Eh.. die fitnasite is gewoon nog niet zo druk bezocht geweest en aan de bezoekrsaantallen te zien nog niet aangevallen met grootschalige ddos aanvallen. Op de dag met toppunt aantal bezoekers had bijvoorbeeld fok.nl nog steeds meer dan twee keer zoveel bezoekers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat artikel uit het parool klopt voor geen meter, want als de infrastructuur pauper in elkaar zou zitten, had die site allang plat gelegen.
Er is zo ongekend veel ophef geweest over die film in de wereld en voor die lui is het bewijze van spreken 1 druk op de knop om wat rottigheid uit te halen, maar ze krijgen het gewoon niet voor elkaar.
En het merendeel van die lui die het op het pentagon hebben gemunt, hebben het ook op die film van Wilders gemunt.
Ik kende de site nog niet, maar die is niet betrouwbaar, zeker niet als het om aanvallen gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:18 schreef Metallinos het volgende:
[..]
http://www.alexa.com/ zoek maar na. Ik geloof best dat die ste gelijk plat ligt als men massaal hem gaat bezoeken.
als jij de site niet kent is ie niet betrouwbaar?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kende de site nog niet, maar die is niet betrouwbaar, zeker niet als het om aanvallen gaat.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
als jij de site niet kent is ie niet betrouwbaar?
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Alexa_Internetquote:Alexa ranks sites based on visits from users of its Alexa Toolbar for Internet Explorer and from integrated sidebars in Mozilla and Netscape. In addition to their own statusbar extension, Sparky (released July 2007), there are several third-party extensions for Mozilla Firefox:
Die EU en de VN hebben zich zelfs met die fitna the movie bemoeid. Iedere echte moslim is nu op de hoogte van die komende film en is er woedend over.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een discussie zeg. Johndope: jij doet hier de bewering dat die site het meest aangevallen wordt, dus jij zal die bewering ook moeten onderbouwen.
En wie bepaalt wat echt is, JIJ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iedere echte moslim is nu op de hoogte van die film en is woedend over die komende film.
Oh, sorry, dan neem ik m'n woorden terug. Je hebt duidelijk een keiharde onderbouwing!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die EU en de VN hebben zich zelfs met die fitna the movie bemoeid. Iedere echte moslim is nu op de hoogte van die komende film en is er woedend over.
1 en 1 = 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |