abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57477037
Het meest aangevallen domein ( www.fitnathemovie.com ) op internet is nogsteeds niet gehacked en de site is nu precies 2 weken online.

Erg bijzonder dus. Ben benieuwd hoe lang ze dat weten vol te houden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:12:26 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57477082
Het zal er wel gelijk uit knallen zodra die film er opstaat. Veel bezoekers, veel verkeer per bezoeker en een hele zooi aanvallen. Dat kan nooit lang goed gaan.

Hij had het gewoon als torrent op internet moeten zetten, dan is de verspreiding een eitje.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:13:54 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_57477109
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:09 schreef JohnDope het volgende:
Het meest aangevallen domein
bron?
pi_57477155
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zal er wel gelijk uit knallen zodra die film er opstaat. Veel bezoekers, veel verkeer per bezoeker en een hele zooi aanvallen. Dat kan nooit lang goed gaan.
Dat is wel begrijpelijk als dat zou gebeuren, maar dan is het geen virtueel vandalisme. Ik had van die Islam-internet-criminelen wel verwacht dat ze de power hadden en binnen no-time die site een loer konden draaien.
quote:
Hij had het gewoon als torrent op internet moeten zetten, dan is de verspreiding een eitje.
Zal vast ook wel gebeuren (er staan nu al fake fitna torrents).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_57477177
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:13 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

bron?
Heb jij de afgelopen tijd onder een steen gezeten?
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:17:38 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57477194
quote:
[quote]Op woensdag 19 maart 2008 15:09 schreef JohnDope het volgende:
Het meest aangevallen domein [..] op internet [..]
Goh, wie houdt daar statistieken van bij? Wist ik helemaal niet, dat daar een organisatie achter zat te tellen.
pi_57477226
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Goh, wie houdt daar statistieken van bij? Wist ik helemaal niet, dat daar een organisatie achter zat te tellen.
Jij weet wel meer niet.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:19:28 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57477230
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:13 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

bron?
Windows botnets
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:20:19 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_57477250
En een goede tip aan Wilders die op z'n zolderkamertje nog lekker aan het WindowsMovieMakeren is zou een deinterlaceje kunnen zijn, dat splashscreen ziet er niet uit.
Ik ga naar huis.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:20:26 #10
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57477254
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij weet wel meer niet.
Klopt, ik weet wel meer niet. Fair enough.

Maargoed, hoe kom je erbij dat het het meest aangevallen domein zou zijn?
pi_57477274
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:20 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Maargoed, hoe kom je erbij dat het het meest aangevallen domein zou zijn?
Kan jij een site opnoemen die de afgelopen tijd meer negatieve aandacht heeft gehad?
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:22:02 #12
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57477284
denk dat het niet eens in de buurd komt van de meest aangevalle website.

er zijn sites die 10K aan attacks hebben per dag.

Pentagon b.v.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_57477326
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:22 schreef WallOfStars het volgende:
denk dat het niet eens in de buurd komt van de meest aangevalle website.

er zijn sites die 10K aan attacks hebben per dag.

Pentagon b.v.
Die fitna-site heeft zoveel ophef veroorzaakt in de wereld, dat de lieden die zich normaliter bezig houden met andere domeinen, zich nu gaan concentreren op de fitna-site.
En die lieden krijgen het nog niet eens voor elkaar.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:25:42 #14
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_57477356
Maargoed, dan nog.. is dat ergens te lezen?
pi_57477382
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:25 schreef Muncky het volgende:
Maargoed, dan nog.. is dat ergens te lezen?
Het is helaas nog nergens te lezen en als het nog niet bestaat, zal ik wel even wat mensen proberen op te stoken zodat ze een onderzoek gaan doen naar de meest aangevallen websites op internet (maar het zou ridicuul zijn als dit niet door 1 of andere instantie wordt bij gehouden).
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:27:40 #16
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57477402
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Kan jij een site opnoemen die de afgelopen tijd meer negatieve aandacht heeft gehad?
Aangezien ik geen betrouwbare manier weet om "negatieve aandacht" te meten, nee, waarschijnlijk kan ik dat niet.

Maar dat maakt het domein zeker niet het "meest aangevallen domein" ter wereld. Aangezien voornamelijk Nederland en een handjevol hakbars in Pakistan zich druk maken om Wilders prent, denk ik dat bedrijven zoals Microsoft of Akamai, of het Amerikaanse Pentagon, veel meer aanvallen te verduren hebben op hun respectievelijke domeinnamen. Als je dan ook nog leest dat de hosting voor fitnathemovie.com niet erg bijzonder veel voorstelt, denk ik wel dat je kan stellen dat het domein niet bepaald het meest aangevallen domein op internet is.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:28:52 #17
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_57477424
site heeft het wel moeilijk
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_57477450
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:27 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Aangezien ik geen betrouwbare manier weet om "negatieve aandacht" te meten, nee, waarschijnlijk kan ik dat niet.

Maar dat maakt het domein zeker niet het "meest aangevallen domein" ter wereld. Aangezien voornamelijk Nederland en een handjevol hakbars in Pakistan zich druk maken om Wilders prent, denk ik dat bedrijven zoals Microsoft of Akamai, of het Amerikaanse Pentagon, veel meer aanvallen te verduren hebben op hun respectievelijke domeinnamen. Als je dan ook nog leest dat de hosting voor fitnathemovie.com niet erg bijzonder veel voorstelt, denk ik wel dat je kan stellen dat het domein niet bepaald het meest aangevallen domein op internet is.
Dat artikel uit het parool klopt voor geen meter, want als de infrastructuur pauper in elkaar zou zitten, had die site allang plat gelegen.

Er is zo ongekend veel ophef geweest over die film in de wereld en voor die lui is het bewijze van spreken 1 druk op de knop om wat rottigheid uit te halen, maar ze krijgen het gewoon niet voor elkaar.

En het merendeel van die lui die het op het pentagon hebben gemunt, hebben het ook op die film van Wilders gemunt.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:32:42 #19
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_57477494
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:
Er is zo ongekend veel ophef geweest over die film in de wereld
Vlieg toch eens op, dramaqueen. Dit is een storm in een vingerhoedje. Al die ophef over niets. .
Ik ga naar huis.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:33:43 #20
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_57477512
quote:

[..]

www.microsoft.com ?
[KNE]-Mod
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:35:05 #21
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57477546
quote:

[..]

Dat artikel uit het parool klopt voor geen meter, want als de infrastructuur pauper in elkaar zou zitten, had die site allang plat gelegen.

Er is zo ongekend veel ophef geweest over die film in de wereld en voor die lui is het bewijze van spreken 1 druk op de knop om wat rottigheid uit te halen, maar ze krijgen het gewoon niet voor elkaar.

En het merendeel van die lui die het op het pentagon hebben gemunt, hebben het ook op die film van Wilders gemunt.
Je overschat het wel een beetje hoor. In het buitenland is Wilders-nieuws een berichtje in de rechterkolom op pagina 6.

Zag laatst op TV dat een tv-ploeg de straat op ging in Pakistan of Afghanistan met een foto van Wilders, en geen hond herkende hem.
pi_57477593
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:35 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je overschat het wel een beetje hoor. In het buitenland is Wilders-nieuws een berichtje in de rechterkolom op pagina 6.
Dit geloof je toch niet.
quote:
Zag laatst op TV dat een tv-ploeg de straat op ging in Pakistan of Afghanistan met een foto van Wilders, en geen hond herkende hem.
Dit geloof ik wel, maar dat die mensen op dat televisiemoment hem niet herkennen, betekent niet dat ze niet de straat op gaan tegen die film, want ze zullen ongetwijfeld opgestookt worden door hun leiders.
pi_57477599
JohnDope

Denk dat een willekeurige arabische hacker liever de site van het pentagon of witte huis hacked, die heeft nog nooit van fitna of Wilders gehoord.

Wat een onzin topic, zonder bron vermelding, derhalve hoort dit niet in NWS maar in BNW of hooguit in GC.
Welke Mod geeft er een schopje?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57477627
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:37 schreef DroogDok het volgende:

Denk dat een willekeurige arabische hacker liever de site van het pentagon of witte huis hacked, die heeft nog nooit van fitna of Wilders gehoord.
Dit is ook wel weer een erg denigrerende opmerking over Moslims. Dus eigenlijk zeg je gewoon dat al die Moslims achterlijk zijn.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:39:22 #25
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57477639
quote:

[..]

Er is vast een chique term voor de redenatie die je hier gebruikt, maar je redenatie klopt van geen kanten. Immers, nu ga je er wederom vanuit dat de website zeer zwaar aangevallen wordt, wat duidelijk niet het geval is. Maar dat heb ik al laten zien.
quote:
Ongekend veel ophef in Nederland. Een beetje ophef in Pakistan. Wat krijgen ze precies niet voor elkaar trouwens, en waarom lukt het ze nu wel ineens?
quote:
En dezelfde lui die het op het pentagon hebben gemumt hebben het ook op die film van Wilders gemunt.
Het Pentagon heeft wel meer vijanden dan een handjevol Pakistanen. De Chinezen, om er maar eens eentje te noemen.

Bovendien, als een beetje DDoS aanval zelfs Microsoft dwingt om tijdelijk over te stappen op Linux servers (kan even geen bron van het hele verhaal vinden) twijfel ik aan de aanvallen (en de verdedigingsmaatregelen van Wilders provider) op Wilders domein.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:40:54 #26
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57477668
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit is ook wel weer een lekkere denigrerende opmerking over Moslims. Dus eigenlijk zeg je gewoon dat al die Moslims achterlijk zijn.
Jij beweert feitelijk dat alle hackers Moslim zijn .
pi_57477682
quote:

[..]

Dit is ook wel weer een erg denigrerende opmerking over Moslims. Dus eigenlijk zeg je gewoon dat al die Moslims achterlijk zijn.
Achterlijk? Okay, vooruit een beetje achterlijk zijn ze wel maar dat doet er niet toe, of weet jij soms wie er in Iran in de oppositie zit?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57477696
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:39 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Er is vast een chique term voor de redenatie die je hier gebruikt, maar je redenatie klopt van geen kanten. Immers, nu ga je er wederom vanuit dat de website zeer zwaar aangevallen wordt, wat duidelijk niet het geval is. Maar dat heb ik al laten zien.
[..]
Welke site wordt op dit moment dan meer gehaat?

En dan nog; al zou de fitna-site in de top 3 staan, dan nog is het een prestatie van wereldformaat.
quote:
Ongekend veel ophef in Nederland. Een beetje ophef in Pakistan.
[..]
Ja tuurlijk, zelfs Europa en de VN begonnen zich er mee te bemoeien.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:42:33 #29
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_57477710
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is wel begrijpelijk als dat zou gebeuren, maar dan is het geen virtueel vandalisme. Ik had van die Islam-internet-criminelen wel verwacht dat ze de power hadden en binnen no-time die site een loer konden draaien.
Daar hebben ze kromzwaarden voor. Maar die gaan alleen door vlees, niet door sterke deuren.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:42:43 #30
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_57477716
Serieus, TS, waarom open je dit topic?
Je wou gewoon dat iedereen je bedankte voor je doordachte kwaliteits post, met uitermate betrouwbare bron?

.

Iedereen (die overigens gewoon gelijk hebben, want je TT is een onwaarheid) probeert je ervan te overtuigen dat het niet zo is, en jij schiet in de verdediging. Heb jij dit soms zelf bedacht? En ben je op je teentjes getrapt ofzo, omdat men aangeeft dat je onzin uitkraamt?

Best wel vermakelijk, op z'n best. .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_57477717
kuttopic vol duimzuigerij...

slotje
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:44:30 #32
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57477755
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Welke site wordt op dit moment dan meer gehaat?
Die vraag heb ik al beantwoordt.
quote:
En dan nog; al zou de fitna-site in de top 3 staan, dan nog is het een prestatie van wereldformaat.
En al zou de fitna-site in de top 5 miljoen staan, die hoster gaat plat. En dat is geen prestatie.
quote:
Ja tuurlijk, zelfs Europa en de VN begonnen zich er mee te bemoeien.
Yep, maar dat was nergens in het nieuws. Behalve in Nederland .
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:44:50 #33
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57477762
quote:

[..]

Anders ga je even trollen in je eigen topic!
pi_57477812
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Slarioux het volgende:

[..]

En al zou de fitna-site in de top 5 staan, die hoster gaat plat. En dat is geen prestatie.
Dat is zeker een ongekende prestatie.

En als die site straks plat gaat, wanneer die film uitkomt, is het geen vandalisme.

Maar als die site dan niet plat gaat, kan dat wel boven aan op de cv van de verantwoordelijken worden gezet, maar dat die site nogsteeds niet gehacked is, kan ook ergens boven aan staan op hun cv.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:47:41 #35
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_57477819
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Anders ga je even trollen in je eigen topic!
Dit is puur vermaak! .
Het is dat ik geen popcorn heb .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:54:30 #36
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_57477946
die site gaat niet plat, om de doodeenvoudige reden dat het helemaal niemand interesseert. Al die ophef gaat helemaal nergens over. Die Al-Quaida-hackers hebben vast wel wat nuttigers te doen met hun tijd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_57477974
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:54 schreef teamlead het volgende:
die site gaat niet plat, om de doodeenvoudige reden dat het helemaal niemand interesseert. Al die ophef gaat helemaal nergens over. Die Al-Quaida-hackers hebben vast wel wat nuttigers te doen met hun tijd
Dit geloof je toch zelf niet
  woensdag 19 maart 2008 @ 15:57:25 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_57477990
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:54 schreef teamlead het volgende:
Nouja, plat zal 'ie wel gaan, maar dat is meer omdat het dertien in een dozijn-hostertje waar die site geparkeerd staat zo'n grote hoeveelheid aan bezoekers waarschijnlijk nooit behappen kan.
Ik ga naar huis.
pi_57478094
Hey, een JohnDope topic.
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:09:38 #40
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_57478259
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 15:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit geloof je toch zelf niet
tuurlijk wel
Die film wordt uitgebreid herkauwt in de media en de gemiddelde Nederlander is niet in staat om meer info te behappen dan in een hart-van-Nederland item past. Veel meer dan een miljoen mensen zullen die film echt niet gaan kijken

en de kans dat die miljoen mensen op hetzelfde moment klikken is niet zo heul groot
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2008 @ 16:12:06 #41
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_57478321
quote:

[..]

Als je de FP en de Telegraaf overslaat valt het best mee met de aandacht. Ik kom amper iets tegen over dit hele gedoe. Afgezien van op fok dan. Maar dat is gemakkelijk te negeren gelukkig.
pi_57478455
quote:

[..]

Eh.. die fitnasite is gewoon nog niet zo druk bezocht geweest en aan de bezoekrsaantallen te zien nog niet aangevallen met grootschalige ddos aanvallen. Op de dag met toppunt aantal bezoekers had bijvoorbeeld fok.nl nog steeds meer dan twee keer zoveel bezoekers.

http://www.alexa.com/ zoek maar na. Ik geloof best dat die ste gelijk plat ligt als men massaal hem gaat bezoeken.
pi_57478526
Wat een debiel topic.
pi_57478766
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:18 schreef Metallinos het volgende:

[..]

http://www.alexa.com/ zoek maar na. Ik geloof best dat die ste gelijk plat ligt als men massaal hem gaat bezoeken.
Ik kende de site nog niet, maar die is niet betrouwbaar, zeker niet als het om aanvallen gaat.
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:32:22 #45
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_57478791
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik kende de site nog niet, maar die is niet betrouwbaar, zeker niet als het om aanvallen gaat.
als jij de site niet kent is ie niet betrouwbaar?
pi_57478887
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

als jij de site niet kent is ie niet betrouwbaar?
quote:
Alexa ranks sites based on visits from users of its Alexa Toolbar for Internet Explorer and from integrated sidebars in Mozilla and Netscape. In addition to their own statusbar extension, Sparky (released July 2007), there are several third-party extensions for Mozilla Firefox:
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Alexa_Internet
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:39:16 #47
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57478967
Wat een discussie zeg. Johndope: jij doet hier de bewering dat die site het meest aangevallen wordt, dus jij zal die bewering ook moeten onderbouwen. Dat gaat per definitie niet lukken omdat er ten eerste geen betrouwbare bronnen zijn die dat bijhouden, en ten tweede omdat al het 'ondersteunende bewijs' er op wijst dat je bewering niet klopt.

Verder boeit het ook geen fuck natuurlijk
pi_57479045
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een discussie zeg. Johndope: jij doet hier de bewering dat die site het meest aangevallen wordt, dus jij zal die bewering ook moeten onderbouwen.
Die EU en de VN hebben zich zelfs met die fitna the movie bemoeid. Iedere echte moslim is nu op de hoogte van die komende film en is er woedend over.

1 en 1 = 2.
pi_57479058
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]
Iedere echte moslim is nu op de hoogte van die film en is woedend over die komende film.
En wie bepaalt wat echt is, JIJ?
  woensdag 19 maart 2008 @ 16:45:49 #50
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57479095
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 16:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die EU en de VN hebben zich zelfs met die fitna the movie bemoeid. Iedere echte moslim is nu op de hoogte van die komende film en is er woedend over.

1 en 1 = 2.
Oh, sorry, dan neem ik m'n woorden terug. Je hebt duidelijk een keiharde onderbouwing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')