Met Evyquote:
Ja, ik ben daar heel goed in.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:20 schreef Soempie het volgende:
heeft er hier iemand ervaring met meterstanden doorgeven?
Het feit dat je kan beslissen dat je niet wakker wilt worden beschouw ik als pure luxe en maakt me ietwat jaloers...quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen zin om echt wakker te worden.
Ik heb geen lentegevoel.
Het is ook helemaal geen lente-weer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen zin om echt wakker te worden.
Ik heb geen lentegevoel.
Mja, nu even een paar daagjes lekker laat les. Inderdaad luxe. Maar ik wilde eigenlijk eerder opstaan om nog iets leuks te doen. Helaas was iemand boven me twee uur lang aan het boren. Werd ik zo chagrijnig van.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Het feit dat je kan beslissen dat je niet wakker wilt worden beschouw ik als pure luxe en maakt me ietwat jaloers...
En wat is het ultieme lentegveoel?
Hehe. Ik werd, toen ik klein was, ervan beschuldigd een boek te laat te hebben ingeleverd bij de bieb. Ik zei dat ik dat allang had gedaan. Liep ik samen met de bibliothecaresse naar de kasten, staat dat boek daar gewoon.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef Soempie het volgende:
Mja, gezeik ook elk jaar.![]()
Heb vandaag echt zo'n regeldagje. Zo even langs de verhuurder om een brief af te leveren en nog even langs de Hanze om een boek in te leveren...2 jaar te laat.![]()
! Is ooit onderin een verhuisdoos beland en heb hem er net uitgevist.
Bij mij hadden ze allemaal brieven gestuurd naar m'n oude adres.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe. Ik werd, toen ik klein was, ervan beschuldigd een boek te laat te hebben ingeleverd bij de bieb. Ik zei dat ik dat allang had gedaan. Liep ik samen met de bibliothecaresse naar de kasten, staat dat boek daar gewoon.
Moest ik alsnog 8 gulden boete betalen, de bitch! Maar ja, ik was toen nog klein en verlegen, durfde er niks van te zeggen natuurlijk.
Zo hoog dat ze hem laat vervallen. Moet alleen wel de kosten betalen die de deurwaarder heeft gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:58 schreef wyccie het volgende:
Hoe hoog is jouw boete nu dan?
Hehe, dat lijkt me een beetje overdreven. Maar heb je nu wel een negatieve melding bij het BKR of zo?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:03 schreef Soempie het volgende:
Nu kan ik nooit meer een hypotheek afsluiten.
Volgende keer weer gewoon met het pakje doenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:12 schreef wyccie het volgende:
Ik hoop voor je dat het meevalt. *duim duim*
Ik ben echt een waardeloze kok.![]()
Ik heb noodles, en wilde het eens gezond doen door die pakjes smaakversterker/olie eruit te laten en er alleen zelf ketjap toe te voegen. Maar het smaakt niet zo.
Richting het eind van de periode wordt het vaak drukker omdat je dan van alles moet inleveren. Vorige periode was het wel handig geregeld, toen was de grote opdracht verdeeld in 4 stukken met 4 aparte inlevermomenten zodat het allemaal wel meevalt. En ze zijn er vrij goed in om de opdracht nogal onduidelijk te omschrijven zodat je eerst een paar weken bezig bent met uitvinden wat je nou eigenlijk hoort te doernquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:24 schreef wyccie het volgende:
Heb er een scheutje sojasaus bijgedaan en nu gaat het. Scheelt dat ik er ook vlees en groenten bij had gegooid.
Wat moeten jullie toch veel dingen inleveren. Heb ik met mijn vorige studie aan het eind ook wel eens gedaan. Best gezellig.
Dat vind ik zo irritant. Moeilijk om dan een goed duidelijk verhaal te maken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ze zijn er vrij goed in om de opdracht nogal onduidelijk te omschrijven zodat je eerst een paar weken bezig bent met uitvinden wat je nou eigenlijk hoort te doern
Door wat ik typte? Vreemdquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik zo irritant. Moeilijk om dan een goed duidelijk verhaal te maken.
Nu heb ik zin in ijs.
Nee, gewoon zomaar. Of door het hartige van de noodles.quote:
Nou, de kosten van de bieb vervallen dus gewoon.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was het niet goedkoper om het boek helemaal kwijt te zijn en de kosten van een vervangend boek te betalen?
Sinds vandaag hier ook niet meerquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen lente-weer.
Nee, vorig jaar was het puur toeval. Ik zat in de trein richting Zwolle en heb toen wat mensen gebeld om te vragen of ze zin hadden om wat te gaan eten samen. Op die manier ben ik toen in Enschede beland.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Soempie: ben je van plan dit jaar weer naar Green Vibrations te gaan?
Jammerquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar was het puur toeval. Ik zat in de trein richting Zwolle en heb toen wat mensen gebeld om te vragen of ze zin hadden om wat te gaan eten samen. Op die manier ben ik toen in Enschede beland.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of baconpleisters. Een USB-paaldanser, tattoo-mouwen (briljante uitvinding) of een vliegende wekker
Wanneer is het?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben wel van plan om te gaan, dus mocht je opeens van plannen veranderen kan je me bellen
Normaal is het op hemelvaartsdag, wat dit jaar op 1 mei lijkt te vallenquote:
Als ik werk had zou ik zo snel mogelijk 2 mei ook vrij vragen, 5 dagen aaneengesloten vrij voor de kosten van 1quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Normaal is het op hemelvaartsdag, wat dit jaar op 1 mei lijkt te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |