bron?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:09 schreef JohnDope het volgende:
Het meest aangevallen domein
Dat is wel begrijpelijk als dat zou gebeuren, maar dan is het geen virtueel vandalisme. Ik had van die Islam-internet-criminelen wel verwacht dat ze de power hadden en binnen no-time die site een loer konden draaien.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zal er wel gelijk uit knallen zodra die film er opstaat. Veel bezoekers, veel verkeer per bezoeker en een hele zooi aanvallen. Dat kan nooit lang goed gaan.
Zal vast ook wel gebeuren (er staan nu al fake fitna torrents).quote:Hij had het gewoon als torrent op internet moeten zetten, dan is de verspreiding een eitje.
Heb jij de afgelopen tijd onder een steen gezeten?quote:
Goh, wie houdt daar statistieken van bij? Wist ik helemaal niet, dat daar een organisatie achter zat te tellen.quote:[quote]Op woensdag 19 maart 2008 15:09 schreef JohnDope het volgende:
Het meest aangevallen domein [..] op internet [..]
Jij weet wel meer niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Goh, wie houdt daar statistieken van bij? Wist ik helemaal niet, dat daar een organisatie achter zat te tellen.
Windows botnetsquote:
Klopt, ik weet wel meer niet. Fair enough.quote:
Kan jij een site opnoemen die de afgelopen tijd meer negatieve aandacht heeft gehad?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maargoed, hoe kom je erbij dat het het meest aangevallen domein zou zijn?
Die fitna-site heeft zoveel ophef veroorzaakt in de wereld, dat de lieden die zich normaliter bezig houden met andere domeinen, zich nu gaan concentreren op de fitna-site.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:22 schreef WallOfStars het volgende:
denk dat het niet eens in de buurd komt van de meest aangevalle website.
er zijn sites die 10K aan attacks hebben per dag.
Pentagon b.v.
Het is helaas nog nergens te lezen en als het nog niet bestaat, zal ik wel even wat mensen proberen op te stoken zodat ze een onderzoek gaan doen naar de meest aangevallen websites op internet (maar het zou ridicuul zijn als dit niet door 1 of andere instantie wordt bij gehouden).quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:25 schreef Muncky het volgende:
Maargoed, dan nog.. is dat ergens te lezen?
Aangezien ik geen betrouwbare manier weet om "negatieve aandacht" te meten, nee, waarschijnlijk kan ik dat niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kan jij een site opnoemen die de afgelopen tijd meer negatieve aandacht heeft gehad?
Dat artikel uit het parool klopt voor geen meter, want als de infrastructuur pauper in elkaar zou zitten, had die site allang plat gelegen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:27 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Aangezien ik geen betrouwbare manier weet om "negatieve aandacht" te meten, nee, waarschijnlijk kan ik dat niet.
Maar dat maakt het domein zeker niet het "meest aangevallen domein" ter wereld. Aangezien voornamelijk Nederland en een handjevol hakbars in Pakistan zich druk maken om Wilders prent, denk ik dat bedrijven zoals Microsoft of Akamai, of het Amerikaanse Pentagon, veel meer aanvallen te verduren hebben op hun respectievelijke domeinnamen. Als je dan ook nog leest dat de hosting voor fitnathemovie.com niet erg bijzonder veel voorstelt, denk ik wel dat je kan stellen dat het domein niet bepaald het meest aangevallen domein op internet is.
Vlieg toch eens op, dramaqueen. Dit is een storm in een vingerhoedje. Al die ophef over niets.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:
Er is zo ongekend veel ophef geweest over die film in de wereld
www.microsoft.com ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Kan jij een site opnoemen die de afgelopen tijd meer negatieve aandacht heeft gehad?
Je overschat het wel een beetje hoor. In het buitenland is Wilders-nieuws een berichtje in de rechterkolom op pagina 6.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat artikel uit het parool klopt voor geen meter, want als de infrastructuur pauper in elkaar zou zitten, had die site allang plat gelegen.
Er is zo ongekend veel ophef geweest over die film in de wereld en voor die lui is het bewijze van spreken 1 druk op de knop om wat rottigheid uit te halen, maar ze krijgen het gewoon niet voor elkaar.
En het merendeel van die lui die het op het pentagon hebben gemunt, hebben het ook op die film van Wilders gemunt.
Dit geloof je toch niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je overschat het wel een beetje hoor. In het buitenland is Wilders-nieuws een berichtje in de rechterkolom op pagina 6.
Dit geloof ik wel, maar dat die mensen op dat televisiemoment hem niet herkennen, betekent niet dat ze niet de straat op gaan tegen die film, want ze zullen ongetwijfeld opgestookt worden door hun leiders.quote:Zag laatst op TV dat een tv-ploeg de straat op ging in Pakistan of Afghanistan met een foto van Wilders, en geen hond herkende hem.
Dit is ook wel weer een erg denigrerende opmerking over Moslims. Dus eigenlijk zeg je gewoon dat al die Moslims achterlijk zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:37 schreef DroogDok het volgende:
Denk dat een willekeurige arabische hacker liever de site van het pentagon of witte huis hacked, die heeft nog nooit van fitna of Wilders gehoord.
Er is vast een chique term voor de redenatie die je hier gebruikt, maar je redenatie klopt van geen kanten. Immers, nu ga je er wederom vanuit dat de website zeer zwaar aangevallen wordt, wat duidelijk niet het geval is. Maar dat heb ik al laten zien.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat artikel uit het parool klopt voor geen meter, want als de infrastructuur pauper in elkaar zou zitten, had die site allang plat gelegen.
Ongekend veel ophef in Nederland. Een beetje ophef in Pakistan. Wat krijgen ze precies niet voor elkaar trouwens, en waarom lukt het ze nu wel ineens?quote:Er is zo ongekend veel ophef geweest over die film in de wereld en voor die lui is het bewijze van spreken 1 druk op de knop om wat rottigheid uit te halen, maar ze krijgen het gewoon niet voor elkaar.
Het Pentagon heeft wel meer vijanden dan een handjevol Pakistanen. De Chinezen, om er maar eens eentje te noemen.quote:En dezelfde lui die het op het pentagon hebben gemumt hebben het ook op die film van Wilders gemunt.
Jij beweert feitelijk dat alle hackers Moslim zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer een lekkere denigrerende opmerking over Moslims. Dus eigenlijk zeg je gewoon dat al die Moslims achterlijk zijn.
Achterlijk? Okay, vooruit een beetje achterlijk zijn ze wel maar dat doet er niet toe, of weet jij soms wie er in Iran in de oppositie zit?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer een erg denigrerende opmerking over Moslims. Dus eigenlijk zeg je gewoon dat al die Moslims achterlijk zijn.
Welke site wordt op dit moment dan meer gehaat?quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er is vast een chique term voor de redenatie die je hier gebruikt, maar je redenatie klopt van geen kanten. Immers, nu ga je er wederom vanuit dat de website zeer zwaar aangevallen wordt, wat duidelijk niet het geval is. Maar dat heb ik al laten zien.
[..]
Ja tuurlijk, zelfs Europa en de VN begonnen zich er mee te bemoeien.quote:Ongekend veel ophef in Nederland. Een beetje ophef in Pakistan.
[..]
Daar hebben ze kromzwaarden voor. Maar die gaan alleen door vlees, niet door sterke deuren.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk als dat zou gebeuren, maar dan is het geen virtueel vandalisme. Ik had van die Islam-internet-criminelen wel verwacht dat ze de power hadden en binnen no-time die site een loer konden draaien.![]()
Die vraag heb ik al beantwoordt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Welke site wordt op dit moment dan meer gehaat?
En al zou de fitna-site in de top 5 miljoen staan, die hoster gaat plat. En dat is geen prestatie.quote:En dan nog; al zou de fitna-site in de top 3 staan, dan nog is het een prestatie van wereldformaat.
Yep, maar dat was nergens in het nieuws. Behalve in Nederlandquote:Ja tuurlijk, zelfs Europa en de VN begonnen zich er mee te bemoeien.![]()
Anders ga je even trollen in je eigen topic!quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer een erg denigrerende opmerking over Moslims. Dus eigenlijk zeg je gewoon dat al die Moslims achterlijk zijn.
Dat is zeker een ongekende prestatie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En al zou de fitna-site in de top 5 staan, die hoster gaat plat. En dat is geen prestatie.
Dit is puur vermaak!quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Anders ga je even trollen in je eigen topic!
Dit geloof je toch zelf nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:54 schreef teamlead het volgende:
die site gaat niet plat, om de doodeenvoudige reden dat het helemaal niemand interesseert. Al die ophef gaat helemaal nergens over. Die Al-Quaida-hackers hebben vast wel wat nuttigers te doen met hun tijd
Nouja, plat zal 'ie wel gaan, maar dat is meer omdat het dertien in een dozijn-hostertje waar die site geparkeerd staat zo'n grote hoeveelheid aan bezoekers waarschijnlijk nooit behappen kan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:54 schreef teamlead het volgende:
die site gaat niet plat, om de doodeenvoudige reden dat het helemaal niemand interesseert. Al die ophef gaat helemaal nergens over. Die Al-Quaida-hackers hebben vast wel wat nuttigers te doen met hun tijd
tuurlijk welquote:
Als je de FP en de Telegraaf overslaat valt het best mee met de aandacht. Ik kom amper iets tegen over dit hele gedoe. Afgezien van op fok dan. Maar dat is gemakkelijk te negeren gelukkig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Eh.. die fitnasite is gewoon nog niet zo druk bezocht geweest en aan de bezoekrsaantallen te zien nog niet aangevallen met grootschalige ddos aanvallen. Op de dag met toppunt aantal bezoekers had bijvoorbeeld fok.nl nog steeds meer dan twee keer zoveel bezoekers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er is zo ongekend veel ophef geweest over die film in de wereld en voor die lui is het bewijze van spreken 1 druk op de knop om wat rottigheid uit te halen, maar ze krijgen het gewoon niet voor elkaar.
En het merendeel van die lui die het op het pentagon hebben gemunt, hebben het ook op die film van Wilders gemunt.
Ik kende de site nog niet, maar die is niet betrouwbaar, zeker niet als het om aanvallen gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:18 schreef Metallinos het volgende:
[..]
http://www.alexa.com/ zoek maar na. Ik geloof best dat die ste gelijk plat ligt als men massaal hem gaat bezoeken.
als jij de site niet kent is ie niet betrouwbaar?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kende de site nog niet, maar die is niet betrouwbaar, zeker niet als het om aanvallen gaat.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
als jij de site niet kent is ie niet betrouwbaar?
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Alexa_Internetquote:Alexa ranks sites based on visits from users of its Alexa Toolbar for Internet Explorer and from integrated sidebars in Mozilla and Netscape. In addition to their own statusbar extension, Sparky (released July 2007), there are several third-party extensions for Mozilla Firefox:
Die EU en de VN hebben zich zelfs met die fitna the movie bemoeid. Iedere echte moslim is nu op de hoogte van die komende film en is er woedend over.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een discussie zeg. Johndope: jij doet hier de bewering dat die site het meest aangevallen wordt, dus jij zal die bewering ook moeten onderbouwen.
En wie bepaalt wat echt is, JIJ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Iedere echte moslim is nu op de hoogte van die film en is woedend over die komende film.
Oh, sorry, dan neem ik m'n woorden terug. Je hebt duidelijk een keiharde onderbouwing!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die EU en de VN hebben zich zelfs met die fitna the movie bemoeid. Iedere echte moslim is nu op de hoogte van die komende film en is er woedend over.
1 en 1 = 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |