Da's inderdaad moeilijk ja...! Dat merk je alwel toch?quote:Dat is best moeilijk voor een man
En toen dacht je.. gezellige boel, blijf hier steken?
Behalve dat je niet de snelste bent, merk ik er weinig vanquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:31 schreef Adolecens het volgende:
Even zien, er vroeg me iemand wat als afsluitertje van het vorige topic...
[..]
Da's inderdaad moeilijk ja...! Dat merk je alwel toch?![]()
En ik hou wel van de openheid, vrijheid en blijheid. Niet zo bekrompen allemaal en lekker je gang gaan, geniet zolang het kan!
Juist dat ja, heb hier tig venstertjes open staan! Straks zeg ik het verkeerde bij de verkeerdequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Behalve dat je niet de snelste bent, merk ik er weinig van
Heeft dat extreme gevolgen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Juist dat ja, heb hier tig venstertjes open staan! Straks zeg ik het verkeerde bij de verkeerde![]()
Haha
whahahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Tally het volgende:
Als je in eens tegen je moeder gaat vertellen hoe geil je wel niet bent en je dr wil neuken dan weet je dat je in het verkeerde schermpje zit
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Tally het volgende:
Als je in eens tegen je moeder gaat vertellen hoe geil je wel niet bent en je dr wil neuken dan weet je dat je in het verkeerde schermpje zit
Maar is je ma tenminste wel gelijk op de hoogtequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Tally het volgende:
Ow oke.. achja, kan gebeurenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:48 schreef Adolecens het volgende:
Rebecca ging naar huis
Ze hoeft niet alles te wetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar is je ma tenminste wel gelijk op de hoogte
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze hoeft niet alles te wetenOMG, denk ook niet dat ze alles zou willen weten...!
Zeg zoon, weet je nog... die pas verbouwde zolder.... en die kettingen......quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Misschien schept het wel een band en verteld je ma ook over haar geile beurten die ze gehad heeft van je pa of der vriend
whehehehequote:Op woensdag 19 maart 2008 17:56 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Zeg zoon, weet je nog... die pas verbouwde zolder.... en die kettingen......
Mijn moeder wil het niet wetenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze hoeft niet alles te wetenOMG, denk ook niet dat ze alles zou willen weten...!
Adolecens is Latijns voor "jongeman", niet dat ik verder iets met Latijns heb, maar ik vond het passenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maaruh wat doe je verder dan nog meneer Adolescensen wat is uw burgerlijke staat.. dan leren we de persoon achter het naampje een beetje kennen
Jouw ma zou die misschien ook wel hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:56 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Zeg zoon, weet je nog... die pas verbouwde zolder.... en die kettingen......
Ik zal je voortaan jongeman noemenquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Adolecens is Latijns voor "jongeman", niet dat ik verder iets met Latijns heb, maar ik vond het passenBen niet oud en niet (heel) jong
Burgelijke staat is over het algemeen single, in het weekend wil dat nog wel eens verschillenWerk als project manager en heb daarin nog wel eens een verloren uurtje.
Verder nogal een turbulent leventje gehad op het relationele/ vrouwelijke/ sexuele vlak en zag in dit forum wel een mooie kans om eens wat af te schrijven, zonder dat je vrienden je gelijk afkeurend aankijken...
Dus, en publiek blijf ik anoniem
Had ik ja, maar er werd me gevraagd of ik beeldhouwer was...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan jongeman noemen
maar gezellig .. had je neit vorige week ofzo een andere pic?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jouw ma zou die misschien ook wel hebben
En nu heb je jezelf maar op de foto gezet?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Had ik ja, maar er werd me gevraagd of ik beeldhouwer was...
Ze verstoppen ze natuulijk wel een beetje.. Je moet ook wel gaan zoekenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:04 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
![]()
Ben er vorige week nog geweest en toen zag de zolder er nog normaal uit, en een kelden hebben ze niet
oew jaloers isquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:35 schreef Leonilein het volgende:
Hi! Jezus, moeders en sex! De dingen die ik allemaal van m'n moeder ben tegengekomen zijn goed voor trauma's, HAHA. Ik lig trouwens even lekker languit in bad!
Hmm in bad..lekkere badolie?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:35 schreef Leonilein het volgende:
Hi! Jezus, moeders en sex! De dingen die ik allemaal van m'n moeder ben tegengekomen zijn goed voor trauma's, HAHA. Ik lig trouwens even lekker languit in bad!
Bob.. doe jij ook nog even een introductieverhaaltje?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:33 schreef Bob1978 het volgende:
goedenavond allemaal! Wat een rotdag....werd bruut gestoord op mijn werk tijdens het niksen....geen tijd meer voor fok... maar nu thuis, moet straks nog wel naar een afspraak maar nu een dik uur voor mezelf
Speciaal voor jou Cuegirlliequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bob.. doe jij ook nog even een introductieverhaaltje?
Nou hij zei smorgens wel zo van.. ja je kunt ook in bad.. maar douche was sneller vond ik .. dus toen maar douche gekozenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef Leonilein het volgende:
Even geen olie HAHA
CG: dacht dat dat prioriteit was waarom je hier afgelopen weekend was? Zal mars even toespreken
neemt je huid geen olie meer op, omdat je afgelopen dagen al genoeg gesmeerd bent?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef Leonilein het volgende:
Even geen olie HAHA
CG: dacht dat dat prioriteit was waarom je hier afgelopen weekend was? Zal mars even toespreken
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:43 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou Cuegirllie![]()
Ik ben Bob, net 30 geworden. Single en woon in een leuk appartementje. Heb een erg leuke baan, met soms wat extra tijd over... Ben fan van verhaaltjes schrijven en dat heb ik onlangs opgepakt zoals men misschien heeft gelezen in het verhalentopic. Of ze fantasie zijn of waar gebeurd laat ik hier in het midden![]()
Oh ja, en ik heb een erg gezellige kat in huis
ik ben geen dertigerquote:
Thanks for welcoming mequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Niet gelezen.. sorry
KatjesDank u voor uw inleiding
Wees welkom
Ik heb 3 keer echte kinky sex gehad op de bank bij mijn ouders thuisquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:38 schreef Bob1978 het volgende:
moeders en sex....nee dank je! een keer snachts op de bank betrapt worden was al teveel van het goede!
Wat ben je dan wel?quote:
kinky sex op de bank? vertel....quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb 3 keer echte kinky sex gehad op de bank bij mijn ouders thuis
En had eigenlijk wel verwacht dat ik betrapt zou worden
Nog spul gekregen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:49 schreef Leonilein het volgende:
Bob: ben nog herstellende van mijn laatste olieervaring, haha..
CG naar verluid was 't onder de douche ook gezelliger
Bijv een triootjequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:50 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
kinky sex op de bank? vertel....![]()
betreapt worden vind ik niet erg ook al zoek ik het niet op...maar niet door mijn ouders
oh interresantquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:49 schreef Leonilein het volgende:
Bob: ben nog herstellende van mijn laatste olieervaring, haha..
okee korte inleiding dan ik ben tripack, ben 22 jaar (een twintiger dus) loop nog een paar weken stage en hoop volgende maand afgestudeerd te zijn. heb al bijna 4 jaar een vriendin waarmee ik hoop in of na de zomer mee te kunnen samenwonen. ja dat was het welquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:53 schreef tripack het volgende:
[..]
okee korte inleiding dan ik ben tripack, ben 22 jaar (een twintiger dus) loop nog een paar weken stage en hoop volgende maand afgestudeerd te zijn. heb al bijna 4 jaar een vriendin waarmee ik hoop in of na de zomer mee te kunnen samenwonen. ja dat was het wel
Ik ben niet betraptquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:54 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
oops....en toen je betrapt werd....? meteen bevrijd uit een benarde heerlijke positie?
oei...verkeerd gelezen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben niet betrapt
Ik zei toch had wel verwacht dat ik betrapt zou worden..
We waren niet bepaald stil en mijn ouders lagen boven tv te kijken en die liepen vaak heen en weer..
dat is idd best wel closequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben niet betrapt
Ik zei toch had wel verwacht dat ik betrapt zou worden..
We waren niet bepaald stil en mijn ouders lagen boven tv te kijken en die liepen vaak heen en weer..
Ja was inderdaad wel erg leukquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:57 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
oei...verkeerd gelezen...![]()
wel geil om dat soort dingen op zo'n spannende plek te doen....
haha ja....bij mij was het echt zo...en het enige wat mijn moeder uit kon brengen was "wat doe je nou?" en ik heel droog zeggen dat ze mij ook op die manier gemaakt heeft met mijn vaderquote:
Toen wij een keer bezig waren in bed.. Dacht mijn vader dat er muizen op zolder zaten..quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:01 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
haha ja....bij mij was het echt zo...en het enige wat mijn moeder uit kon brengen was "wat doe je nou?" en ik heel droog zeggen dat ze mij ook op die manier gemaakt heeft met mijn vaderde lust was gelijk weg....
Met mijn vriend en een andere M..quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:02 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
met je vriend en m/v? of was het nog stouter
hahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen wij een keer bezig waren in bed.. Dacht mijn vader dat er muizen op zolder zaten..
Die kwam dus kijken.. En zag ons bezig.. Ik zag zijn hoofd boven het "luik" (ik sliep op zolder) zwaaide en hij ging weg..
Smorgens maakte hij de opmerking dat mijn vriend wel eens wat aan zijn conditie mocht gaan doen
[..]
zozo...toe maar dubbel genietenquote:Met mijn vriend en een andere M..
Mijn vader heeft een hoop humor.. Wij hebben dezelfde humorquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:08 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
hahadie vader van jou heeft humor
maar had hij ook gelijk?
[..]
zozo...toe maar dubbel genieten
whehehehequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een hoop humor.. Wij hebben dezelfde humor
Vandaar dat mijn vriend toen erg rood werd.. Mijn moeder in dr koffie stikte..
Omdat ik even samen met mijn vader dr over door ging
Ach.. Was één van onze eerste keren.. Dus wat wil je.. Is nu sterk verbeterd hoor
een van de eerste keren is vaker wat "onwennig" toch?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een hoop humor.. Wij hebben dezelfde humor
Vandaar dat mijn vriend toen erg rood werd.. Mijn moeder in dr koffie stikte..
Omdat ik even samen met mijn vader dr over door ging
Ach.. Was één van onze eerste keren.. Dus wat wil je.. Is nu sterk verbeterd hoor
We gingen nog net niet de standjes doornemen die we hadden gehad die avond er voorquote:
Nee daar hoef ik nu niet meer mee aan te komenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
een van de eerste keren is vaker wat "onwennig" toch?![]()
gelukkig is het sterk verbeterd....ook nog steeds trio's?
is dat een aanmelding?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:14 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
een van de eerste keren is vaker wat "onwennig" toch?![]()
gelukkig is het sterk verbeterd....ook nog steeds trio's?
Waarom nu niet meer en toen wel??quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar hoef ik nu niet meer mee aan te komen
oh...heeft hij daar genoeg van dan? of is er ergens wat mis gelopen....quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee daar hoef ik nu niet meer mee aan te komen
Alles was toen nieuw voor hem..quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer en toen wel??
Niet misgelopen.. En jammer.. Ach.. Was leuk hoor..quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:19 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
oh...heeft hij daar genoeg van dan? of is er ergens wat mis gelopen....
vind je dat niet jammer?
Daar heb je helemaal gelijk in, dat er meer is dan dat....maar verlang je nooit meer naar de tijd van toen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet misgelopen.. En jammer.. Ach.. Was leuk hoor..
Maar er is nog zo veel meer..
O ja experimenteren is ontzettend leukquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:29 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, dat er meer is dan dat....maar verlang je nooit meer naar de tijd van toen?
hmm oke...nog een expririment in de planning zitten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja experimenteren is ontzettend leuk
Nee op dit moment eigenlijk niet..quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:34 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
hmm oke...nog een expririment in de planning zitten?
ook geen fantasiëen die je nog waar wilt maken als de situatie zich zo voordoet?quote:
Op dit moment zou ik niet zo even iets bedenken..quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:40 schreef Bob1978 het volgende:
[..]
ook geen fantasiëen die je nog waar wilt maken als de situatie zich zo voordoet?
Ik ben er trouwens vandoor, hoop vanavond eens op tijd terug te zijn!
Ciao
dat is niet te merkenquote:
heey Ice, was een hete middag he in sscquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:03 schreef Iceglow het volgende:
Zo, alweer een hele goede avond allemaal!![]()
Eindelijk lekker op mijn eigen computertje, en niet meer op mn werk!
Ja! ik was helemaal ontdooidquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:10 schreef tripack het volgende:
[..]
heey Ice, was een hete middag he in ssc![]()
Zo ontmoedt je je (onder)buren ook eensquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:20 schreef GambitRS het volgende:
Meh, ben weer thuis, maar het is hier zo saaai...... ik mag nie eens springen van de onderburen, zul je zien dat de eerste keer dat ik echt seks hier heb ze ook met stokken op hun plafond bonken en aan komen bellen. Onderburen ......![]()
![]()
![]()
Ice was op dreef...!quote:
Hoe oud is je schoonmoeder dan? 95?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:06 schreef blaten het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft ons een keer betrapt![]()
gelukkig slaapwandelende ze die keer.![]()
maar de 2de keer niet.toen dacht ze dat er brand was omdat we een lava lamp aan hadden staan
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:44 schreef Ubergodin het volgende:
GoeienavondErg druk is het hier geloof ik niet nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |