Da's inderdaad moeilijk ja...! Dat merk je alwel toch?quote:Dat is best moeilijk voor een man
En toen dacht je.. gezellige boel, blijf hier steken?
Behalve dat je niet de snelste bent, merk ik er weinig vanquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:31 schreef Adolecens het volgende:
Even zien, er vroeg me iemand wat als afsluitertje van het vorige topic...
[..]
Da's inderdaad moeilijk ja...! Dat merk je alwel toch?![]()
En ik hou wel van de openheid, vrijheid en blijheid. Niet zo bekrompen allemaal en lekker je gang gaan, geniet zolang het kan!
Juist dat ja, heb hier tig venstertjes open staan! Straks zeg ik het verkeerde bij de verkeerdequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Behalve dat je niet de snelste bent, merk ik er weinig van
Heeft dat extreme gevolgen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Juist dat ja, heb hier tig venstertjes open staan! Straks zeg ik het verkeerde bij de verkeerde![]()
Haha
whahahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Tally het volgende:
Als je in eens tegen je moeder gaat vertellen hoe geil je wel niet bent en je dr wil neuken dan weet je dat je in het verkeerde schermpje zit
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Tally het volgende:
Als je in eens tegen je moeder gaat vertellen hoe geil je wel niet bent en je dr wil neuken dan weet je dat je in het verkeerde schermpje zit
Maar is je ma tenminste wel gelijk op de hoogtequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Tally het volgende:
Ow oke.. achja, kan gebeurenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Adolecens het volgende:
Rebecca ging naar huis
Ze hoeft niet alles te wetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar is je ma tenminste wel gelijk op de hoogte
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze hoeft niet alles te wetenOMG, denk ook niet dat ze alles zou willen weten...!
Zeg zoon, weet je nog... die pas verbouwde zolder.... en die kettingen......quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Misschien schept het wel een band en verteld je ma ook over haar geile beurten die ze gehad heeft van je pa of der vriend
whehehehequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:56 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Zeg zoon, weet je nog... die pas verbouwde zolder.... en die kettingen......
Mijn moeder wil het niet wetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze hoeft niet alles te wetenOMG, denk ook niet dat ze alles zou willen weten...!
Adolecens is Latijns voor "jongeman", niet dat ik verder iets met Latijns heb, maar ik vond het passenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maaruh wat doe je verder dan nog meneer Adolescensen wat is uw burgerlijke staat.. dan leren we de persoon achter het naampje een beetje kennen
Jouw ma zou die misschien ook wel hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:56 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Zeg zoon, weet je nog... die pas verbouwde zolder.... en die kettingen......
Ik zal je voortaan jongeman noemenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Adolecens is Latijns voor "jongeman", niet dat ik verder iets met Latijns heb, maar ik vond het passenBen niet oud en niet (heel) jong
Burgelijke staat is over het algemeen single, in het weekend wil dat nog wel eens verschillenWerk als project manager en heb daarin nog wel eens een verloren uurtje.
Verder nogal een turbulent leventje gehad op het relationele/ vrouwelijke/ sexuele vlak en zag in dit forum wel een mooie kans om eens wat af te schrijven, zonder dat je vrienden je gelijk afkeurend aankijken...
Dus, en publiek blijf ik anoniem
Had ik ja, maar er werd me gevraagd of ik beeldhouwer was...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan jongeman noemen
maar gezellig .. had je neit vorige week ofzo een andere pic?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jouw ma zou die misschien ook wel hebben
En nu heb je jezelf maar op de foto gezet?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Had ik ja, maar er werd me gevraagd of ik beeldhouwer was...
Ze verstoppen ze natuulijk wel een beetje.. Je moet ook wel gaan zoekenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:04 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
![]()
Ben er vorige week nog geweest en toen zag de zolder er nog normaal uit, en een kelden hebben ze niet
oew jaloers isquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:35 schreef Leonilein het volgende:
Hi! Jezus, moeders en sex! De dingen die ik allemaal van m'n moeder ben tegengekomen zijn goed voor trauma's, HAHA. Ik lig trouwens even lekker languit in bad!
Hmm in bad..lekkere badolie?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:35 schreef Leonilein het volgende:
Hi! Jezus, moeders en sex! De dingen die ik allemaal van m'n moeder ben tegengekomen zijn goed voor trauma's, HAHA. Ik lig trouwens even lekker languit in bad!
Bob.. doe jij ook nog even een introductieverhaaltje?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:33 schreef Bob1978 het volgende:
goedenavond allemaal! Wat een rotdag....werd bruut gestoord op mijn werk tijdens het niksen....geen tijd meer voor fok... maar nu thuis, moet straks nog wel naar een afspraak maar nu een dik uur voor mezelf
Speciaal voor jou Cuegirlliequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bob.. doe jij ook nog even een introductieverhaaltje?
Nou hij zei smorgens wel zo van.. ja je kunt ook in bad.. maar douche was sneller vond ik .. dus toen maar douche gekozenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef Leonilein het volgende:
Even geen olie HAHA
CG: dacht dat dat prioriteit was waarom je hier afgelopen weekend was? Zal mars even toespreken
neemt je huid geen olie meer op, omdat je afgelopen dagen al genoeg gesmeerd bent?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef Leonilein het volgende:
Even geen olie HAHA
CG: dacht dat dat prioriteit was waarom je hier afgelopen weekend was? Zal mars even toespreken
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou Cuegirllie![]()
Ik ben Bob, net 30 geworden. Single en woon in een leuk appartementje. Heb een erg leuke baan, met soms wat extra tijd over... Ben fan van verhaaltjes schrijven en dat heb ik onlangs opgepakt zoals men misschien heeft gelezen in het verhalentopic. Of ze fantasie zijn of waar gebeurd laat ik hier in het midden![]()
Oh ja, en ik heb een erg gezellige kat in huis
ik ben geen dertigerquote:
Thanks for welcoming mequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Niet gelezen.. sorry
KatjesDank u voor uw inleiding
Wees welkom
Ik heb 3 keer echte kinky sex gehad op de bank bij mijn ouders thuisquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:38 schreef Bob1978 het volgende:
moeders en sex....nee dank je! een keer snachts op de bank betrapt worden was al teveel van het goede!
Wat ben je dan wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |