abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2008 @ 14:14:51 #276
75556 erkel
back from Dagestan
pi_58609204
Vrijdagavond helaas verloren van zo'n strontventje. Het ergste was nog dat ie de hele wedstrijd onderhands serveerde, omdat hij last had van zijn schouder (zei hij). De eerste set versloeg ik me daar alleen maar op, dus 6-2 verloren. Tweede set kwam ik sterk terug, 6-3 gewonnen. Maar de 3e set stond ik binnen no-time 5-0 achter, kwam nog terug tot 5-3 en had 2 kansen op 5-4, maar het werd uiteindelijk 6-3 voor dat ventje.

En toen had ik het weekend lekker vrij
Weisst
pi_58685208
Ik zit er aan te denken om ook te gaan tennissen, ik heb het echt nog nooit gedaan, dus misschien zijn wat lessen wel handig. Maar ik ben sinds kort in Utrecht gaan wonen, en nu vraag ik me af welke club/vereniging een beetje leuk is.
pi_58685581
Al onze thuiswedstrijden zijn afgelast vanwege de TUDelft brand...Ons sportcentrum, dat er naast ligt, ligt onder de asresten en ze zeggen dat het ook asbestresten zijn...Dus minstens t/m dinsdag geen tennis...
Gelukkig moesten wij uit spelen aanstaande zondag...al de andere partijen zijn verplaatst naar aanstaande zaterdag en iedereen speelt ineens uit
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_58687272
a.s. zaterdag belangrijke pot voor m'n mixteam.

Spelen tegen de nummer 3, welke 2 sterke vrouwen heeft.

Poule is nog steeds erg spannend. Zo ziet deze er ongeveer uit:

1: 4-13
2: 4-12
3: 4-10
4: 3-8
5: 3-7
6: 3-6
7: 3-5

Wij spelen komende zaterdag tegen de nummer 3. De week erop hebben wij rust en speelt de nummer 1 tegen de nummer 3. Op de laatste speeldag treffen de huidige nummer 1 en 2 (wij dus) zich.
Enige voordeel dat we hebben is dat WIJ thuis spelen op gravel tegen de nummer 3 die zelf kunstgras hebben. De koploper mag het UIT tegen hen proberen terwijl zij ook gravel hebben.
Laatste dag spelen we uit, maar het is op gravel. Ben eens benieuwd.
U MAD?
  donderdag 15 mei 2008 @ 19:13:03 #280
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_58689682
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
a.s. zaterdag belangrijke pot voor m'n mixteam.

Spelen tegen de nummer 3, welke 2 sterke vrouwen heeft.

Poule is nog steeds erg spannend. Zo ziet deze er ongeveer uit:

1: 4-13
2: 4-12
3: 4-10
4: 3-8
5: 3-7
6: 3-6
7: 3-5

Wij spelen komende zaterdag tegen de nummer 3. De week erop hebben wij rust en speelt de nummer 1 tegen de nummer 3. Op de laatste speeldag treffen de huidige nummer 1 en 2 (wij dus) zich.
Enige voordeel dat we hebben is dat WIJ thuis spelen op gravel tegen de nummer 3 die zelf kunstgras hebben. De koploper mag het UIT tegen hen proberen terwijl zij ook gravel hebben.
Laatste dag spelen we uit, maar het is op gravel. Ben eens benieuwd.
grasspelers die op gravel tennissen.... Alles met veel spin hoog terug brengen. Worden ze helemaal gek. Wat voor niveau je ook speelt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_58739166
Yes 3-2 gewonnen Alleen geherendubbeld, 2 sets gewonnen. 2e set na een 5-2 achterstand 7-5 gewonnen.

Volgende week een weekje vrij. Laatste week waarschijnlijk kampioenswedstrijd tegen de nummer 1.
U MAD?
pi_58739944
Afgelast :-( bummer
sudo is powerrrr
  zondag 18 mei 2008 @ 18:18:20 #283
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_58747039
Vandaag de voorlaatste wedstrijd gespeeld, en voor het eerst m'n enkel verloren
M'n tegenstander was niet eens zo goed, maar ik was gewoon keihard prut. Sloeg geen forehand of service en ik moet het normaal ook al niet van m'n backhand hebben, dus er bleef weinig over

De dubbel wel gewonnen en met dat punt hebben we een voorsprong opgebouwd die groot genoeg is om de volgende zondag met bier op de baan te gaan! Helaas treffen we dan het ongezelligste team van de competitie en hebben we beloofd aan de andere teams om ze met 6-0 van de baan te slaan... Belofte maakt schuld, dus dat moet dan maar.

Volgend jaar promoveren naar de 6e klasse dus!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_58747421
4-4 gespeeld.

Single gewonnen met 6-2 6-2 .
Damesdubbel gewonnen met 6-0 5-7 6-1. Héél aparte wedstrijd!
Mix verloren met 4-6 4-6. Moet zeggen, ik kon ook niet meer, echt niet!

Meisje waar ik drie keer tegen gespeeld had, sloeg altijd haar service, ongeacht hoe de opgooi was. Dit resulteerde in véél eerste services in het net! Haar tweede service was ook niets, dus die kon ik zo wegvegen.

M'n moeder was nog komen kijken met mijn neefje. Net toen ze kwamen was mijn matchpoint single afgelopen, zei m'n neefje (4) toen ik de baan af kwam 'Ga je nu mee naar huis?'

EDIT:
Oh ja, m'n rating is voor zowel de single als de dubbel 0,2 gedaald/gestegen, net hoe je 't wil zien!
pi_58747453
InTrePidIvity , is 't al zeker dat jullie promoveren?

Gefeliciteerd iig , de zesde klasse is ontzeeeettend leuk natuurlijk!
pi_58747867
6-2 gewonnen, dus nog steeds op koers om kampioen te worden

Enkel gewoon 6-1 6-1 gewonnen van een mede-4tje !

Mix met 1-6 6-3 9-11 verloren...

Tijdens die mix nog een mooie backhandsmash geslagen die wiskundig gezien gewoon niet te missen was, behalve door een grensverleggend persoon als mijzelf natuurlijk .
pi_58748213
Feli Chriz2k!

Hoeveelste staan jullie nu, en de nummers 1 2 3 enz??
  zondag 18 mei 2008 @ 20:13:31 #288
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_58748831
quote:
Op zondag 18 mei 2008 18:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
InTrePidIvity , is 't al zeker dat jullie promoveren?

Gefeliciteerd iig , de zesde klasse is ontzeeeettend leuk natuurlijk!
Ik moest het nog even narekenen en ik was iets te voorbarig

In theorie zouden de nummers drie en vier nog boven ons kunnen eindigen, maar dan zouden ze zowel vandaag als de resterende 2 wedstrijddagen nog moeten winnen met 6-0. Aangezien we zelf nog tegen de nummer drie moeten spelen is dat team al kansloos (:P ), en zelfs al gaat het matig tegen hen, dan hebben we aan twee punten nog genoeg om kampioen te zijn.

Als ze vandaag al punten hebben laten liggen, is het echter een gelopen koers

Hoe staan jullie ervoor?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 18 mei 2008 @ 20:26:09 #289
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58749042
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
6-2 gewonnen, dus nog steeds op koers om kampioen te worden

Enkel gewoon 6-1 6-1 gewonnen van een mede-4tje !

Mix met 1-6 6-3 9-11 verloren...

Tijdens die mix nog een mooie backhandsmash geslagen die wiskundig gezien gewoon niet te missen was, behalve door een grensverleggend persoon als mijzelf natuurlijk .
Ik speelde op het centre court (een heus centre court... single baan voor het terras). Alle andere banen lagen veel verder. Heel het publiek hield zijn adem in toen ik omhoog ging voor de onmogelijke backhandsmash en hem keihard de tramrails (dubbel) in beukte en daarmee de break binnenhaalde.

Het mocht niet baten....

Ik moest de eerste single spelen door mijn rating. Onze nummer 1 was er niet. Ik kom te kort voor de eerste single en ging er onnodig hard af. 6-1, 6-1.

Dubbel was superleuk maar ging ook met 6-3, 6-3 verloren.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_58749318
@ InTrePidIvity, wij stonden voor vandaag vierde. Vandaag 4-4 tegen de nummer zes gespeeld en de rest van de uitslagen staan helaas nog niet online!

Trouwens, vandaag had een teamgenoot van mij een briefje aan laten maken in de kantine om z'n versnaperingen op te laten schrijven, moest ie daarvoor het pasje van de aanvoerder inleveren. (het knltb-pasje dus!) Had ie mijn pasje ingeleverd.... Zaten we later in de auto, al een aardig eindje rijden er op zitten: "heb je je pasje wel weer opgehaald?"
pi_58749659
quote:
Op zondag 18 mei 2008 19:32 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Feli Chriz2k!

Hoeveelste staan jullie nu, en de nummers 1 2 3 enz??
Er staan nog geen uitslagen, maar hiervoor stonden we 2 punten voor op de #2 en 4 punten op de #3, en die moesten vandaag tegen elkaar.

We moeten alleen nog tegen allebei spelen !
quote:
Op zondag 18 mei 2008 20:26 schreef XL het volgende:

[..]

Ik speelde op het centre court (een heus centre court... single baan voor het terras). Alle andere banen lagen veel verder. Heel het publiek hield zijn adem in toen ik omhoog ging voor de onmogelijke backhandsmash en hem keihard de tramrails (dubbel) in beukte en daarmee de break binnenhaalde.
Genieten is dat altijd, een wereldbal slaan voor een vol terras .
  zondag 18 mei 2008 @ 21:08:07 #292
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_58749750
quote:
Op zondag 18 mei 2008 21:02 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Er staan nog geen uitslagen, maar hiervoor stonden we 2 punten voor op de #2 en 4 punten op de #3, en die moesten vandaag tegen elkaar.

We moeten alleen nog tegen allebei spelen !
[..]

Genieten is dat altijd, een wereldbal slaan voor een vol terras .
en dan bij de landing stijlvol om je as draaien en nochalant over je schouder kijken, terwijl je bij je maat de felicitaties gaat ophalen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_58752103
quote:
Op zondag 18 mei 2008 21:08 schreef XL het volgende:

[..]

en dan bij de landing stijlvol om je as draaien en nochalant over je schouder kijken, terwijl je bij je maat de felicitaties gaat ophalen
Daar doen we het voor

Dit weekend was een rampenweekend, zowel mix als dubbel waren helemaal niks.

Verloren van de nummer twee die 6 punten op ons achterstond. Kans op kampioenschap is nu vrijwel verkeken, tenzij zij nog verliezen, dan pakken we ze op het aantal punten.

Het is toch zo dat als je alles wint als team, maar niet de meeste punten hebt, je hebt gewonnen?
Geen referral hier.
pi_58752315
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Het is toch zo dat als je alles wint als team, maar niet de meeste punten hebt, je hebt gewonnen?
Ik dacht het wel idd.

Heb net nog vol spanning gekeken op de knltb-site, maar behalve die van ons, staat er nog geen enkele uitslag online. En moet nu echt gaan slapen!
pi_58753865
Yay 6-2 gewonnne...eerste keer tijdens de competitie dat ik echt tevreden was met mezelf. Vooral me service liep!
In de mix 4-1 in de eerste set en 5-2 in de 2e achter..7-6 7-5 gewonnen..Top (had alleen wel iets makkelijker gemogen...De rest was makkie....(mocht 3 wedstrijden)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 19 mei 2008 @ 07:44:09 #296
26898 JT_RSD
Jaja !!
pi_58755525
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Wij waren trouwens afgelast dit weekend Had r echt veel zin in aangezien t al weer 3 wkn geleden was, maar toen om half 12 de telefoon ging dat het bij de ploeg waar we moesten spelen al zodanig uitgelopen was dat het voor het team van 14:00 (wij dus) weinig nut had om vandaag te beginnen, baalden we wel flink!

Nu is de competitie dus nog 3 weken voor ons!
Life is life
pi_58783937
De stand is nu als volgt:

Wij: 30 punten
#2: 26 punten
#3: 24 punten
#4: 24 punten

Wij - #2
#3 - #8
#4 - #5

Wij - #4
#2 - #5
#3 - #6

Spanning alom !
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:14:28 #298
47580 hoM3r
Our trip.
pi_58785289
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:08 schreef Chriz2k het volgende:
De stand is nu als volgt:

Wij: 30 punten
#2: 26 punten
#3: 24 punten
#4: 24 punten

Wij - #2
#3 - #8
#4 - #5

Wij - #4
#2 - #5
#3 - #6

Spanning alom !
Dat moet toch te winnen zijn, ik neem aan dat je in een herenteam speelt toch? Wij staan ook bovenaan, maar slechts 3 punten los. Zondag een mooie 4-6 6-1 6-0 neergezet. Even wakker worden noemen we dat.
pi_58785308
Nah, mixteam.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:48:09 #300
47580 hoM3r
Our trip.
pi_58785913
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
Nah, mixteam.
Oh ja, tuurlijk. Als je in een herenteam had gespeeld had je nog geen wedstrijd verloren natuurlijk met 30 punten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')