Ergens gok ik dat het gehoorbescherming is voor de knallen van de bloedzakjes op de set. Daar zit een vorm van explosieven in.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan hadden ze het echt wel beter verstopt zoals bij Karl.
[ afbeelding ]
Damn, toen ik het de eerste keer zag dacht ik gelijk aan een oorbel of desnoods zo'n fancy ringetjes die je in je haar kunt laten maken. Maar dit lijkt inderdaad héél erg op een microfoon. Maar dat is dan wel héél erg slecht zeg.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aan de andere kant, check deze cap:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik m'n woorden terugnemen. Maar dan nog, waarom zouden ze dit erin laten zitten en nog zo vol in beeld ook? Dan schieten ze zo'n scene echt wel over of desnoods digitaal wegwerken. Misschien is het de bedoeling dat we het zien?
Je moet eens weten hoeveel series gebruik maken van dit soort microfoons. Boom mics nemen ook veel achtergrond geluid op (zijn ook veelal speciaal daarvoor bedoeld) terwijl dit soort microfoons vrijwel alleen de stem opnemen van de acteur. Al zullen ze in deze scène toch alles hebben moeten loopen vanwege de knallen op de set van de ontploffende bloedzakjes en andere geluiden.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Want ze hebben in de VS nog nooit van boom mics gehoord?Het is geen talkshow die ze opnemen.
![]()
Volgende week maand een drop van 50% in de ratings denk ik door de wangkus.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Mr. Friendly homo, right.
Die ziet er zo níet homo uit hè. Had het wel meteen door toen die andere vent erbij stond.
Is een kusje op de mond overigens te schokkend voor puriteins Amerika?.
Echt, Amerikaquote:Op zondag 23 maart 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Mr. Friendly homo, right.
Die ziet er zo níet homo uit hè. Had het wel meteen door toen die andere vent erbij stond.
Is een kusje op de mond overigens te schokkend voor puriteins Amerika?.
Klopt, hij zegt volgens mij 'Relax Kate, you're not my type'quote:Op zondag 23 maart 2008 10:14 schreef alexremmers het volgende:
Dat Mr Friendly homo is, was eigenlijk al wel duidelijk. In het begin van seizoen 3 staat hij naar Kate te kijken als ze zich uit moet kleden. Kate zegt dan of hij het goed kan zien.....Mr. Friendly zeft dan dat hij van "iets anders houd" (of zoiets).
Aflevering vond ik overigen de minste van dit seizoen, maar dat komt omdat ik de Micheal/Walt story niet zo interessant vind....
Ehm ja. Bijvoorbeeld bij dat paard die sawyer zag. Zag je gewoon een hand van iemand die dat paard bedwong. En er zullen heus wel wat meer dingen zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Al die mensen hier die denken dat dat ding aan het oor van Alex een microfoontje of oorbel is. Is het ooit bij Lost voorgekomen dat er dat soort enorme fouten worden gemaakt? Een microfoon een seconde recht in beeld? Natuurlijk is dat geen microfoon
Precies.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja dat zijn foutjes die je alleen opvallen als je heel goed oplet en drie keer terug kijkt. Denk je dat degenen die Lost monteren het niet door zouden hebben als dat ding aan haar oor een microfoon was?
Nee zo zijn wij niet getrouwd. Ik lach je bij voorbaat uit en als het achteraf blijkt dat je gelijk had, dan doe ik alsof mijn neus bloed.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oke en als het straks echt een microfoon blijkt te zijn mogen jullie me allemaal uitlachen
Zo gaat het hier meestal jaquote:Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee zo zijn wij niet getrouwd. Ik lach je bij voorbaat uit en als het achteraf blijkt dat je gelijk had, dan doe ik alsof mijn neus bloed.
Ik meen mij te herinneren dat in de finale van seizoen 1 op een gegeven moment bij een raft-scène zelfs een camera-man compleet met camera voorbij komt zwemmen.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja dat zal best, maar een microfoon knoertgroot in beeld laten ze echt niet zitten hoor, ...
Dat is de vriend van Tom in New York.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:59 schreef Julien het volgende:
ja het zou zo maar kunnen...waar is die linker screen van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |