grasspelers die op gravel tennissen.... Alles met veel spin hoog terug brengen. Worden ze helemaal gek. Wat voor niveau je ook speeltquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
a.s. zaterdag belangrijke pot voor m'n mixteam.
Spelen tegen de nummer 3, welke 2 sterke vrouwen heeft.
Poule is nog steeds erg spannend. Zo ziet deze er ongeveer uit:
1: 4-13
2: 4-12
3: 4-10
4: 3-8
5: 3-7
6: 3-6
7: 3-5
Wij spelen komende zaterdag tegen de nummer 3. De week erop hebben wij rust en speelt de nummer 1 tegen de nummer 3. Op de laatste speeldag treffen de huidige nummer 1 en 2 (wij dus) zich.
Enige voordeel dat we hebben is dat WIJ thuis spelen op gravel tegen de nummer 3 die zelf kunstgras hebben. De koploper mag het UIT tegen hen proberen terwijl zij ook gravel hebben.
Laatste dag spelen we uit, maar het is op gravel. Ben eens benieuwd.
Ik moest het nog even narekenen en ik was iets te voorbarigquote:Op zondag 18 mei 2008 18:41 schreef Zonnestraaltje het volgende:
InTrePidIvity , is 't al zeker dat jullie promoveren?
Gefeliciteerd iig, de zesde klasse is ontzeeeettend leuk natuurlijk!
Ik speelde op het centre court (een heus centre court... single baan voor het terras). Alle andere banen lagen veel verder. Heel het publiek hield zijn adem in toen ik omhoog ging voor de onmogelijke backhandsmash en hem keihard de tramrails (dubbel) in beukte en daarmee de break binnenhaalde.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:06 schreef Chriz2k het volgende:
6-2 gewonnen, dus nog steeds op koers om kampioen te worden
Enkel gewoon 6-1 6-1 gewonnen van een mede-4tje!
Mix met 1-6 6-3 9-11 verloren...
Tijdens die mix nog een mooie backhandsmash geslagen die wiskundig gezien gewoon niet te missen was, behalve door een grensverleggend persoon als mijzelf natuurlijk.
Er staan nog geen uitslagen, maar hiervoor stonden we 2 punten voor op de #2 en 4 punten op de #3, en die moesten vandaag tegen elkaar.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:32 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Feli Chriz2k!
Hoeveelste staan jullie nu, en de nummers 1 2 3 enz??
Genieten is dat altijd, een wereldbal slaan voor een vol terrasquote:Op zondag 18 mei 2008 20:26 schreef XL het volgende:
[..]
Ik speelde op het centre court (een heus centre court... single baan voor het terras). Alle andere banen lagen veel verder. Heel het publiek hield zijn adem in toen ik omhoog ging voor de onmogelijke backhandsmash en hem keihard de tramrails (dubbel) in beukte en daarmee de break binnenhaalde.
en dan bij de landing stijlvol om je as draaien en nochalant over je schouder kijken, terwijl je bij je maat de felicitaties gaat ophalenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er staan nog geen uitslagen, maar hiervoor stonden we 2 punten voor op de #2 en 4 punten op de #3, en die moesten vandaag tegen elkaar.
We moeten alleen nog tegen allebei spelen!
[..]
Genieten is dat altijd, een wereldbal slaan voor een vol terras.
Daar doen we het voorquote:Op zondag 18 mei 2008 21:08 schreef XL het volgende:
[..]
en dan bij de landing stijlvol om je as draaien en nochalant over je schouder kijken, terwijl je bij je maat de felicitaties gaat ophalen
Ik dacht het wel idd.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het is toch zo dat als je alles wint als team, maar niet de meeste punten hebt, je hebt gewonnen?
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het is toch zo dat als je alles wint als team, maar niet de meeste punten hebt, je hebt gewonnen?
Dat moet toch te winnen zijn, ik neem aan dat je in een herenteam speelt toch? Wij staan ook bovenaan, maar slechts 3 punten los. Zondag een mooie 4-6 6-1 6-0 neergezet. Even wakker worden noemen we dat.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:08 schreef Chriz2k het volgende:
De stand is nu als volgt:
Wij: 30 punten
#2: 26 punten
#3: 24 punten
#4: 24 punten
Wij - #2
#3 - #8
#4 - #5
Wij - #4
#2 - #5
#3 - #6
Spanning alom!
Oh ja, tuurlijk. Als je in een herenteam had gespeeld had je nog geen wedstrijd verloren natuurlijk met 30 punten...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
Nah, mixteam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |