Friendly homo, right.
Die ziet er zo níet homo uit hè. Had het wel meteen door toen die andere vent erbij stond.
Is een kusje op de mond overigens te schokkend voor puriteins Amerika? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57553702
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Die ziet er zo níet homo uit hè. Had het wel meteen door toen die andere vent erbij stond.
Volgende week maand een drop van 50% in de ratings denk ik door de wangkus.
Als het een mondkus was, dan een drop van 90%. De andere 10% woont in san fransisco.
A little bit hateful
  zondag 23 maart 2008 @ 11:28:44 #230
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_57554116
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Echt, Amerika
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_57554285
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:14 schreef alexremmers het volgende:
Dat Mr Friendly homo is, was eigenlijk al wel duidelijk. In het begin van seizoen 3 staat hij naar Kate te kijken als ze zich uit moet kleden. Kate zegt dan of hij het goed kan zien.....Mr. Friendly zeft dan dat hij van "iets anders houd" (of zoiets).

Aflevering vond ik overigen de minste van dit seizoen, maar dat komt omdat ik de Micheal/Walt story niet zo interessant vind....
Klopt, hij zegt volgens mij 'Relax Kate, you're not my type'
Toen keek ik al gelijk zo:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_57554318
Hmm heeft iemand nog die scene? En het liefst inzoomend op de reflectie in mister friendly's oog. Ik wil Kate wel naakt zien. Of is dat weer te veel gevraagd?
A little bit hateful
pi_57554403
Al die mensen hier die denken dat dat ding aan het oor van Alex een microfoontje of oorbel is. Is het ooit bij Lost voorgekomen dat er dat soort enorme fouten worden gemaakt? Een microfoon een seconde recht in beeld? Natuurlijk is dat geen microfoon
pi_57554475
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Al die mensen hier die denken dat dat ding aan het oor van Alex een microfoontje of oorbel is. Is het ooit bij Lost voorgekomen dat er dat soort enorme fouten worden gemaakt? Een microfoon een seconde recht in beeld? Natuurlijk is dat geen microfoon
Ehm ja. Bijvoorbeeld bij dat paard die sawyer zag. Zag je gewoon een hand van iemand die dat paard bedwong. En er zullen heus wel wat meer dingen zijn.

Vooral als je gaat letten op cutscenes waar de camera een andere positie in neemt. Fles water vol, fleswater leeg. Knoopjes los, knoopjes dicht. Schoenen aan, geen schoenen aan. Riem zwart. Riem bruin. Haren nat. Haren droo etc. etc.
A little bit hateful
pi_57554757
Ja dat zijn foutjes die je alleen opvallen als je heel goed oplet en drie keer terug kijkt. Denk je dat degenen die Lost monteren het niet door zouden hebben als dat ding aan haar oor een microfoon was?
  zondag 23 maart 2008 @ 12:18:48 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57554879
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja dat zijn foutjes die je alleen opvallen als je heel goed oplet en drie keer terug kijkt. Denk je dat degenen die Lost monteren het niet door zouden hebben als dat ding aan haar oor een microfoon was?
Precies.
Het viel mij meteen op en ik ben niet zo scherp, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_57554909
Hoe lang was dat ding in beeld dan?
A little bit hateful
  zondag 23 maart 2008 @ 12:28:08 #238
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57555036
Als ze alle foutjes er uit halen dan was de bilnaad van Noami er ook wel uitgeknipt. Ik verwacht dat deze afleveringen redelijke haastklusjes waren dankzij de stakingen etc.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57555123
Ja dat zal best, maar een microfoon knoertgroot in beeld laten ze echt niet zitten hoor, waarom blijft iedereen dat nou denken? Wat voor microfoontje hangt nou aan de bovenkant van je oor? Ik praat niet uit mijn oren en al helemaal niet in een microfoon in de vorm van een oorplugachtigding

Oke en als het straks echt een microfoon blijkt te zijn mogen jullie me allemaal uitlachen
  zondag 23 maart 2008 @ 12:33:23 #240
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57555129
Het lijkt mij ook een onbelangrijk foutje. Een microfoontje of gehoorbescherming ofzo. Net zoals die hand met dat paard toen.
pi_57555209
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Rens_Wilders het volgende:

Oke en als het straks echt een microfoon blijkt te zijn mogen jullie me allemaal uitlachen
Nee zo zijn wij niet getrouwd. Ik lach je bij voorbaat uit en als het achteraf blijkt dat je gelijk had, dan doe ik alsof mijn neus bloed.
A little bit hateful
pi_57555293
Heb nog een keertje gekeken en het zit echt in meerdere shots (of hoe dat mag heten), zoals hier:

pi_57555318
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee zo zijn wij niet getrouwd. Ik lach je bij voorbaat uit en als het achteraf blijkt dat je gelijk had, dan doe ik alsof mijn neus bloed.
Zo gaat het hier meestal ja
pi_57557210
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja dat zal best, maar een microfoon knoertgroot in beeld laten ze echt niet zitten hoor, ...
Ik meen mij te herinneren dat in de finale van seizoen 1 op een gegeven moment bij een raft-scène zelfs een camera-man compleet met camera voorbij komt zwemmen.
-edit: plaatje gevonden:

En hier, in Londen, had dit in de achtergrond duidelijk leesbaar moeten zijn:

In de montagekamer was het ze niet opgevallen dat dat voor een normale kijker met geen mogelijkheid te lezen valt.

Ik denk overigens dat het gewoon zo'n sieraad voor in je haar is en dat Karl die dingen in heeft omdat hij nog piepende oren heeft van die hersenspoelkamer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Symer op 23-03-2008 15:09:03 ]
pi_57557252
Wat staat daar dan?
A little bit hateful
pi_57557416
Widmore Construction, zie je dat dan niet

edit: http://www.lostpedia.com/wiki/Widmore
pi_57557531
Nee ik ben een analfabeet!
A little bit hateful
pi_57558011
Is dit dezelfde persoon trouwens?

Of zou het weer een goedkope extra zijn?
pi_57559316
ja het zou zo maar kunnen...waar is die linker screen van?
pi_57559363
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:59 schreef Julien het volgende:
ja het zou zo maar kunnen...waar is die linker screen van?
Dat is de vriend van Tom in New York.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')